بــــ ـــ ــ ــــا ردارمـــــــــ


                   جـــــ ـنســیت جــــ ــنـــینـــم را ســــونــــوگـــرافی مـــشخصـ کـرد...

                                  جـــــــ ـــنــــینــ مــــن از جـــ نس غـــمــ استـــ..

                                         مــــ ــــنـ غــــ ـــمـ بــــــ ـــاردارمـــــــ!

نظرات 53 + ارسال نظر
لیلی 1391,05,18 ساعت 10:08 http://zar2.blogsky.com

سلام الی جون خوبی
چه آپ زیبا و دل نشینی

پوریا 1391,05,18 ساعت 10:50 http://farzandezamin.com

آخی , چند ماهته...؟ :دی

منحرررررررررررف

:( :*


ا ل ه ه الی..
مرسی که اووومدی چرا نظری نداری تو؟؟؟؟
چرا فقط شکلک؟؟؟؟
بابا جوووون حرف بزن...

الی حانم این آقای ما هم منحرف نیستش. شوخی میکنه باهات عزیزم.همین بالایی

سلاااام الهه...
بابا ایووول تونستم یه حرفی از زبونت بکشم بیرووووون...
خدایا شکرت..
خدایا ممنون...
ایشون آقای شماس؟؟؟؟؟
اوووکی...
به سلامتی...
خوشبخت بشی..
ا ل ه ه خواهشا حرف بزن...
اعصابم خرد میشه حرف نمی زنی...
بوووسی بوووسی من...
بازم بیا خوشحال می شم..
راستی چرا دیگه ماهان پیام نمیدی؟؟؟؟
تو رو خدا سلام منو به حوری و پگاه و راهیل برسوووون..
دلم برای پیاماشون شدید تنگ شده...

آخییییییییییی!!!!
چه ناز بود......
بازم پیشم بیا

سلاااااام...
لطف داری عزیزم...
چشم حتما میام..

پوریا 1391,05,18 ساعت 13:55 http://farzandezamin.com

خو چرا با همه مهربونی؟ با من دوست نیستی؟

خو با توام مهررربونم...فقط این که مقصر خودت بودی و گرنه من با هیچکسی بد نیستم
.
.
.
اصلا میدونی چیه؟
.
.
.
اصولا من دختر خوبی ام...خیلی خوبم خیلی.....

الی خانوم یه سوال ازتون داشتم شما وبلاگ منو خوندی یا همینجوری نظر دادی؟؟؟

بپرررس عزیزم
آره مگه اشکالی داره؟؟؟
وا......

آذر 1391,05,18 ساعت 14:47

سلام دیروز از تمام فوضولا تقدیر شد اما نمی دونم چرا با اینکه انقدر تو تو این عرصه موفق عمل کردی از تو به عنوان فوضولترین فوضول ها تقدیر نشد.

سلاااااام آذر ناااااااازم...
بمیری تو دختر بد بد بد بد بد ...
من فضووولم؟
آره؟؟؟
چطور دلت میاد؟؟؟
نه واقعا چطور دلت اوووومد؟؟؟؟
خاک تو سر الی با این دوساااااش...
اه اه اه

hamed 1391,05,18 ساعت 16:39

bia be page man
hamed rashnu zade

اوووومدم...

sara 1391,05,18 ساعت 16:56 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلام عزیز دل سارا.
آپت خیلی قشنگ بود

سلاااااام قررربونت بره الی..
مممممممممنون...حالا چرا این قیافه رو به خووودت گرفتی؟؟؟

sara 1391,05,18 ساعت 16:58 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

عزیز دلم چشمات خوشگل میبینه

فددداااااات اووون که
بعله...

sara 1391,05,18 ساعت 16:59 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

خدانکنههههههههه نفس.
نبینم غمتو

ساراااای الی عزیزی برااااام..
غم همیشه وجود داره همیشه....

بنده ای خدا را گفت اگر سرنوشت مرا از قبل نوشته ای پس چرا دعا کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه دعا کند
دستهای خالی من دخیل دل پاکتان، ما را نه به رسم لیاقت بلکه به رسم رفاقت دعا کنید.
التماس دعا

محتاجیم به دعاااا مرررسی داداش میلااااد..

سلام یه سوال برای این پستت چطور نظری بدم
خوبه
عالیه
ویا...

سلاااام...
هرجور دوس داری...

خوشمل بود عزیزم
وبت خیلی خوشمله

خودتم خوشملی...وبتم خوشمله...
بازم بیا نانا

[خنده][قلب]عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده[خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [گل][بوسه]
[تعجب][رضایت] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [رضایت][تعجب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [لبخند][چشمک]
[خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [گل][بوسه]
[تعجب][رضایت] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [رضایت][تعجب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [لبخند][چشمک]
[خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [گل][بوسه]
[تعجب][رضایت] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [رضایت][تعجب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [لبخند][چشمک]
[خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [گل][بوسه]
[تعجب][رضایت] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [رضایت][تعجب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [لبخند][چشمک]
[خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [خنده][قلب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [گل][بوسه]
[تعجب][رضایت] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [رضایت][تعجب] عـــــــــــشـــــــــق گــــــــــمــــشـــده [لبخند][چشمک]

بازم داداش امیر علی هنر به خرج داد...

گفت :جبران می کنم ، گفتم کدام را؟
عمر رفته را
روح شکسته را
دل مرده اما تپنده را؟
حالا من هیچ
... ... ... ......جواب این تار موهای سپید را می دهی؟
نگاهی به سرم کرد و گفت.............
وای ... خبر نداشتم
چه پیر شدی
گفتم :جبران می کنی؟
گفت: کدام را؟

خیلی خوشمل بود...خیلی..ممنون مهدیه الی...

asma 1391,05,18 ساعت 18:46 http://asidokhmalak

سلام عزیزم
غم نخور دنیا ارزش نداره
اپم زوووووووووووود بیا

سلاااام قربونت...
باشه چون تو گفتی...

زیبابود.............................

سلاااام مرررسی فدای تو...
خوشگل الی ...دوست دالمت شتیت..
بوووسی بوووسی

سلام
ممنون به وبلاگ بنده سر زدید
بنده ساکن اندیمشک هستم

سلااام...
منم ساکن بروجردم...
خیلی خوش اوووومدید به وب لاگم

رضا 1391,05,18 ساعت 20:01 http://sogand98.blogfa.com/

سلام ...
ایشالا سقط جنین میکنی ... راحت میشی ...

سلااام داداش رضا کجایی دلم برات تنگیده...
وا چی گفتی؟؟؟؟
منحرررررررررف

kamyarr 1391,05,18 ساعت 22:18 http://www.3sootbia2.blogfa.com

یه ورقِ سفید بر مےدارم

شروع میکنم به خطـ ـ ـ ـخطے کردنش

اشکام میریزه روشُ خیسش میکنه

یه ذره نگاش میکنم

گریم بند اومده .. حالا دیگه مےخندم

عین یه دیوونه مےخندمُ اشک میریزم

ســـلام نایــــــــس بود

سلام ملسی مطلب توام نایسه...

shiva 1391,05,18 ساعت 22:34 http://siiiiva2.blogfa.com

سلام الهام جون
کار خوبی نوشتی . می شه نقدش کنم؟؟ اگه دلخور نمیشی!!!

سلام شیوای الی...
بنقد باعث افتخاره

سلام عزیزم...
چرا غم؟؟؟

دل خوشی هاکم نیست

سلام چقدر قشنگ اما این همش حرفه...شعاره..
مگه نه؟؟؟؟

hamed 1391,05,18 ساعت 23:21

khastam azat bedunam khavahar

سلام برادر حامد ما اینجا شدید فارسی رو پاس می داریم شما هم لطفا پاسدار باش...
میام و حتما میگم..
اووووکی؟؟؟

a 1391,05,18 ساعت 23:30 http://adib-alex.blogfa.com

سلام .ممنون از لطفت دختر عمو
من الشتری هستم
خوشحال شدم از حضورتون

سلاااام پسرعمو جوووونم...خوبی؟؟؟
منم بروجردی...
منم خوشحال شدم از اشنایی تون...

مهدیه 1391,05,18 ساعت 23:40 http://ax-me.mihanblog.com

سلام
د بیـــــــــــــــــــــــــا :))
با حال بود :)

جلاممممم...
ملسی...
ملمون...

رضا 1391,05,18 ساعت 23:42

سلام ابجی
دختر آرزو میکنم غم هات نابود بشن
معادلش چی میشه؟
سقط جنین کنی دیگه ...
ابجی گلم زیاد از غم نگو ... باشه؟

سلام برادر رضا...
بابا کشتی ما رو با این رفت و آمدات...
چته جی می خوای؟؟؟؟
معادلش رو بهتر می تونستی ادا کنی...
ههه
وای داداشی چقد لحنت خوف شد.. باشه حتما برام دعا کن ...

سلام الهام جون.
نمی خوام ادای بزرگارو درآرم،ولی حتما خدا یه تقدیری توی مسئله دیده که 2تا از دوستاتو برده.هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
به جای این کارا،فردا شب که شب جمعه س و شب شهادت حضرت علی(ع)،براشون خرما بگیر و پخش کن.براشون طلب آمرزش کن.

فعلا.................

سلام الهام من..
فدای دل بزرگ و عقل و معرفت بزرگترت...
حتما این کار رو می کنم..
مرررسی از راهنماییت..
می بوسمت حسابی

رضا 1391,05,19 ساعت 01:52

باشه ابجی ...
تو هم واسه من دعا کن .. . بقول یکی آخه دنبال بهونه ام ...

سلام ...چرا هرکی میاد اینجا سلام یادش میره؟؟؟؟
هااااان؟؟؟
آفرین برادر..
منم دعا می کنم رو چشام فقط قول بده دفعه بعد اووومدی بسلامی...
چرا هرکی با ما رفیق میشه غمگینه؟؟؟؟
ای بابا یکی بیاد بگه بخنده تا دل منم وا بشه...
این چن روزه داغوووونم شدید تشدید دار...

آخه چرا میگی دیگه وبلاک من نمیای ؟
گناه داره به جان خدا
.
راستی من در مورد پست جدیدت هیچ نظری ندارم
البته نظرام مث منحرفا نیست تا هزار سال

چووون تو نمیای منم نمیام...پس سلامت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاااان؟؟؟؟
مگه بیکاااااارم؟؟؟؟
نه خوب جواب بده دیگه...بیکارم؟؟؟؟
مررررض دارم؟؟؟؟
اول تو قهر کردی نه من... درسته؟؟؟؟؟
.
.
.
راستی چرا نظری نداری؟؟؟چرا بین نظری؟؟؟
ای وااااااای...یکی آب قند بیااااره...نه نه ببخشید روزه م....

سلام الی جون وبت جالبه موفق باشی
من شما رالینک مکنم شماهم همینطور متشکرم

سلام فاطمه جوووونی...با افتخار لینکیدمت...

باسلام مجددآدرس صحیح وبم همین است ممنون

مرررسی عزیزم..

سعید 1391,05,19 ساعت 08:47 http://zowragh.blogfa.com

سلام الی خانوم
ممنون که به کلبه م سر زدی
قشنگ می نویسی
برای شادی روح دوستات 3 تا صلوات فرستادم
در این لحظات قشنگ منو هم دعا کن
به آینده امیدوار باش

سلام آقا رضا...
خواهش می کنم وظیفه س
لطف کردی امیدوارم خدا عوضش رو بهت بده...براشون دعا کن..
حتما برات دعا می کنم شمام منو فراموش نکن...

سلام یاسی کجایییییییییی؟؟؟؟
دلم برات تنگیده نانای الی جوووونی...

دوباره سلام
ببین عسلم اگه بخوایم به عنوان شعر به کارت نگاه کنیم چند تا نکته رو باید بگیم
قبلش بگم که فکر و ایده ی قشنگی پشت این سه سطر پنهانه
اولیش و مهمترینش اینه که نباید کل ماجرا رو همون اول لو بدیم.
جنسیت جنینم را سونوگرافی مشخص کرد
خب این یعنی سراینده بارداره، مخاطب خودش اینو تشخیص میده
دوم: بعد میگی: جنین من از جنس غم است
اینجام دوباره مخاطب میفهمه که سراینده بارداره و جنینش غمه
خب اونوقت گفتن جمله ی آخر کاملا یه حرف تکراری رو میزنه
این همه پرحرفی کردم که بگم کلمات رو یه جوری بچین که جمله ی آخرت(من غم باردارم) به مخاطبت ضربه بزنه
بذار اون فکر قشنگی که تو ذهنته به قشنگترین وجه نوشته بشه
ببخش بابت پرچونگیم

سه باره سلام نانای الی...
تحلیل و انتقادت عالی بود...
ممنون نازنین روش شدیدا فکر می کنم...
بووووسی بووووسی من- پرچونگیت برای من ترانه س...غزله...
دوست دارمت شتیت..

sara 1391,05,19 ساعت 15:59 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااام عزیز دل خواهر.
قربونت برممگه قیافه ام چشه؟؟؟

سلام نانا...
شکلکی رو که گذاشته بودی وگرنه خودت مثه حووووری ناناسی ناناس...

سلام عزیزم مرسی که خیرم کردی عالی وغمگین

سلاااام سارای من...
ممنونم نازنین..
بازم بیا...
بوووسی بووووسی

sara 1391,05,19 ساعت 16:19 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

فدااااااااااااااااااااااات عسلم
به خوشگلی تو که نمیرسمممم

خداااااا نکنهههههههه...
اوووون که بعللللللله

ادیب 1391,05,20 ساعت 00:44 http://adib-alex.blogfa.com

بازم سلام دختر عمو شیرم
کسی که اذیتت نمیکنه؟
یه بیوگرافی کوچیک بیا
من ادیب 22 ساله اهل الشتر
دانشجوی ترم 6 عمران خرم آباد

سلااااام پسر عموووو جوووونم الان میام وب لاگت...

لینک شدی

اوکی شدی...

سلام این بلاگتم قشنگه سری هم به ما بزن

سلاااام بر داداش امین...همشهری بنده...
حالتون چطوره؟؟؟
چه عجب؟؟؟چه خبرا؟؟؟
نیستین؟؟؟
خواهر جدید پیدا کردین؟؟؟
با کیا می پرین؟؟؟؟

الکس سرخ 1391,06,05 ساعت 10:28

سلام الییییییییییییییییییییی گلییییییییییییییییییییی
این منم!! الکس جووووووووووونتتتتتتتت!!
دیدی بالاخره اومدم!!

سلاااااااااااااااام به افسانه(الکس سرخ) خوددددم...
قرررربون مرامت دوست جوووونی الی...
ممنون ک افتخار دادی و به وبم دوستت(الی) سر زدی...
بووووسی بوووسی

الکس سرخ 1391,06,06 ساعت 11:36

فدای تو شیطون بلا
باوووووووووو افتخار چیه دیگه؟؟!!!وظیفمه و اینا
فقط ببخجید که دیر بهت سرزدم و اینا

نه بابا...اینو ک می دونم وظیفته...هه هه
خواهش می کنم و اینا...
بووووسی بووووسی

الکس سرخ 1391,06,09 ساعت 10:53

ای دیفونه!!وظیفمه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!منت گذاشتم سرت که اومدم!!حالا خوبت شد؟
میگم هنوز زیر سقف نرفته چه زود باردار شدی؟؟!!اونم غمایشالا شادی باردار شی

مررررررررض...افسانه میام اونجا می کشمتآ....من دیفوووونه ام؟؟؟؟خودت دیفووووونه ای
منحرررررررررف
ایشالله...اونم از نوع پسر خوشگل...
بگو ایشالله

جت روی ابی(حاجی 1391,06,10 ساعت 23:46

سلام الی دیووووووووووووونه خوفی خانوم خانومااااااااااااااااااا باورم نشد تو بهم اس دادی کلک....اولین باره اومدم به وبت ایشالا که خوش یومنه (۱۰۰درصد همینه )مواضب باش الانه که سرت شلوغ شه یواش یواش الی زیر دست و پا داره له میشه یکم مراعاتش کنین بنده خدا مریض البته از لحاظ روحی نه جسمی الی جون کوچیکتم فعلن تا بعدن خدا به راه راست هدایتت کنه بگین ایشالا ها این شد ماشالا

سلام داداش علی دمااااااااغوووووو...
تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟
چی کنیم نیس ک دختر معرفیم باورت نشده...راستی داش اکبرت خیلی خیلی بده...بهش نگو ولی خوشم ازش نیومد...اه اه...از ماهانیا من همه رو دوس دارم و لی از داداش تو بدم میاد...
نری بگی!!!!!
خودت مریضی اونم از لحاظ روحی و جسمی چرا به من نسبتش میدی؟؟؟؟هاااا؟؟؟؟
میام می کشمتآ...
ایشالله خدا تو رو هم شفا عاجل بده..
آآمین!..

الکس سرخ(افسانه) 1391,06,11 ساعت 14:12

سلام و اینا!
خوبی و اینا؟!!
آره ه ه باوووو!!اینو که همه بگم میگن دیفونه ام و اینا!!
منحرف تویی که این پیامو گذاشتی!!!خو نمیگی به بچه ها داری حرفای بد آموزش میدی؟؟!!
ایشالا منم دوتا دختر،دوتا پسر....بگو ایشالاااااافقط اول بگرد برام اصل کاری رو پیدا کن....

علیک سلام و اینا...
خوبم شما چطوری و اینا؟؟؟
جنبه داشته باش ی ذره...اه...بده...اینجا همه پیامتو می بینن تو بیشتر ترویج میدی...پیاماتو بگم؟؟؟؟نه...بگم؟؟؟؟
ایشالله ایشالله...بزار مال خودم تموم بشه و برم سر خون زندگیم..چشم رو چشام...

الکس سرخ 1391,06,14 ساعت 12:38

منم خوبم و اینا
الی این عینکتو از کجا اوردی؟منم میخوام
جنبه که دارم خودت که میدونی...
نه خواهش میکنم نگو پیامامو، ولی اگه خودت روت میشه بگوهاااااااااا تارف نکن
نه دیگه یکی الان پیدا کن که دوتایی باهم و همزمان بریم سرخونه زندگیمونحسود نباج دیگه

جیگری

این عینکو رضا برام خریده چیکار داری؟؟؟هان؟؟
نه دیگه عجیجم نمی گم...فقط می تونم بگم بچه ها پیاماش بد بد بد بد بد بد بد بد بود....خیلی خیلی...
خدای من !!!آخه خیلی سخته من خودم با بد بختی داش کردم نمیشه همونجا توام دست ب کار بشی؟؟؟تو می تونی...
نفسی ننه...

الکس سرخ 1391,06,16 ساعت 11:23

ناملد خو بگو برای منم بخره چی میشه آخهمنم میخوامُ
بچه ها دروخ میگه!!! ‌‌‌‌‌
چرا وجهه ی منو جلوی بچه ها خراب میکنی؟؟؟
خو نمیجه من بجم هووووووت؟؟ آخه سخته!من مث تو زرنگ نیجتم نمیتونم پیدا کنم
زندگیمی ...

مرض دیووونه میام چشاتو درمیارم....
نه خیرم اوشون دروغ میگه..
دوست دارم الان دیگه بچه ها چهره خبیثتو می شناسن...
نه نمیشه افسانه میام خفه ت می کنمآآآآآ
خب سعی زرنگ باشی....اه
فدای تو جیگرمیییی...

الکس سرخ 1391,06,18 ساعت 11:42

اه اه با این اخلاقتهمج بلده داد و بیداد کنهجیغ جیغو
همج همه جیو براخودت میخوای خودخواه
خو تو یه کلاس آموزشی بذار برام
خبیثم خودتیشایعه درست کن محله
عجقمی..

ای بابا افسانه؟؟؟؟؟من؟؟؟؟الی؟؟؟
نه بابا..!!!لطفا هیچکس باور نکنه...
باشه بزار حالا برم سر خونه رندگیم..چشم..کلاس هم میزاریم..
دوجتمی دوجتت دالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد