پــــــــــ ـــــریـــــــود فــــکـــر یــ


                        دچـــــ ــار  "پــــــــــ ـــــریـــــــود فــــکـــر یــ " شـــــ ـــــده امــ 

       دیــــ ــــ وار تــــ ــــمام بـــــ ـــاورهــــای بی چرایمـــــ   فـــــ ـــــرو میـــریـــــزد

                                                     ... و اینــ  یعنیــ  
درد!!

نظرات 61 + ارسال نظر

. . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$

ملسی شوکووووووووووووووووولووووووووووو جوووووونم...
زحمت افتادی...
گل به گلستان بردن مثه زیره به کرمان بردنه...
ولی بازم مررررسی زجمت افتادی نانا...

...... 1391,05,19 ساعت 17:12 http://sheri-love.blogfa.com

الی جونیییییییییییی ادرسم عوض شد
ادرسه جدید اینه :sheri-love.blogfa.com

اووووکیش کردم عسیسم...

امید 1391,05,19 ساعت 17:58 http://www.forhope.blogfa.com

هر چند وقتی فکر انسانها هنگ می کند
مات و مبهوت می شود و نمی داند در کجای زمین خدا ایستاده است

ماه در میانسالی کامل می شود
عزیزم موهای نقره ایت را کنار بزن
می خواهم ماه تمام را تماشا کنم !

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

امیر علی چیکار می کنی برادر؟؟؟؟؟؟؟

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

[قلب][لبخند] عــــــــــشـــــق گمــــــــــشــــده[خنده][زبان]
[گل][خجالت] عــــــــالــــــــــــیــــ بـــــــــــــود[چشمک][بوسه]

وای امیر علی از دست توووووو...

eli 1391,05,19 ساعت 22:08 http://yekdarhezar.blogfa.com

salam azizam man shomaro nemishnasam...vase dostamam coment gozashtin engaarrr moarefi mikonii?

سلام عزیرم؛
1. اینجا انگلیشی ممنوعه..
2.تو منو نمی شناسی منم تو رو نمی شناسم...
3. وبت رو اتفاقی دیدم و چووون اسمت الی هستش خوشم اوووومد...
4. حرفیه؟؟؟؟؟؟


سلام الے جوونے

خب حق دارم ھنگ کنم تو چہارمین الے مجازے ھستے دیگھ

بہرحال ایتس نایس تو میت تو

وبلاگت نازھ نوشتھ ھات خوکشل

پروفایل ندارے تو؟

سلااااااام به روی ماهت نا مهررربون الی...
پس خوش به حاااالم دیدی چه اسم ناسی داررررررم؟؟؟؟
وب لاگ خودت نازه چرا تهمت می زنی؟؟؟؟؟
نه نداررررررم...وا!!!!کار بدیه....

پوریا 1391,05,20 ساعت 00:05 http://farzandezamin.com

تعبیر جالبی بود
ما که خیلی وقته دیوارامون ریخته
ولی آدمی به امید زندست خواهرم...

سلامت کو برادر؟؟؟
آدمی به امید زنده س ؟؟؟؟
بله اما اگه امیدی وجود داشته باشه...

رضا 1391,05,20 ساعت 12:54 http://sogand98.blogfa.com/

سلام
سلام
سلام

خوبی الی؟
هرکی ندونه فکر میکنه هم فوق تخصص زنان زایمان داری هم دکترای مشاوره و ....
خوب تلفیق میدی این دوتا رو ...
زیاد عصبی نشو ...

علیک سلام
علیک سلام
علیم سلام..
خودت
ممنون خووووبم تو چطوررری؟چرا اینقدر کم ژیداییییی؟؟؟؟هاااا؟؟؟؟
هرکی نمیدونه بدووووونه من تو همه چی تخصص داررررم...مثلا خیر سرم خبرنگااااارم
دیگه دیگه...
خودت زیاد عصبانی نشوووو...
چرا فک می کنی من عصبی ام؟؟؟هااااا؟؟؟؟

اوه
این مدلی ندیده بودم که دیدم

چرااااااااا اوووووووووه؟؟؟؟
حالا که دیدی...پسندیدی؟؟؟؟

خــــدایا؟؟ من دلم قــرصه ، کسی غیر تو با من نیستــ !
خیالتــ از زمین راحتــ ، که حتـــی روز روشن نیستــ ...

کســــی اینجا نمیبینه ، که دنیــــــــا زیر چشماته ...

یه عمـــره یادمون رفتــه ، زمین دارِ مکافاتــــــــــــــه ...

فراموشم شده گاهــی ، که این پایین چــه ها کردم !!

که روزی باید از اینجــا ، بیام پیش تو برگردم ...

خــدایا وقتــ برگشتن ، یه کم با من مـــدارا کـــــــــــن ....

شنیدم گرمــه آغوشتــــ ، اگـــه میشه منم جا کن !!

باران یعنی تو در کنار منی
حتی اگر در آنسوی دنیا باشی!

خوبه
داری به جاهای جدیدی میرسی دختر
من فکرای نو رو دوست دارم
شک نکن که نوشته هات بهتر از نوشته های منن!!!
سلاااااااااااااااااام

مرررسی شیواااا جان..
منم فکرا و نوشته های تو رو دوست دالم خاله شیبا... البته این نظرت رو گبول ندالم که نوشته هات از نوشته های الی جووونی کمتره بلکه خیلی جالب تر و شیواترررره مثه خودت
عیلک سلااااااااام نانای من..
بووووسی بووووسی

سلام آبجی خانوم
شما هم که من رو دعا میکنید
**************
راستشو بخای سرم شلوغه
آخه یه نمایشگاه توی مصلی تبریز زدیم
منم اونجا مسئول غرفه سایبری هستم
*************************
راستی فکر نمیکنی این پست هات برای من بچه خیلی بده
آخه من میام نگاه میکنم میخوم نظر خوبی بدم
میبینم سخنان یالای 18 سال نوشته شده

سلام داداش میلاااااد الی...
حتما رو جفت چشام
**************
به سلامتی داداش جوووونم دقیق بگو بینم اونجا چی می کنی؟؟؟؟؟
بابا ایووول
********************
نه بابا فک نکنم الان بچه های این دوره زمونه منو تو جیبشووووون میزاررررن...تو از همونایی دیگه...(دیدم که میگم!!!)

سلام الی جون.
حال و احوال روحیت چطوره؟!

سلاااااام الی جوووووونم
خوبه رو به پیشرفته...
مرررسی از اینکه به فکرم بوووودی

سلام
شبت بخیر


این واقعا از خودته ؟
خیلی جالبه

سلام ظهر بخیر...
.
.
.
.
.

Salam eli jo0on

Khoooobi???

Mersi az davatet

Upetam gashang bod azizam

سلاااام داداش سعید مگه قرار نبود انگلیش ندی؟؟؟؟
ای بابا..
خواهش می کنم دیگه تکرار نمیشه!!!
دیگه دیگه کار الی جووونیه دیگه

امید 1391,05,21 ساعت 15:03 http://www.forhope.blogfa.com

الی جووووونی
چرا لینک نیستی ....به جان خودم هستی

ممنون لینک رو ندیده بودم....

فرشته 1391,05,21 ساعت 15:45 http://fenapa.blogfa.com

الی جووووووون اپت خوشجل بود

فررررشته جووووووون لطف داری گلم ممنون


Kheyli kheyli bebakhshid az in be bad dg tekrar nemishe

Bishin binim baba che az khod razi

خیلی خیلی پسل بدی هشتی...دیگه دوستت ندالم...
بد بد بد بد
چطور دلت میاد با الی جووووونی اینجوری حرف بزنی؟؟؟؟؟دلت بسووووووزه
اصلا الان میرم به پسر عموم میگم بیاد بزنتت ها...
********************
گل پسر فارسی رو پاس بداااار برای خودتم می گم...

ادیب 1391,05,21 ساعت 16:54 http://adib-alex.blogfa.com

میدونستم کسی جرات نداره دختر رشنو رو اذیت کنه
خواهرای ما همگی شیر زنن.به افتخار هرچی رشنوووووووووووووووووووو
حالا که خبر نگاری و دداری میای خرم آباد بیا یه مصاحبه با من انجام بده

پ چی؟؟؟؟؟هیشکی نمی توووونه به رشنو جماعت بگه بالا چشمش ابروس...البته اینم بگم که غیر منطقی نیستیما...همه چی رو با منطق و استدلال قبوووول می کنیم...مگه نه پسر عمووووووو؟؟؟؟
باشه باعث افتخاااااره..

فاطمه تبسمی 1391,05,21 ساعت 17:34

سلام خوبی الی
هیچی واسه گفتن ندارم همینجوری الی اومدم یه عرض ادبی کنم خدمتت.
ممنون که کنار ثانیه ثانیه های زندگیم هستی الی فاطولی

سلاااااااااااااااااااام فاطی جووووون الی...
ممنون که اوووومدی خیلی خوشحالم کردی دخمل خووووووف...ناز دلی بخداااا
دوستی رو برای همین روزا گذاشتن و من تا جایی که از دستم بربیاد باهاتم و حمایتت می کنم..
فاطی جووووونم فدایی داری بسیار...

امید 1391,05,21 ساعت 18:19 http://www.forhope.blogfa.com

هر بار بیام نت سر میزنم
ولی همیشه کامنت نمیذارم

چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟

امید 1391,05,21 ساعت 18:21 http://www.forhope.blogfa.com

از اینکه منو لینک کردید
بسی ممنون

خواهش وکنم...

به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد


چرا وای از دست من الییی

اولا سلام...
ثانیا حال من خوبه حال شما چطوره؟؟؟؟
ثالثا چون از شکلک هایی استفاده می کنی که فقط بلاگفا می خوندش...

مهدیه 1391,05,21 ساعت 22:42 http://ax-me.mihanblog.com

سلام عزیزم ممنونم از دعوتت :)
خیلی نوشنت خوشمل بود :)
منم آپـــــــــــــــم
منتظرتم :)

سلام مهدیه جوووونم...
فدای تو مرسی نازنین..
اووووووومدم...

پوریا 1391,05,22 ساعت 00:21 http://farzandezamin.com

خو چرا دعوا داری؟ ...
سلام

علیک سلاااااام داداشی الیخوبی؟؟؟خوشی؟؟؟
آخه از کسایی که سلام نمی کنن بددددددم میاااااد...واقعا ازشون بدددددددم میاد ....

رضا 1391,05,22 ساعت 00:49 http://sogand98.blogfa.com/

چون اون بار سه بار گفتم سلام الان نمیگم
خانوم خبرنگار من کم پیدام؟
میگم ابن پست ها اخه بهت نمیاد ...
اگه میاد بیا بگو چرا میاد

وااااااای از دست این دادا رضا
آره آقای نویسنده.....شک دارررررری؟؟؟
چرا این پست ها بهم نمیاددددددد؟؟؟
نه خو چرا بهم نمیاد؟؟؟؟
دختر به این نازززززی....
اصلا ببین من چقد خوووووبم
****************************
برای شناخت آدم ها نباید به ظاهر رفتاری آنها توجه کرد!!!

leily 1391,05,22 ساعت 08:39 http://leily.blogfa.com

یــ ه دنیـآ فـــآصله ســت

بیــ نِ دنیـــآیِ کـسی کـــ ه شبــآ بــآ قــرص خــوآبش میبـــره

بــــآ اون کســــ ی کـه بــــآ یـه اس ام اسِ دوســـِت دآرمـ میخــــوآبـ ه!

وقتی مقصد تویی
پروانه می شوم
حتی اگر کوه روی شانه هایم باشد!
خووووش اومدی لیلی جوووونم

حس غریب دوست داشتن چه بی هوا پا به دلم گذاشت
گاهی یک نگاه
گاهی یک صدا
گاهی یک آغوش

همه از جنس "تو"

برایم زیباترین است...[گل][گل][گل]

بس که نام ترا سینه زدم
خورشید هم برای من ناز می کند !
لعنتی فکر می کند
گل آفتابگردان منم !

لیلی 1391,05,22 ساعت 12:05 http://zar2.blogsky.com

سلام خوبی
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه !!!!!!!!!!!!
آپ زیبایی بود......

سلام نانا...
فدااااای تو....

رضا 1391,05,22 ساعت 13:48 http://sogand98.blogfa.com/

ben ozledim galiba seini
هنوز دو تا سهمیه دارم از سلام هام
بهت نمیاد چون نمیاد ...
تو یه بار نگفتی چرا شمعدون نمیاد ...
ربط نداشت اصلا
صبا هم یه دوسته
مثل تو
اما عصبی تر از تو
فعلا تریپ ماه رمضونه ....
..........................................
بعضی ها تو بهار میمیرن ....
من از همونام ...
باید تا پاییز صبر کنم که دوباره بتونم زنده بشم ...

ben ozledim galiba seiniیعنی چی؟؟؟؟؟خودتی...!
از دست تو داداش رضاااااا...دیووووونه م کررررردی!!
صبا دوستته؟؟؟؟
خدای من!!!نگوووووووو....چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟
مامانم گفته با پسرایی که دوست دختر دارن حرف نزززززن...
من عصبی ام؟؟؟؟؟خودت عصبی هستی!!!!
تریپ ماه رمضون ؟؟؟؟منظورت چیه؟؟؟؟هاااا؟؟؟
...................................................
خیلی قشنگ بووود بهت نمیاد اهل شعر معر باشی آآآآآ

sara 1391,05,22 ساعت 14:57 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

جاننننننن عزیزم؟؟؟؟؟

چرااااااا نیستی گلم؟؟؟؟؟

sara 1391,05,22 ساعت 15:05 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

شرمنده گلم این چند روز اصلا حوصله نداشتم به وبم سربزنم.امروزم همین الان اومدم یه آپ بذارم

فدای دل مهرررربونت نانای الی....
دوست دارمت شتیت...
منم الان میااااام...

رضا 1391,05,22 ساعت 15:06 http://sogand98.blogfa.com/

اخرین سهمیه سلاممه ...
اینجوری بگم صبا یه خواهره واسم ...
دوس نمیگم تا منحرف نشی
میگم

ای بد بختیییییییی از دست این داداش رضا......
چه جوی میگی که صبا برات خواهررره کلک؟؟؟؟
من منحرررررفم؟؟؟؟
خووودت منحرفی...
چی میگی؟؟؟؟؟ها؟؟؟

sara 1391,05,22 ساعت 15:12 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

آپم عزیزم
بدو بیااااا

سارا جوووون الی اوووووومدم...

سلام
.
شکر خدا از من بدت نمیاد چون سلام کردم
.
راستی دهنم سرویس شد تا کامنتاتو خوندم .
تو آخه چرا جواب منو ندادی ؟
که از خودت بود این نوشته رو میگما
.
راستی رشنو چیه ؟
کجاس ؟
برام میگی

نه تو از معدود آدمایی هستی که سلام فراموووووشت نمیشه...
به قوووول داداش پوریای خوووودم "آورین آورین"
.
چرا دهنت سرویس شد برادر مهدی؟؟؟؟؟
آخه چرا؟؟؟؟
خدای من یعنی الان نمی تونی حرف بزنی؟؟؟؟؟
چیکار کنیم پس؟؟؟؟
بچه ها هرکی این کامنت رو می خونه برای داداش مهدی ما هم دعا کنه لطفا...
بعله مربوط به سال 87-88 میشه...
.
.
.

اگه به وبلاگ های دیگه م هم رفته باشه اونجا هم موجوده...
.
.
.
رشنو یعنی فرشته دادگستری..یعنی خوشگل مامان..ناس..
رشنو ها اصولا از طایفه های باجولوند و بهاروند (بزرگترین طایفه های لر)هستند...که برخی ها در استان خوزشتانٰ برخی در استان ایلام و مابقی در استان لرستان ساکن هستند
چراااااا؟؟؟؟

دریا 1391,05,22 ساعت 17:49 http://vast.blogfa.com

chera ghaziaro pezeshki kardi!!!!!!!!!!!


chera be soale webe man j nadadi?

دوس داررررم دوس دارررررم...
الان میام جواب میددددم

سلام عزیزم
شرمنده دیر اومدم این چند روزه سرم شلوغ بود...
شما گلید
قهر چیه
این چه حرفیه
پستهای اخیرتون چقدر زیبا بود
و در عین حال غمگین
در ضمن بخاطر دوستاتون خیلی خیلی متاسفم و ناراحت شدم
روحشون شاد و غرق در نور...حتما براشون فاتحه و دعا میخونم....
امیدوارم لحظه لحظه های زندگیتون توأم با شادی باشه و هرگز غم به دیدارتون نیاد...
روزگارتون بی اندوه دوست خوبم
موفق باشید

سلام قربوووونت برم دریای خووووودم...
دشمنت نانای الی...الهی که هرجا هستی خوش باشی و خرم...
ممنون گلی از هردوموووونه..
لطف داری دریا جان خودت زیبایی همه چی رو زیبا می بینی
ممنون فدای دل مهرررربونت امیدوارم خدا دوستات رو برات سالم نگه داره چوووون خیلی خیلی سخته و آدم رو از پا می ندازه...
همچنین قررربونت برررم

[ بدون نام ] 1391,05,22 ساعت 19:30

سعید 1391,05,22 ساعت 19:31 http://zowragh.blogfa.com

I♥U*¸.....¸•.....¸.*I♥U*¸.......¸•......¸*I♥U*



I♥U*¸.....¸•..آپــــم...¸.*I♥U*¸.......¸•...آپــــم...¸*I♥U*

I♥U*¸..آپــــم...¸•.....¸.*I♥U*¸...آپــــم....¸•......¸*I♥U*



I♥U*¸.....¸•...آپــــم..¸.*I♥U*¸.......¸•....آپــــم..¸*I♥U*

I♥U*¸...آپــــم..¸•.....¸.*I♥U*¸....آپــــم...¸•......¸*I♥U*



I♥U*¸...آپــــم..¸•.....¸.*I♥U*¸....آپــــم...¸•......¸*I♥U*

I♥U*¸..آپــــم...¸•.....¸.*I♥U*¸.......¸•...آپــــم...¸*I♥U*



I♥U*¸..آپــــم...¸•..آپــــم...¸.*I♥U*¸...آپــــم....¸•...آپــــم...¸*I♥U*

I♥U*¸....آپــــم.¸•...آپــــم..¸.*I♥U*¸...آپــــم....¸•...آپــــم...¸*I♥U

I♥U*¸..آپــــم...¸•..آپــــم...¸.*I♥U*¸...آپــــم....¸•...آپــــم...¸*I♥U*

نمردیم و امیر علی یه کامنت خوانا گذاشت براموووون
آآآآآخیش

پری 1391,05,23 ساعت 10:34

سلاااااام!
وبلاگ خیلی قیشنگی داری!

علیک سلااااااام گل من...
پری ناز خوووودمی؟؟؟؟
چرا آدرس وب لاگت رو ننوشتی؟؟؟؟

سلام الی جووووونی

تسلیت عرض میکنم خدمتت بابت غم از دست دادن عزیزانمان در زلزله ی دلخراش آذربایجان

سلام داداش مهدی....
منم این ضایعه تلخ رو خدمت شما و همه هم وطنانم تسلیت می گم...

تولد باران (میلاد) 1391,05,23 ساعت 19:34

سلام الی خانوم
ببخشید منظورتون رو از نظرتون نفهمیدم
میتونید شفاف تر بگید

منظورم این بخشه

(نه بابا فک نکنم الان بچه های این دوره زمونه منو تو جیبشووووون میزاررررن...تو از همونایی دیگه...(دیدم که میگم!!!) )

******************
من توی نمایشگاه مسئول غرفه سایبری هستم
این نمایشگاه که اسمش نمایشگاه ضد صهیونیسم هست
توسط دانش آموزان انجمنی تشکیل شده

کارم رسیدگی به امور رایانه، بلوتوث انبوه و رادیو نمایشگاه و... می باشد

سلااااام میلاد داداش خوووودم....
کجایی پسر؟؟؟
بابا دلم برات تنگ شده چرا دیر بهم سر میزنی آخه؟؟؟؟
اه اه...یعنی نمی تونی یه کم بیای و بری؟؟؟
دلت میاد آخه خواهرتو تنها بزاری؟؟؟؟
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
وا شفاف سازی چرا منحررررف؟؟؟؟؟
بروووو برووووو
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
آفرین آفرین میدونستم مث خووودم فعالی بهت تبریک میگم که خواهری مث من داری!!!
آفرین آفرین بهش افتخار کنید
بعدشم بدون که خواهرالی هم اول به خودش افتخار می کنه بعد به داداش میلادش به خاطر اینکه داره از الان کار در اجتماع رو تجربه می کنه..

سلام عزیزم خبری ازت نیست. آپم بیااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلاااام مامانی
این چند روزه سرررم خیلی زیاد شلوغ بود...
اوووومدم...

لینک شدی الی

مررررسی نامهربوووون البته باید تغییر اسم بدی آآآآآآ...
تو که خیلی مهربوووونی چرا این اسمت رو برای خودت انتخاب کردی؟؟؟؟

رضا 1391,05,24 ساعت 12:31 http://sogand98.blogfa.com/

سلام
کجا گیر کردی؟
نیستی ابجی الی ... ///... /// .... //// .... ////

سلاااام به داداش رضای خوووودم...
همین جا رو به روی لپ تاپمم...تو کجایییییییییییی؟؟؟
چند روزه درگیر کارام بوووودم دیررر اوووومدم...
مگه من بیکارررم همش پای نت باشم؟؟؟هااااان؟؟؟؟
اه اه

amin 1391,05,24 ساعت 21:41 http://www.wirepicked.blogfa.com

هـ یـچ وَقتـ نَبآیَد بِـﮧ اِجبآر خَنـ دیــد◄



گآهے بآیَـב تآ نَهایَتـ آرامِشـ گِریـﮧ کَـ رב ...




تَبَسُمـ بَعـ ב اَز گِریـﮧ از رنگیـטּ کمآטּ بَعـב از باراטּ قَشَنگ تَرهـ

واااای چقده گشنگه...
ناسی خیلی خوشم اوووومد...

منای تو 1391,05,25 ساعت 12:20

وبلاگت توپه توپه مثل خودت!
من الان کنار الی وایسادم هی میگم بریم اونم گوش نمی‌ده میگه نظر بزار دیگه داغ کردم حسابی فعلا بای...

سلام منا دیوونه..
خودم می دونستم وب لاگم خوفه نیازی به تعریف نیست مهربوووون دوستم..
بچه ها منا درست میگه الان توی دفتر نشستیم کارای خبر رو ارسال می کنیم تهران ک من بهش اصرار کردم توی وب کامنت بزاره..دیوونه حالا نیاز بوو لوووووو بدی؟؟؟؟
دوست دارمت نانای الییییییییییییییی

سلام عزیز
شرمنده چند روزی بود سری به وبم نزده بودم می خوام کلی بگم وب خوبی داری راستی باهمون اسم خودت لینکت کردم

سلااااااااااام گل پسرقند عسل
واییییییییییییییییییی مرسی...توام وب خوبی داری..

ممنون که منو لینکیدی
بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد