بــــــ ــــــــ ــــــــا ر ا نـــــ...

به کوری چشم تو هم که باشد، حالم خوبِ خوب است...
اصلا هم دلم برایت تنگ نشده؛ حتی به تو فکر هم نمی‌کنم..
باران هم تو را دیگر به یاد من نمی‌آورد، مثل همین حالا که می‌بارد...
لابد حالا داری زیر باران قدم می‌زنی اما...
چترت را فراموش نکن ! لباس گرم را هم...



نظرات 62 + ارسال نظر

سسسسسسسسسلام مهربووون :
ادینه تووون بخیر و شادی.....

سلاااااااااام برادرررر.شما چقد شیرین زبووووون و داناییییی که منوووو زودی شناختی.....
خووووودممم درک کردم مهربوووونمآآآآآآ....
خیلی به وبم خوش اومددددی..

الی جووووون
دفتر زندگی همیشه همین جوریه

سلام الیییییییییییییییییی جونم
تازه پروفایلت رو دیدم
دمت گرم
خیلی قشگ بود
تازه هم فهمیدم که اسمت الهامه
.
من دیشب دیر اومدم وب آخه تا ساعت سه داشتم کار می کردم
.
تو خوبی ؟

سلااااااام برادر مهددددی...
پروفایلمو کجا دیدی؟؟؟؟؟؟
دم خووووودتم گرم
از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟چرا الان فهمیدی؟؟؟؟هاااان؟؟؟کی بهت اجازه داد که بفهمی؟؟؟؟هاااا؟؟؟
.
.
.
مرررررسی بازم بیای آآآآآ...

ناهید(زهرا) 1391,05,13 ساعت 14:28

سلام الی جون... ببخش یه ذره سرم شلوغه.
ازیه طرف کارام و مقدمات 17 مردادمون (پیشاپیش روزت مبارک عزیزم)
از طرف ذدیگه هم این ماه رمضونی حال نمیذاره واسه آدم.

راستی آپت خعلی خوشگل بود

سللللام خانوم جووووونم...زهرای جوووون جوووونی...
حالت خوووووفه؟؟؟
دارین برای روز خبرنگار چیکار می کنین؟؟؟؟؟(مررررسی همچنین خوووودت فدایی داری بسیاررررر...)
من در حال رفتنم دیگه....نماز و روزه ت بسیار قبوووول...
ملسی خوشممممملم...
بووووسی بوووسی

asma 1391,05,13 ساعت 14:49 http://www.asidokhmalak.blogfa.com

salam eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jo0o0o0o0ni
mersi k omadi vebam
khoshhalam kardi
linket mikonam
dosdashti linkam kon

سلااااام اسما جااااان....
بابا فارسی را پاس بداررررر...
خواهش می کنم وبت خیلی جالب بوووود...
مرررررسی منم می لینکمت....
بازم بیا....

sara 1391,05,13 ساعت 17:02 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

بووووووووووووووسسسسس
عزیزم خیلی ناز بود.حالا تو هم یه بوس بده...

مرررررسی ساراااا...
دختر تو سلام بللللد نیستی؟؟؟؟؟؟؟
باشه چووون تا اینجا اوووومدی دوس ندارمدلت بشکنه....
بووووووسی بوووووسی...

shiva 1391,05,13 ساعت 17:24 http://siiiiva2.blogfa.com

سلام الی جونی
خوبی خانومم؟؟
باید ببخشی
اون وب قابل دسترس نیست
هیچ رقمه نمی تونم بازش کنم. واسه همینم دنبال هکر می گردم!!!
خوشحالم که حرفاتو تو وب خودت می خونم

سلاااااااااااام شیووووووووووااااااا......مرررسی فدات کجایی دخمل خوف؟؟؟؟؟؟
اوووونقدر تو وبت پیام گذاشتم که نگوووووو...بابا با معرفت ...چرا زودتر بهم خبر ندادیییی؟؟؟؟؟
مررررسی قررربونت منم خوشحالم که پیداااات کردم....
بازم بیایییییییییآآآآآ...
دوست دارمت شتیت....
بوووووسی بوووووسی الی جووووونی

BEHNAZ AZAD 1391,05,13 ساعت 18:23

salaqm eli jooooooooooooooon mersi az inke pish ma omadi.
age to facebook hasti manam add kon. dosthay mahani ziyadi add man hastan. be esm khodam . az gorgan

سلللللللام مامانی.....
خواهش می کنم وظیفه س...
من اجازه فیس بووووک رفتن ندارم مامان جوووونم...
راستی بهناز یه مقدار از خوووودت برام می گی؟؟؟؟؟؟
بازم بیایآآآآ

وای وای قابشو نیگا چگدی خوشگل شده
ببشخیـــد دیر بهظـ دیر می‌آم
آخ نمیدونـــم کی‌آ می آپی
بُِرآل مُنَسِفَــم

وااااییییی وایییییی خدا نکشتت دختر...کلی با پیامت کیف کردم.....
خواهش می کنم نانا...
بهت حتما خبر آپ شدنم رو میدم توام همین کار رو بکن....
بووووسی بووووسی یاسی جوووووون الی...

رضا 1391,05,13 ساعت 19:52 http://sogand98.blogfa.com/


سلام کاماندو
خوبی؟
سرم شلوغه ...
وقت نمیکنم خدایی بیام نت ....
مراقب خودت باش

سلاااااام برادر...
چه جالب داییم هم منو کاماندووو صدا میزنه....
چراآخه؟؟؟؟
دیگه خواهرت رو نداری دوست؟؟؟؟
منم دیگه ندامت دوست.....

حوری ناز 1391,05,13 ساعت 21:47

سلام خانوم گلم
خوبی عزیزدلم؟
مرسی از معرفتت
چقدر قشنگ بود...
چتر...
لباس گرم...
:)
مرسی از محبتت
عزیزدلمی
نماز و روزه هاتم قبول
منم دعا کن...
:-*

سلاااام حورررری خودم....
ملمونم نانا جوووونم...
مرررسی فدات چشمات قشنگ می بینه..
فدای مهربونیات، توام همینطور عزیزمی...
حتما برای منم دعا کن حورررری جوووون الی...

............ 1391,05,13 ساعت 22:22 http://maede76.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممم

علیکککککککککککک

رویا 1391,05,13 ساعت 22:24

سلام الهام عزیز
خیلی قشنگ بود......
ممنون که اومدی

سلاااام قشنگ الی...
فدات مررسی که اووومدی...

faghad khodemono gool mizanim
hichvaght nemishe faramoshesh kard

والا به خدا...

عالی بودددددددددددددددددددددددددد؟

باز امیر تو که بیخوووودی علامت سواااال گذاشتی!!!!



[قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک]

سلام الیییییییی خانوم
امیدوارم همیشه موفق باشی
.
ممنونتم بابت پیامای تبریکی که به مناسبت تولد آقا مهدیم برامون فرستادی
این آقا مهدیم لب تابشو به من نمیده تا باهاش بیام تو وبلاگتون

سلاااام برادررررر...
ملموووونم همچنین...
خواهش وکنم داداجااان...
حالا یه جوری با هم راه بیاین دیگه...

[قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک][قلب][خنده]عــشــق گــمــشــده[گل][زبان]عـــالـــی بــوــد[بوسه][چشمک]

وا!....
امیر علی چی شدی تو...؟؟؟؟

love 1391,05,13 ساعت 23:06 http://angleoffeel.blogfa.com

اوووخی.خیلی خوکشل بود

اووووووخی...ملسی

asma 1391,05,13 ساعت 23:44 http://www.asidokhmalak.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام عزیزم
شرمنده که دیر اومدم
اپ زیبایی بوووووووووود
دیدی فاریسی رو پاسیدم
خوشحال شدم که اومدی
پس کو لینکم

سلااااااام جیگرررر طلا...
آفرین دخمل خوووووف...
صبر کن فکر کنم اشتباه شده....
آهااااان درس شدش...

سلام
پستت یه جورایی شخصی بود
ولی عالی بود
راستی اون قالب یه جورایی جور در نمیاد
یعنی ایجوری میشه
http://miladabdishahsavar.blogsky.com/

سلاااام داداشی...
مرررسی که وقت گذاشتی...
کاش ی شد خیلی دوسش دارشتممممم...

اولا سلام
که شما یادت رفته بود
دوما شما که میگی بیا وفلان
ادرسو تو کادر مینوشتی که یه ساعت کپی پیست نکنم
سوما اخ این اپت خیلی به دلم نشست ینی نیگا کن
خییییییلی

سلااااام جیگرررررم...
اگه بدونی آدرس رو تو کادر نوشتن چقدر سختمه اینجووووری نمیگفتی...
سوما نت خیلی عااااالی بوووود...فداااای دل مهرررربون اسما جووووونم

سلام دوست خوبم الی جون
شرمنده عزیز
دیر اومدم کار داشتمو سرم شلوغ بود....
این متن رو که خوندم احساس خاصی بهم دست داد
ساده بود
اما پر از معنا و عشق ....
خیلی قشنگ بود....
موفق باشید دوست گلم

سلاااااام به روی ماهت دوست جوووونی من...
دشمنت نانا جوووونم این چ حرفیه اخه...
خوشحاااالم که به دلت نشست...
بازم بیا اجی جووووونی الی

رضا 1391,05,14 ساعت 02:22 http://sogand98.blogfa.com/

خب هستی دیگه ... کاماندویی ...

خب می دووووونم...من که انکار نکردم..
جرات داری بیا جلووووو

پست زیبایی بود..
گاهی میان یک حیرت بی انتها غرقم از فکر آن همه فریب که به خودم دادم...
ممنونم الهام عزیز...

سلام یلدای نازم...
قدم بزن در رویاهایت؛
وقتی که در توفان قدم می زنی
سرت را بالا نگهدار
ونترس
آخر هر توفان
یک آسمان طلاییست
و آواز نقره ای شیرین یک چکاوک
قدم بزن در باد
قدم بزن در ماهان
قدم بزن در رویاهایت
که این سو وآن سو می رودٰکه می وزد
قدم بزنٰقدم بزن با امید در قلبت
وهرگز تنها نخواهی بود
هرگز تنها نخواهی بود
مرررسی که اووومدی..

سلام

راستی بهش بگو لباس گرم بپوشه هوا بیرون هم سرده هم یه سوزی میاد که آدمو کبود می کنه راستی یاد نره دستکش هاشو حتما ببره بپوشه اخه پوست دستاش خیلی لطیف سرما خشکشون می کنه راستی یاد نره بگی بهش که دوست نداری دیگه ببینیش حتما وقتی که داری بهش می گی ازت بدم میاد اینم بگو بهش مواظب خودش باشه چون تو طاغت یه لحظه ناراحتی شو نداری ...................

سلااااام....
دلم می خواهد این وضع را بهم بریزم.دلم می خواهد اینجا را زیرو رو کنم.دلم می خواهد حرکت کنم. دلم می خواهد به چیزی که قبول ندارمٰ تن در ندهم.دلم می خواهد در مقابل حرفی که به ظرم درست نیستٰ ساکت نایستم. دلم می خواهد بلند شوم.دلم می خواهدمحکم باشم. دلم می خواهدهیچ حرف زوری نشنوم. دلم می خواهدبه هیچ کس اجازه ستمگری ندهم.
می خواهم خودم باشم. خودم تصمیم بگیرم.خودم انتخاب کنم.خودم زمین بخورم و باز هم بلند شوم..می خواهم همه آدم ها اینطور باشند...

سلام کوتاه بود و زیبا همین
مواظب خوبی هات باش

سلاااام کامی...
رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید، عکس تنهایی خود را در آب
آب در حوض نبود.
ماهیان می گفتند:
((هیچ تقصیر درختان نیست.
ظهر دم کرده تابستان بود،
پسر روشن آب، لب پاشویه نشست
و عقاب خورشید، آمد او را به هوام برد که برد.
مرررسی ک اوووومدی

دریا 1391,05,14 ساعت 12:40 http://vast.blogfa.com

وا....دریا آخه چرااااااا؟؟؟؟

فریبا 1391,05,14 ساعت 14:03

زیباست نوشته تان

چشماااات زیبا می بینه...
مررررسی فررررری جوووونم

سلام.
دیدی که اومدم.آپت عالیه،قالبت از آپت عالی تره.
عزیزم،من تنبل نیستم.می دونی چقدر باید دنبال آدرست بگردم تا بتونم بیام تو وبت.به منم حق بده.
به خواهرتم بگو نگران نباشه.مثل اینکه همه امسال گند زدن.فوقش نشد،میذاره برای سال دیگه.دنیا به آخر نرسیده که.
دوستت دارم یه تریاردتا.
این به اون در.
بوس بوس بوس بوس بوس .....................بوس بوس بوس.

سلاااام الی جوووونی الی..
مرررسی نانا...
باشه باشه تسلیم..از این به بعد آدرسمو برات می نویسم...
خواهرم مجاز شده حالا ببینم چیکار می کنه براااااش دعا کن... تو چیکااار کردی؟؟؟؟
دوستت دارم بیلیااااردتا(انفجار خنده)
بووووسی بووووسی

دعا می کنم با یه معجزه بتونم وب قدیمی رو باز کنم
قول میدم به همه ی کامنتات جواب بدم....
راستی سلام!

سلاااام به روووووی ماهت...به قووول داداش رضا به روی ماه نشستت..
خوبی شیوای من؟؟؟
بابا با معررررفت مرررسی که اووومدی...
فدای دل مهربوووونت جیگگگگرم مرسی که افتخارررر دادی...

sara 1391,05,14 ساعت 15:18 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

جیگیلی من که خوندم این آپ قشنگتو.
دیدی فس فس نکردم زودی اومدم؟؟؟

سلاااامت کو ساراااااا
باز که یادت رف...
از این فس فس تر؟؟؟؟؟من دیشب بهت پیام دادم نانای الی...
دوست دارمت شتیت..
بووووسی بووووسی

دلم گرم خداوندیست که با دستان من! گندم برای یا کریم میریزد
چه بخشنده .. خدای عاشقی دارم ....که می خواند مرا ...با اینکه میداند گنهکارم....دلم گرم است...میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم....

هم تو اشتبا می کنی
هم آیینه
تصویر پیری را
من
زودتر از آن دیده ام
که شما گفته باشید
می گویی:نه، یک آیینه بشکن
ببین چطور
از درون شکم شیشه ای
هزار فرزند می زاید برای نگاه کردن
به تو...
به من...
به ما...
مامان بهناززززی من مررسی که اوووومدی...
یلدا و سرووووش رو حتما ببوووووس

عزیزم سلام. در اسرع وقت از خودم برات میگم. الان نمیشه چون آقا سروش تو بغلم خوابیده اگه یه ذره دیگه به نوشتن ادامه بدم بیدار میشه و واویلا ....... راستی ادرس ایمیلتو برام بفرست

سلاااااام مامانی.....
ای نازی..... ببوس آقا سروش روووو..
eli.tnt69@yahoo.com

sara 1391,05,14 ساعت 16:12 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عشقم من دیشب نبود وگرنه با کله میومدم پیشت.
حالا به من میگی فس فسی؟؟؟؟

سلاااام فس فسوووو...
جیگرررم اشکالی ندااااره...
آررره که چی؟؟؟؟؟ تهدید می کنی؟؟؟
هههههههههه

دریا 1391,05,14 ساعت 16:15 http://vast.blogfa.com

چون داغونم
این پستت منو یاد ی چیزی انداخت

وایییی ناز گلم...
چرا داغوووونی فداااات؟؟؟؟؟؟
یاد چی انداخت؟؟؟؟
نیس که من فضووووولم(نه خبررررنگارم) حس کنجکاوووویم گل کرررده...

sara 1391,05,14 ساعت 16:16 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

من بیشتر دوست دالم جیگیلی
بووووووووووووووووس

دروغ نگوووو دروغگوووو من بیشتر دوست دالت....
بووووسی بوووووسی الی

سلاااااااااااااااااااااام
من اومدم
یا الله
کسی روسریش پایین نباشه یه وخت
.
هر چی تو وبلاگت گشتم تا ببینم پروفایلت رو کجا دیدم پیداش نکردم ، یادمم نی اونو کجا دیدم
نمی دونم شایتم اشتباه نوشتم
مگه اشتباه نوشتم حالا ؟
.
به قول دختر خانما : وااااااااااه خاک عالم ، ببخشید
.
شرمنده خیلی وخت بود نیومده بودم
نمی دونم چجوری با بلاگ اسکای خصوصی نظر بذارم
تا بت بگم چرا نیومدم البته اگه ناراحتت نکنم
.
حالا خودت واقعا از کجا فهمیدم پروفایلتو دادا جان

علیییییک برررررادر...
وختی یالله میگی دو دیقه صب کن شاید کسی درحال چادر سر کردن باشه بابا...اه اه... اینقدر بدددم میاد...
اصلا من ژروفایل نداااااشتم....
یاالله اعتراااااف کن..
نظر بزاااار من تایید نمی کنم
نووووودونم...

پسـ نگـو دلـتـ براشـ تنگــ نشـدهـ

خب دلم برااااااااش تنگ...!!!!

لیلی 1391,05,14 ساعت 17:47 http://zar2.blogsky.com

سلام الی جون ای بابا ما فس فس دست شما درد نکنه وقت داشته باشیم حتما خدمت می رسیم با این نت وسرعتش انتظار بیشتر از این از ما نداشته باشی
ببخشید دوست عزیز
بای

سلااااام لی لی....
میدونم خواهر میدوووونم تو خیلی با معرررفتی...
ای داد...
هوارررررررررررر....
بچه ها صدااامو می شنووووید؟؟؟؟؟
این لی لی الی جوووونی خیلی با معررررفته...
شنیدید؟؟؟؟؟
باشه هر مووووقع که توووونستی به من بسررررر

سلام عزیزم مرسی که به من سرزدی منوبانام عاشق باران لینک کن وبگوباچه نامی لینکت کنم.

سلللللام اوووکی شدی نانا...
منو با اسم الی جووووونی بلینک

narges 1391,05,14 ساعت 19:24 http://narges0211.blogfa.com

salam goolam
mamnooon ke behem sarzadii
bazam bia khoshahal misham
rastii man linkidamet toam mano belink

سلااااام گل دخمل...
بابا فاررررسی رو پاس بداری...یعنی چی؟؟؟؟؟
هاااان؟؟؟؟
ملموووونم...اوووکی شد

حسین 1391,05,14 ساعت 19:31 http://narsani.blogfa.com

سلام
احسنت
زیبا بود

سلاااام داداش حسین...
مررررسی
باززززم بیا

رضا 1391,05,14 ساعت 20:08 http://sogand98.blogfa.com/

با من کل کل نکن ...
ولی خدایی خیلی فعالی ...
خوشم میاد میدونی با کی طرفی

کل کل می کنم...خووووبم می کنننننم...
می خوااای چی کنی؟؟؟؟؟؟هاااان؟؟؟
چی کنیم برادرررر ما اینیم...
حالا خدا بهت رحم کرررد که خووووشت اووومده و گررررنه...!! با ......... طررررفی!!!

مهدیه 1391,05,14 ساعت 23:15 http://ax-me.mihanblog.com

عجــــــــــــــب :))
خیلی فکر نکن بهش :))
کاملا معلومه که فکر نمیکنی :))


به چی؟؟؟؟؟؟
مهدیه تووووام؟؟؟؟؟؟؟

دوباره سلام گلم
اخه اسما کیه؟
من عسلم
ینی نمیذاری این خونه به جوش نیاد
فدات عزیزکم

سه باره سلااام...
ای بابا همه چیز دس ب دس هم میدددن تا منوووو خرااااب کننن..
بد بختی
آره بابا توووو عسل خووودمی
خونت به جووووش نیاد آخه من جوووونمو دوس دارم تازه اووول جووونیمه بخداااا

سلام الی جوووونی

مرسی شما هم لینک شدی

ممنون از دعوتت آپتم زیبا بوووووود

سلااااام ممنونم...
خواهش می کنم چشمااات زیبااا می بینه

سلااااااااااااااااااام
مهدی اومد
.
.
نمی دونم بخدا شاید خواب دیدم پروفایلتو
به جان خودم نمی دونم از کجا دیدم
شاید هم پروفایل کس دیگه بوده
.
به این ماه یادم نیست
شاید هم خواب دیدم
به جای پروفایل نوشته بود درباره ی من
.
حالا الهام هست یا نه ؟

سلللللاااااام...
ای کلک زود تند سریع اعترااااف کن...
.
.
.
آره من الی خانووووم یا الهامممممم ناناسم
بازمم بیا

حالا چرا ایقد بدت میاد
من که یا الله گفتم و اومدم تو

من بدمممم نیووومد....اصلا اصلا...
گفتم یاالله میگی صبر کن چادر سرم کنممممم

دریا 1391,05,15 ساعت 10:10 http://vast.blogfa.com

bikhi eli joon

khoob mishe

mamnoon k bem sar mizani

اوووووکی دریای الی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد