عــــ ــــــــــــ ــــبور...

رســـــ ــ یدنی در کــــ ار نـــــــــــــــ یست...

نـــــ ـه نــــــــیست!

همش عـ بـ وـ ره...

عــــــــــــبور

عــــــــــبو

عــــــب

عــــ

.


نظرات 45 + ارسال نظر

سلام.
مرسی از متن قشنگت.وبلاگتم قشنگه.توی این مدتی که وبلاگ دارم،تا حالا از سایت اسکای بلگ کسی نیومده بود پیشم.
منتظر حضور 2باره ت هستم.............
به امید دیدار..............
بابای.

سلاااام الهاممممی خووودم...خوبی نانا؟؟؟
مرسی که افتخار دادی..
بوسی بوسی من

لیلی 1391,04,27 ساعت 09:22 http://zar2.blogsky.com

سلام گلم خوبی
مرسی از کامنت زیبا تون وب بسیار زیبا و اشعار دل نشینی داری حظ کردم ...
مرسی
بای

سلام لی لی ناسم...حالت خوفه؟؟؟
منم مرسی که اومدی و افتخار دادی نانا...
می بوسمت بازم بیا..

زهرا 1391,04,27 ساعت 09:47

سابولیک الییییییییییی جوننننننننننم بالاخره من جای مامان بزرگ توام و احترامم واجبه!
خدایی قشنگ نیس شکلکات اگه تغییر ندی من دیگه میرم پشت سرمم نیگا نمیکنم از من گفتن بود حالا خود دانی بلا

علیک سابولیک زهرا جووونی خودم..آره بابا من بچه نوه تو حساب می شم و احترام سن بالاهائم واجبه...دوستت دارم عزیزجووون
والا نمیدونم چطوری باید عوض کنم...از خدمات بلاگ اسکی هستش بابا..
اگه نیای من این دم و دستگاه ها رو جمع می کنم و میرم...
من به عشق توئه که میام کامنتام رو نگاه می کنم خوشملم...
بزار بوست کنم دلم واشه...
اوووووووووووم...
آخیش دلم خنک شد...

sara 1391,04,27 ساعت 12:27 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سهم "مــــــــن" از "تــــــــو "
عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ...!!!
هـــــمان ...
دلتــــنگی ِ بـی پایانی ست
که روزها دیوانه ام می‌کند ،
شب ها شاعر ...........!!!
گــرچه ،...
من شــعر نمی گویم !
آنــــچه می خـــوانی ،
شکوه هایی ست که تاب را از دلــــم ربوده است ... !!!
_________________________________________
سلااااااااااااااااام الی جووووووووووووووونم.عالییی بود عزیزم

ماندن به پای کسی معرفت می خواد نه بهانه...
سلام سارای خوبم....ممنون گلکم..ی بوس بده!!!
حالا منم هی دلم بوس می خواد..اه

sara 1391,04,27 ساعت 13:49 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

بوس بوس.
خواهش میکنم عزیزم.

الهی الهی...
توام دلت بوووس می خاد؟؟؟؟
بووووووس بوووووس بووووووس...

زهرا 1391,04,27 ساعت 17:04

باشه میذارم ماچم کنی دلت واشه و حسرت به دل نمونی!
فاطی جونم بیا حال این الییییی رو بگیریم اساسی تا سر به راه بشه من تصمیم گرفتم ترکش بدم و حتما اینکارو میکنم جون الیییییی جون

پس سلامت کو دخمل خوف؟؟؟؟
اه اه من که خوشم نمیاد دیگه تو رو ببوسم..آخه صورت بد مزه ای داری...اه اه..
تو و فاطی حریف من نمی شید...من با همین بلا بودنمه که مشهووور شدم و همه دوستم داررررن...چی فکر کردی؟؟؟هان؟؟؟
منو می خوای ترک بدیییی؟؟؟؟؟
کوررر خووووندی...
هه هه هه هه

sara 1391,04,27 ساعت 17:07 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

آررررررررررررره ولی نه اندازه تو.وای چه بوسای پرتفی اه اه..

سلام.
مرسی بهم سر زدی.
همه ی الهاما ماهن!به جان خودم راست میگم.
آره!با تبادل لینک موافقم.فقط بگو با چه اسمی؟منو با هر اسمی که دوست داری،بلینک.
منتظرتم.............

سلام هم نام عزیزم...
خوبی نانا؟
خودم میدونم همه الهاما ماهن...فرشته ن...خوشملن...
آره عزیزم باغث افتخاره...
منو با اسم الی جووووونی بلینک...خودت چی دوست داری؟

سلام
منظورت از پی نوشتت چیه

سلاااام میلادی...کم پیدایی برادررررر...؟؟؟
از آبجی پری ناز و داداش نادررررررچ خبر؟؟؟؟
کلن باهام قهرین؟؟؟
پاسخ به سوال: یه رازه بین منو و ..... چون با اسم عبور همیشه این جمله روی زبونمون میومد..

موفق باشی دوست جان مهربانم

سلامت کووووو؟
ملمون توت فرنگی جووونی..

sara 1391,04,27 ساعت 22:09 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

همینجااااااااااام پشت کامپیوتر درخدمت شما!!!!
مگه توکم میاری؟؟بووووووووووووووووس

پس سلامت کووووو؟؟؟
سلام سارای الی...
خوبی نانا؟؟
دلم برات یذره شده...کجایییی؟؟؟؟
هاااان؟
راستی یه اصل از خوووودت میدی؟؟؟
من کم بیارم؟؟؟عمرا!!!

روزی اگر نبودم

تنها آرزوی ســـاده ام این است ،

زیر لب بگویی : یادش بخیر ...

سلام.
لینکیدمت.
اسمم خوبه.مشکلی نداره.

سلام الی خوشمل خووودم...
کی گفته منو بلینکی؟؟؟کی اجازه داده؟؟؟؟؟؟هااااااان؟؟؟
خجالت نمی کشی؟؟؟
حیا نمی کنی؟؟؟؟
چرا اینقدر منو اذیت می کنی؟؟؟؟
هان؟؟؟؟
نه تو رو خدا حتما فک می کنی مشکلی ام داره...
الی خیلی ناناسی خیلی...
همش کلک بود...تو همنام خووودمی دوشتت دالم...
بوسی بوسی من..

زهرا سلیمانی 1391,04,28 ساعت 18:33

سابولیک بلا خانوم میبینم که میخوای دمار از روزگار من در بیاری میتونی واقعا؟
این فاطی خوشگلمو هم مث خودت کردی دیروز یه پیام فرستاد قلبم درد گرفت اگه میمردم کی جوابگو بود؟
گوشیتم آفه حتما کلا غیب شدی برو از دستت یه نفس راحت بکشم
خدایی دل دلمی

علیم سابولیک آتیش پاره...
آره دوست دارررررم حالا چی می گی؟واقعا واقعا...
فاطی رو من پرورش دادم تازه قراره یک روح باشیم در دو بدن...
حالا داریم براتون...
خدا نکنه زهرای من چیزیش بشه خوشملم دلمو دیگه آتیش نزن...
گوشیم شارژش تموم شده بود خاموش شد توی دفتر هم شارژر نداشتم...داشتم دیوونه می شدم...نمی دونیییییی..
خدایی نفس نفسمی

پری ناز 1391,04,29 ساعت 02:11

وقتی یه آدم میگه

هیچکس منو دوست نداره،

منظورش از هیچکس

یک نفر بیشتر نیست...

همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه!...




فاطمه تبسمی 1391,04,29 ساعت 11:19

اسلام علیک
چطوری نفلک؟
ما به هر کسی که دوستش بداریم لقب اعطایی نفله رو بهش اختصاص می دیم...
زهرا جون ترسیدی؟بابا شوخیدم باهات..
من آتشفشان انرژی مثبتم و فقط دوست دارم به دوستام انرژی بدم و همیشه شادشون کنم...
الی هم که تی ان تی هست از نوع مواد منفجره..
خدایی اگه من و الی ترکیب بشی دنیا رو به اتیش می کشیم از بس شر و شیطونیم...

علیک اسلام آتیش پاره...
نفله خوووودتی!!!
این لقب ارزونی خوووود خوووودت..ههههههه خیلی مارمولکی...
هردومون باهم باحالیم خدایی...ها!(ولی من از تو بهترررررم!)
جمله آخرت رو شدیدا قبول دادرم فاطی خوووودمی...بوس بده به آجی...
بوسی بوسی..

به رسیدن ه می شود امیدوار بود

اما من امیدوار نیستم..

سلام.
من همین جام.آخی!!!دلت برام تنگیده؟!؟!؟!؟
فعلا زیاد نمی تونم بیام پای نت.آخه داداشم داره از کامپوتر برای تحقیق دانشگاهش استفاده می کنه.اغلب کامپیوتر دست اونه.
با این حال دوستت دارم.
راستی،چند تا خواهر برادر داری؟!البته اگه فضولی نباشه ها.............

سلام الی جوووون...خوبی نانا؟
مشکلی نیست هرموقع که اووومدی به کلبه حقیرانه منم سربزن...
من خودم فضولمو (خبرنگارم) و از فضووولی خوشم میاد...
ما۴خواهرو۱برادریم...چطور؟توچی؟

زهرا 1391,04,30 ساعت 13:08

سلام الهام خانوم(رشنو) من قهر نبودم که حالا بخوام آشتی کنم
در ضمن فاطی جون دیگه اینجا اسمی از من نیار مرسی خوشگلم

سلام زهرای خوووودم
خوبی گل دختر؟؟؟؟؟کار خیلی بدی کرررردم میدونم..من پشیمونم..اما توراهی برای جبران نذاشتی..
خیلی دوستت دارم هم تورو هم بچه های ماهان رو...
با بچه ها خدافظی کررردم اما دلم برای همه شووون تنگ میشه آخه بهشون عادت کرررردم..
راستی هرموقع که رات اینجا افتاد به یاد دوستیمون کامنت یادت نررره...
دیشب و امروز پیامهایی که بینمون رد و بدل شده بود رو می خوندم و گریه می کردم...اما چ فایده؟؟؟
بهرحال امیدوارم کار بچه گانه منو ببخشی واقعا از روی بچگی بود و شوخی...
خیلی دوستت دارررررررررم خیلی..

سلام
ببخش سرم شلوغه

سلام برادر...
به کارت بررررس

سلام الی جان،
من خیلی فرصت نمیکنم به نت سر بزنم
اومدنم دیر به دیره.
بازم بهت سر میزنم.

سلااام مینا جووون جووونی...خوبی فدااات؟
مشکلی نیست نانا هر موقع اومدی یه سر به ما هم بزززن...
می بوسمت..
ایشالله حتما...

سلام گلم.
وبلاگت خیلی بهتر شده.قالبت خیلی قشنگتر از قبلیه.
واااااااااااای!!!!!!!خوش به حالت.3 تا خواهر داری.من فقط یه برادر دارم که از من 6 سال بزرگتره.الان دانشجوه.ان شاءا... منم امسال به چمع دانشجوها می پیوندم.
فعلا..............بای تا های.

سلام الهام ناسم...مرسی از تعاریفت اگه قالب زیبا و دخترونه پیدا کردی بهم معرفی کن، خوشحال می شم..
آره من خواهرام رو خیلی دوست دالم می میرم براشون خیلی خووووفن..منم خیلی خوفم خیلی خیلی...
ایشالله موفق بشی عسیس دل..منم برات دعا می کنم..
بازم بیای آ...

زهرا 1391,04,30 ساعت 23:48

سلام الیییییی مهربونم اومدم دوباره که دلت وا شه از خوندن پیامام
پیشاپیش ماه میهمانی خدا رو بهت تبریک میگم واسه من گناهکار هم دعا کن عزیزم

سلاااام زهرایی..خوبی عزیزم؟؟؟؟بخدا دلم خیلی گرفته بود و داشتم می مردم اما توام بد کردیآ...
دارم برات تا حسابت رو برسم..
راستی زهرایی جوووونم مرسی که منو بخشیدی قبول دارررم که مقصر بوووودم...
منم تبریکت می گم نانا..!
این چه حرفیه؟؟؟؟محتاجیم به دعای شما عسیس دل

سلام الهام جان

علیک سلاااااام نانا...خوبی تو زهرایی؟؟؟؟(ناهید)

فاطمه تبسمی 1391,04,31 ساعت 10:33

سلام خوشحالم که ماه خدا باعث آشتی شما دو تا شد...
ژیشاژیش امیدوارم نماز و روزه های همه تون مورد قبول حق قرار بگیره انشاءاله
برای منم دعا کنید ممنون از همه تون

سلاااااام فاطی خوشمله....خوفی نانا؟؟؟؟
مرسی ممنون از لطفت تعاریف تو زهرا رو از پا درآورد و تسلیم امر ما شد....من این دوستی دوباره رو مدیون تو هستم می بوسمت عزیز دل...
ممنون ایشالله مبارک خوووودتم باشه..
حتمااااااا محتاجیم بدعااااا....

راستی میدونی من چه نسبتی با نادر و پریناز و مائده و میلاد دارم!؟
حدس بزن.

سلاااااااام مینایییییی...خوفی؟
بابا چی فکریدی؟هاااااان؟؟؟؟؟
مثلا خیرسرم خبرنگاررررررم...
تو دخمل دایی پری هستی درسته؟؟؟؟
هههههه

رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

خدا گوید:
توای زیباتر از خورشید زیبایم
توای والاترین مهمان دنیایم
بدان آغوش من باز است
شروع کن!
یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من...
استشمام رایحه دل انگیز رمضان گوارای وجودتان..التماس دعا

سلام الی جون ببخشید دیر شد با کوشی اومدم وب خوشگلی داری .نماز روزهاتونم قبول .امیدوارم بتونم حق دوستی رو ب جا بیارم فدات

سلاااااام فریبا خانوووومی..
بابا کشتی ما رو با این اوووومدنت بخدا...
کجایی پ دخمل؟؟؟؟
دوستان خوووووبن؟
طاعات و عبادات توووام قبول نازنین.
ای بفدات الی، دخمل تو خیلی خووووبی این چه حرفیه که میزززنی؟؟؟ایشاالله منم لیاقت این دوستی رو بدووووونم..
بووووسی بووووسی

حوری ناز 1391,05,01 ساعت 01:14

سلام خانوم
خوبی عزیزکم؟
چه قشنگ
رسیدنی در کار نیست...
:)

سلام حوری ناززززززم..
ممنون نازگلم، توچطوری؟؟؟ما رو نمی بینی خوشی؟؟؟
آره رسیدنی در کار نیست...به قشنگی توهم...

الهام عزیم... درسته توو دنیای مجازی یافتمت... اما خیلی زنده و پر انرژی حست کردم.. حقیقی تر از دنیای همیشه مجازی
از جنب و جوشت واقعا؛ انرژی می گیرم
همیشه شاد باش عزیزم
..
و اما عبور... که درشت نویس رزوگار من شد...
-
زیبا بود عزیزم

سلام یلدای من...لطف داری نازنین من انرژیم رو از شما دوستان گلم می گیرم..
همیشه باش نازنینم..
لطف بسیار شامل حالم شده است...
به همانی می سپارمت که عبور را تقدیر روزگاران کرد...

گفتم که عزیزم!

نخوندی پاسخ کامنتتو تو کامنتام؟!

خبرگزاری ایسنا، روزنامه همشهری و یه هفته نامه محلی....
تو چی؟!!!

سلاااااام زهراااا...چرا میزنی؟؟؟؟؟هاااان؟؟؟
ای بابا!!!!!
منم توی روزنامه صدای ملت و یه هفته نامه به اسم سفیرقلم کار می کنم...راستی چندسالته و چقدر سابقه کاری دارررری؟

سلام.
خوبی؟
برای پیدا کردن قالب خوشگل،تو گوگل سرچ کن قالب برای اسکای بلگ.واست یه چیزایی میاره.اگه خوشت نیومد،توی هر وبلاگی که میری،اگه از قالبش خوشت اومد،برو تو سایت خود قالبا و قالباشو ببین.خدایی نمی دونم چطوری بهت بگم که متوجه شی.با این حال اگر که قالب خوشگل و دخترونه پیدا کردم،خبرت می کنم.چون خودمم تو قالب خیلی خیلی سخت گیرم.
قدر خواهراتم بدون،مخصوصا اگه از تو بزرگترن.نمیگم برادر بده،ولی خواهر یه چیز دیگه س.
فعلا............

سلام همنام...خوبی الی جااااان؟؟؟؟
مرسی فدددداااات از راهنمایی هااات...خیلی گشتم اما سخت گیرم و چیزی که باب میلم باشه پیدا نکررردم...
حتما اگه دوست داشتی منو خواهر خوووووودت بدون به نظر من هم خواهر عزیزه، هم براااااادر...
ولی در کل باشه چشم...
بوووسی بووووسی

سلام
متن زیبایی بود الهام جان، ممنون گلم

سلاااااام پرنده...!!
مرسی فدااااات...

سلاممممممممممممممممممممم دوست عزیز.مر30 بهم سرزدی.باتبادل لینک موافقی؟(منتظرم)

سلااااام ...خوبی دخمل؟؟؟؟؟؟
خواهش وکنم وظیفمون بید.....
آره لینکیدمت حسابی...
بوسی بوسی...

سلام.
مرسی.راستشو بخوایی واقعا مامانم برام مثل یه خواهر.چون اونم خواهراش شهرستانن،به منم میگه الهام تو مثل خواهری برام.ولی هیچی یه خواهر واقعی نمیشه.
برای قالبم،زیاد فکرشو نکن.گاهی وقتا آنچنان قالبای خوشگلی پیدا می کنی که نگو.فقط باید حوصله داشته باشی.
موفق باشی.
بابای.

کسی که نشسته است همیشه خسته نیست,

شاید....

جایی برای رفتن نداشته باشد!
سلللاااااام!
الی جووونی ایشالله خدا مادرت رو برااات زنده نگه بدااااره...
باششششه توام یافتیدی بهم خبرررربده....

ناهید(زهرا) 1391,05,03 ساعت 17:23

واااااااا
الی جون پس چجوری اینجا نظر خصوصی بذارم؟!!!

عبور...
تور را جا می گذراند... همان هایی که روزی جا ماندند برای بدست آوردنت...
ممنونم از لطف بی انتهایی که به من داشتی عزیزترینم

سلام.
ممنونم.
باشه.اگه قالب خوشمل پیدا کردم،خبرت می کنم.

سلام الی جووونی جوووونی من....
خوفی گل دخمللللل؟؟؟
ملسی الی جوووونم خیلی دوستت دالم...
بووووسی بوووسی

سلام الی جان
خوبی؟
واقعا رسیدنی در کار نیست همه میان و از کنارت عبور میکنن و میرن!!

سلام شکر جاااان....
توهم به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟؟
وای ی ی ی ی ی

فاطمه تبسمی 1391,05,05 ساعت 09:34

سابولیکم الی جوووونی...
چطوری نفس؟
من که خواهر ندارم اما توسط ماهان تا حالا ۲۰۰۰تا خواهر از در و دیوار رو سرم آوار شده... موندم تو یکی رو دیگه کجای دلم بذارم.. اه
خب حالا گریه نکن..دلم برات جزغاله شد..باشه بابا تو هم جای خواهرم..دیگه چیکار کنیم..

علیک سابولیکم فاطی جووووونم...چیه بابا سر آوررررررردی؟؟؟؟؟؟؟
ماررررمولک شددددی؟؟؟؟
دلت برای من جزغاله شده؟؟؟؟
ای خدا کجاییییی؟؟؟؟
من جاییی خواهر تو؟؟؟؟
واییییی....نگوووووو
حالا کی افتخار داده؟؟؟؟هاااااان؟؟؟

فاطمه 1391,05,05 ساعت 09:47

می دونی الی؟
من نمی دونم چرا همه به من گیر می دن..حالا چه مقصر باشم و چه مقصر باشم و چه نباشم...
دیگه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که من تو این مملکت یه کاره ای هستم و خیلی آدم بزرگی ام که بعضیا با پیله کردن به من می خوان خودشون رو مطرح کنند... چیکار کنیم همیشه باعث و بانی امر خیریم دیگه...
و از تو عزیز دلم بخاطر همه حمایت هات ممنونم اما بی خیال حرص نخور و نفرین نکن...فقط از خدا بخواه شفاشون بده

سلااام فاطمه جووونم...
درد و بلات به سررررر دشمنااااات گل دخمل...
آره پ چی؟؟؟؟توحتما موفقی که باهات اینجووورین...
ممنونم گلم وظیفمه...
باشه فقط به خاطررر خود خوووودت...
بووووسی بووووسی...
راستی خیلی دوست دارمت...

سلام الی جان
خوبی؟
من رو با اسم وبم لینک کنی ها!!

سلااااام اووووکی نانا...
ملسی شکررررجان...
باعث افتخارهِ.چششششششششششششم

kamyarr 1391,05,07 ساعت 22:29 http://www.3sootbia2.blogfa.com

___________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
سلام اپم [گل][گل][گل][گل]
زود بیا منتظرما....

سلاااااااااااااااااااااام... وایسا اوووودم

امیر 1391,05,11 ساعت 02:21 http://saray727.blogfa.com


به یه ‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
از درد های کوچیکه که آدم می ناله؛ ولی وقتی ضربه سهمگین باشه، لال می شه.



لااااااااال میشه...
خیلی قشنگ بود.....مرسی که اومدی

الکس سرخ 1391,06,11 ساعت 14:16

چته؟؟؟؟
چی می خوای از جووونم؟؟؟
آقا مهر حلال جووون آزاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد