نــــــ ـــا ر ا حــ تــــــــ ـــم...

دلــــ ـــــم یـــــ ــه جــــ ـــورایــــ ــی گــــ ــــرفــــ تهــ، 

                  دوســــ ــت دارمـــ داد بــــ ـــزنمـــــ..

                                     جـــ ــیغـــ بــــ ــکـــ شمـــــ..

                                                 هــــ ـــواااااااار کــــ ـــنــــ مـــ..

نــــ ــــاراحــــ ــتــــ مــــــ..


************

( حوصله توضیح ندارررم...!!  فقط این که دوتا از دوستام به اسم نازیلا و نیلوفر به همراه مادرشون تصادف کرده و فوت شدن....جهت شادی روحشون 3تا صلوات بفرستین...)

**************

سه شنبه(فردا) هم روز خبرنگاره...از همه تقدیر میشه الا ما....


نظرات 41 + ارسال نظر
sara 1391,05,15 ساعت 15:11 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

با اعصاب من بازی نکنا !!!!!
وقتی میگم من بیشتر دوست دارم بگو چشم بانووووو

من چه؟؟؟؟
نچشم بانووووی من...

رز 1391,05,15 ساعت 15:16 http://acme.blogsky.com

خب منم داد زدن دوست دارم ای دااااااااد

sara 1391,05,15 ساعت 15:18 http://nokhod-khorha.blogfa.com/


اللیییییییییییی
گریه میکنماااااا

دلت میااااااااد
چرااااا؟؟؟
باشه باشه چشم بانوووو

sara 1391,05,15 ساعت 15:34 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

عزییییییییییییییییییزمی بوس بوس






سلام
من راستش این روزها یکمی اینترنت رو نمیام به دلایل شخصی !
قهر با کسی نکردم دوست جان

سلاااام توتی...خوبی؟؟؟؟؟
ایشالله هرجا هستی خووووش باشی...
هرموقع توووونستی بیا

لینک شدی فداتشم.

مررررررسی عزیزم

sara 1391,05,15 ساعت 17:27 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

قربون آپ کردنت برم من

خدا نکنه...آچی دوست دارمت

امید 1391,05,15 ساعت 19:03 http://www.forhope.blogfa.com

خب این که ناراحتی نداره که ناراحتی
منم ناراحتم
اصلا همه ناراحتتند خانم الی..........

من خیلی دلم گرفته.................

عجب این امید بی معرفته
خیییییییییییییییلی زیاد


بگو بی معرفت سه نفر فوت کرده ، خیلیا داغدار شدن ، این ناراحتی نداره ؟

سلام الی جون
خدا دوست هاتون رو رحمت کنه
وقتی تصادف دوستتون رو از پرینازی شنیدم خیلی ناراحت شدم

ببین سرنوشت با آدم چیکار میکنه

سلام داداش میلاد..
از دیروز تا حالا کارم شده گریه....
سرنوشت گاهی چه بد می نویسه..

تفلکی ها چه وقت مردنشون بود اول جونی

چی بگم؟؟؟؟؟؟ دنیا دنیای نامردیه بخدااااا...
تو رو خدا براشوووون از خدا مغفرت بخواه...

asma 1391,05,16 ساعت 13:08 http://asidokhmalak

سلام عزیزم
اخی تسلیت عزیزم
ممنون که اومدی

narges 1391,05,16 ساعت 13:50 http://narges0211.blogfa.com

salam azizam!
moteasefam az babate dostat!
tasliat migam

تا شقایق هست
زندگی باید کرد ...

slm eli jan,vaghean moteasef shodam ishala khoda rahmat kone v b U sabr enayat kone
ro0o0o0ohesho0o0o0o0on shad yadesho0o0o0on gerami

سلام اجی خدارحمتشون کنه اخی خیلی ناراحت شدم.

واقعا متاسفم الی جون
تسلیت میگم
غم آخر باشه

سلام مرسی که خبرم کردی؟
واقعا ناراحت شدم؟

بازم بیا؟

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
مثله همیشه 20 20 ااا بود ...
خدا رحمتشون کنه ...

امید 1391,05,16 ساعت 18:24 http://www.forhope.blogfa.com

سلام خانم الی
باورکن من اصلآ نمی دونستم دوستنان شما فوت کردند
خدا رحمت کند.
با عرض پوزش

hamed 1391,05,16 ساعت 18:34 http://mordadhrz.blogfa.com

درود بر دوست خوبم حالتون چطوره مال کجا هستید

kamyarr 1391,05,16 ساعت 22:00 http://www.3sootbia2.blogfa.com

مرگ حقه !


تنها حقی هست که اگر نگیری هم بهت میدن !
سلام الی جان امیدوارم غم اخرت باشه.
ممنون که خبرم کردی گلم

سلام قبول دارم اما...
مررررسی

hamed 1391,05,16 ساعت 22:17 http://mordadhrz.blogfa.com

manam esalatan aleshtariam
chand salete chekarei o ..?

من اصالتم خرم آبادیه اما بروجرد بدنیا اووومدم و بروجردی میدونم خوووودمو...

گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد
شاید کودکــانه ..شاید بی غــرور …
اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود
می فهمــــم نه ضعیفم ..نه کودکم.. بلکه پر از احساســـم …

___________
سلام
واقعا متاسفم ، تسلیت میگم
ممنون از حضور گرمت
خوشحال شدم ، بازم بیا

سلام ....
ممنونم لطف دارررری...
ایشالله...

Salam

Vagean kheyli narahat shodam

Khoda rahmateshon kone

سلام برادر سعید...
ممنونم

چ روزهای غریبانه ای داریم یاد بی وفإیی دنیا مزه گسی دارد دلم عجیب هوای باران کرده است

انشا الله به حق این ماه مبارک
مشمول رحمت و غفران الهی بشن
.
.
.خدا به خانوادشون صبر بده .
.
.
.
.
راستی چرا واسه پست روز پدر تو وبلاگم اون تصویر رو گذاشته بودین ؟

سلاااام برادرمرررسی..
این روزا خیلی دلم گرفته...همین

انشاالله جشن عروسی خود مهربون
خواهر خوب خومی تو


*به پیش آور دو دست خالی خود را...
ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟
بخوان مارا...بگردان قبله ات را سوی ما...اینک وضویی کن...
خجالت می کشی از من...بگو, جزمن کس دیگر نمی فهمد...
به نجوایی صدایم کن...بدان آغوش من باز است...
شروع کن یک قدم با تو...تمام گام های مانده اش با من

التماس دعا

محتاجیم بدعا گلم

عزیزم میدونم حالت خوب نیست. ولی روز خبرنگار رو بهت تبریک میگم.

ممنونم بهناز جوووون

sara 1391,05,17 ساعت 15:49 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

الهی بمیرم....
پارسال هم همسایه ما خانوادگی مسافرت کردن سرپیچ یه تریلی از روماشینشون رد شد.یه پسر 6 ساله هم داشت خیلی گریه کردم
تسلیت میگم عزیزم....

سارا جووووونم مرسی گل دختر...خیلی ناراحتم خیلی...

kamyarr 1391,05,17 ساعت 18:05 http://www.3sootbia2.blogfa.com

´´´´´´´´´¶¶
´´سلام´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´خوبی؟´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´آپم´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶
´´نمیای؟´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´منتظرما´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´بدو´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
راستی بالای 3تا کامنت بذار!!!!![خنده][خجالت][گل]

[:S001:]

می فهمم
حال بدت رو می فهمم
هیچ حرفی برای گفتن نیست
من تمام حرفامو تو وب زانیار گفتم
تمام حرفامو...........

سلام شیوا..شیوای الی چند روزه دارم می میرم از ناراحتی و دلخوریاعصاب ندارم شیوا...
خوش به حالشون
منم پریشب می خواستم از ماشین پرت بشم پایین...خدا بهم رحم کررررد
اعصاب ندارم
ناراحتم
خیلی ناراحتم شیوااااا......

harchio ke bishtar az hame mikhay 3 bar tekrar kon,bad neveshteye ziro bekhun.besmellaherahmane rahim lahavle vala ghovate allah bellahe aliiol azimin payamo be 9 nafar befrest, arezut ghabul mishe,bavar nemikardam,vali vaghean ghabul mishe age pak koni va ya nafresti khoda arezuto ghabul nakone.alan saateto negah kon9 daghighe bad ye etefagh miofte ke khoshahalet mikone

سلام.
آخی.بیچاره ها.خدا به پدر و بقیه اعضای خانواده شون صبر بده.

سلام الی...
دیدی دوتا از دوستام رو از دست دادم؟؟؟؟؟
خیلی ناراحتم...
خیلی...
الی داغونم...می فهمی داغون یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

سعید 1391,05,18 ساعت 00:36 http://Alone-booy.blogfa.com

سلام الی جون ، خوبی ، فدای دلت عزیزم چی شده؟


یه دنیا ناراحتم میدونی دنیا چقدره؟؟؟؟؟؟؟
دوستای نازم رو از دست دادم میدونی درک کنی از دست دادن دوست رو؟؟؟؟
دلم برای دوستام گرفته....


سلام عزیزم. این خاصیت دنیاست. نمیشه کاری کرد خدا به فرشته عزیز صبر بده.

عزیزم انشاالله خودن 120سال زنده باشی. بیشتر مواظب خودت باش به خوبی ها دنیا فکر کن.

ممنون بهناز جوووونم...
ایشالله توام سالهای سال همراه با عمر با عزت بالای سر بچه هات باشی...
می بوسمت...

چــــه تقدیــــــــر بدیستــــــــــــــ


مـــــن اینجــــــــا بی تــــــــو میسوزمــــــــــــ


تـ ـ ـ ـ ـو انجــــــــا بــــا او میسازیــــــــــــــ
تسلیت میگم گلم.

مرررسی ناناسم

دریا 1391,05,22 ساعت 17:50 http://vast.blogfa.com

khoda rahmateshoon kone

مررررررسی قربونت بررررم....

[ بدون نام ] 1391,05,26 ساعت 11:14

الکس سرخ 1391,06,11 ساعت 14:14

داااااااااااااااااااااااااااد بززززززززززن
فریاااااااااااااااااااااااااااااااااد بزن

بدبختی....
هوااااار...
دااااااد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد