نـــــــامـــــــزدونـــــــگ

سلام... سلام... 


ایندفعه بعد از هزار غم و گرفتاری الی به عقشش رسید و روی دشمناشو کم کرد..


می دونستین الی جوووونی دیشب نامزدونگ شده؟؟؟


الی شما رو به جشن دعوت می کنه ولی لطفا بگید برای عروسی چی باخودتون میارید؟؟؟؟


نظرات 59 + ارسال نظر

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .

یاران چو غریبانه..
رفتن از این خانه...
هم سوخته شمع ما..
هم سوخته پروانه..
نظرت چیه؟

تبریک
تبریک
تبریک میگم آبجی خانوم

ممنون دادامیلاد الی...
ایشالله عروسی خودت..

آبجی خانوم به وبلاگ ما هم یه سر بزن ببین خوبه

ای الی به فدای دادا میلادش...
سوپرایز شدم...
هوووووورررررااااااا...

سلامتی اونایی که

درد دل همه رو گوش میدن

اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . . .

چته؟ها؟

به به مبارکا باشه

ممنون..لطف داری..
خیلی خوش اومدی به وب لاگم..

فاطمه تبسمی (فاطولی) 1391,06,17 ساعت 18:14

الی فاطولی نامزدیت مبارک عزیزم
بیصبرانه منتظرم که روز عقدکنونت مشخص بشه تا ما برنامه مون رو بچینیم برای اومدن به جشنت.برای ترکوندن.فقط خدا کنه بتونم بیام...

فاطولی الی..ملمونم...ایشالله عروسیت بیام برقصم برات..متین جووون خوفه؟؟؟رضای من که شکرخدا توپه توپه و افتخار می کنه الی جوووونی نامزدونگش شده...
نیای میام چشاتو درمیارم...
مگه دست خودته؟
تازشم قراره با متینت بیای.
کادو هم یادت نره؟؟؟؟؟؟؟؟

ملیکا امبراتوری سرخ 1391,06,18 ساعت 10:22

وای بادا بادا مبارک بادااااااااااااااااااااااااااااا
دختر یک دونه ام عسل مامان داره عروس میشه اینجا دیگه باید دست قشنگه رو بری
عسل مامان وصال تو با رضای تبریک میگم خوشبختی رو شاهد باش

دختر نگو طلا بگووو..
خوشگل خوشگلا بگو..
والا!!
مامان ملیکای خودم...ایشالله بیام عروسی خودت و بابانادرم جبران محبت کنم..می بوسمت...

الکس سرخ 1391,06,18 ساعت 11:27

سلاااااااااااااااااااااااامممممممممم
به ه ه ه ه ه مبارکه ه ه ه ه ه ه
آره منکه میدونستم
خودت اس دادی گفتی
خوج به حالت منم یه عجق جیرین میخوام
الی دست راستتو اول بکس به سر من
ایجالااااااااااااااااااااااااا خوج بخت خوج بخت بجی ی ی ی ی ی

سللللللام ب روی ماهت......
به ه ه ه سلامت باشی...اینورا پیدا شدت...
میدونم اونقدر شب نامزدی ذوق داشتم کل ایاران رو خبردار کردم
بابا خودم برات یدا می کنم...گر صبر کنی ز خوشه حلوا سازی...
چی؟؟؟؟؟ باشه کشیدم..البته زدم...دردت گرفت؟؟؟هههههه
ایجالاااااااا عروسی خودت......

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ جدی؟ بابا مبارکه

سلام الی...آره باورت نمی شه عروس شدم؟؟؟؟؟؟؟؟
دق دق...
ممنون ایشالله عروسیت...


انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .
***********************
سلام
سرت شلوغه دیگه
به ما سر نمیزنی ها

سلام داداش جوووون الی..
به خدا آره خیلی بی نهایت...
اومدم سر زدم دیگه چند بار؟؟؟اه

بهناز 1391,06,18 ساعت 23:46

وای الی جوووووووووووووووووووونم مبارک باشه عزیزم به پای هم پیر شین

سلام بهنازجوووونم...
چه عجبا..
ممنون ایشالله خدا بچه هاتو برات نگه داره..
باباشونم همینطور..
خودمونیم شب نامزدی مامانش گفت ایشالله به پای همدیگه پیر شین..اخم کردم و گفتم یعنی زود پیرشیم؟؟؟؟کل حضار بهم خندیدن..

رضا 1391,06,19 ساعت 00:47 http://sogand98.blogfa.com/

سلام .
مبارکه ... مبارکه ...

من که میدونستم ...
خوشحالم اسمم رضاس
رضا ها رو همه دوس دارن .
ما سرد و گرم روزگار چشیده ایم ...
بازم تبریک میگم .... ایشالا همه چیز خوب پیش میره

سلام دادا رضای الی...دلم برات یه ذره شده کجایی؟؟؟
ممنون دادا جوووون
آره فقط و فقط تو میدونستی و کل مردم ایران قبول دارم...
آره دیگه اسمش آقارضا جوووون هستش...(لطفا جووووون ش یادتون نره!)
ممنون آره خودم میدونم تازشم همه بیشتر الهاما رو دوست دارن..هه هه
ممنون ایشالله بیام عروسیت

مینا 1391,06,19 ساعت 01:30 http://minaabdi65.blogfa.com

سلام عروس خانوم
تبریک... تبریک... تبریک...
امیدوارم خوشبخت شی.
میبینم یه مدته ازت خبری نیست!!!
حالا بالید خبر نامزدیتو از میلاد بشنویم دیگه نه!!!؟؟؟

سلام مینای الی..چه عجبا مگه دادا میلاد تو رو بکشونه اینجا...
فدای تو ..فدای تو . فدای تو..
ایشالله عروسی خودت...
آره بابا متاهلی و هزار جور گرفتاری(به این جمله خودم کلی خندیدم..)
مرسی بووووس بوووووس

سلام الی خانم،ده بار!نه صد بار!نه هزار بار تبریک میگم
امیدوارم زندگی سرشار از شادی و خوشی پیش روتون باشه

سلام برادر مهدی...شما فامیل میلاد و ری و مینا و مائده نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟اسمتون خیلی اشناس به هرحال خیلی خوش اومدین
ممنون دادا جان ایشالله شما هم زندگی سرشار از موفقیت داشته باشین..
ایشالله عروسی خودتون..

تبرییییییییییییییییک
خوشبخت شی

ثنا خان جوووونم سلام...پس سلامت کو؟؟؟؟
فدای تو عزیزم..ممنون

بهناز 1391,06,20 ساعت 01:50

الی جونم پیر شی یعنی اینکه تا ابد خوشبخت باشید و همیشه یا هم باشین.
یه چی بگم منم قبلنا خوشم نمیومد ولی الان چون داریم پیر میشیم بدم نمیاد
مبارک باشه عزیزم

میدونم میدونم..بهنازی دیدی بالاخره عروس شدم؟؟!!
داشتم دق می کردم...آخیش..!!!
مرسی فدای تو...

به به
چه عجب
اجازه دادند به ما هم سر بزنی
حالا دیدی
من زیاد سر میزنم
اکثر نظراتت مال منه
یا اینکه به لطف من سر زدند

سلام علیکم..حال داداش میلاد الی چطوره؟
خوفی؟؟؟
چه عجبا..اینوراااا؟؟؟!!!!
بله دیگه اقا رضا وقت ما رو دربست گرفتن و ولمون نمی کنن..دیدی تو رو خدا...انگاری الی ندیدس...والا...!!
چته میلاد کتک می خای؟؟؟؟؟
آفرین به داداش خودم الحق ک دادای الی جوووونی هستی...به لطف تو؟؟؟
دیدی نمی زاری اعصابم خرد نشه...

سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه . . .

سلامتی الی که نامزدشو خیلی دوست داره...
گشنگ بید..؟؟؟

سلام خواهر گلم
فامیل که چه عرض کنم؟!!!!
من پسردایی و پسرعمه پری!پسردایی مایده!پسردایی میلاد!
و داداش خواهر گلم یعنی مینا هستم
بازم بگم یا شناختی؟؟؟؟؟؟

سلام....اووووووو..بابا ایول..بابا ممنون ...بابا ملسی...باباو...
هوای پری منوو مائده و میلاد و مینامو داشته باش لطفا...اذیتشون نکنی؟؟؟؟؟
الان جدی دارم باهات می حرفم...
شناختم راستی آقای شمس تبریزی چیت میشه؟؟؟ها؟؟؟
ممنون ک اومدی..فکر کنم من یه بار اومدم به وبت درسته؟؟؟؟
اما تو نیومدی چون خیلی بدی...

نامزدیت مبارک عزیزم
بیشتر بهم سر بزن یه گپی باهم داشته باشیم.

سلام لیندای عزیز..
چیه؟چته؟چی از جونم میخوای؟؟؟
بابا کوپ کردی؟الی ام...
لیندا ممنونبابت تبریک ایشالله توام عروس بشی و داییت عاقل بشه..
سلاممو بهش برسون..
خیلی دیونه س امیدوارم تومث اون نباشی..

پری ناز 1391,06,20 ساعت 16:51

گیلیلی لییییییییییییییییییییی...

به به..ببینین کی اومده...
پری تا حالا کجا بودی؟؟؟ها؟؟؟
مبارکه مبارکه مبارکم باشه...
دیدین آخرش به عشقم رسیدم...هوووووورررررررااااااا...!!!!!
خدا رو شکر می کنم...
راستی به افتخار عروس خانووووم و آقا دوماد بزنین کف قشنگه رو به مدت یک ساعت

فاطولی 1391,06,20 ساعت 18:25

الی جووووونم اگه بیام که حتما با متین هستم و حتما با کادو...
هر کدوم از این ۲تا نباشه من نمی تونم بیام فدات...

پ چی؟! چی فکر کردی...کادوتو نیاری رات نمی دم...
والا...
جشن الکی ک نمی گیریم...
راستی توجه توجه...
الی شما رو هم دعوت می کنه و لی لطفا بگید برای عوسی چی باخودتون میارید؟؟؟؟

چشمانت را به خاطر کسی که مفهوم نگاهت را نمی داند گریان مکن

باشه به چشم...

توجه توجه
ورژن جدید الی جونی به وجود آمد
مراجعهبه وبلاگ هفتگی میباشد
لطفا برای مراجعه زیاد پا فشاری نفرمایید
به خاطر اینکه آقاشون اجازه نمیدهند

ادامه دارد...

دیدی میگم..!!!!
بدنت می خاره..
کی؟؟؟رضا؟؟؟جراتشو نداره...
میلاد وایسا سر کوچه باید بدم بچه ها محل ها کتکت بزنن تا دیگه با الی جووووونی اینجوری نحرفی...
رضا مهلبونه بخدا...

نامہربون 1391,06,20 ساعت 20:45

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا

الے جووونے غافلگیرمون کردے رفیق

ایشالا پیرشین بھ پاے ھم
ھا پ غم قبل وصال بود پست قبلیت

ایشالله ایشالله...الی پرو تر از این حرفاس که بخواد خجالت بکشه......
آره بابا خیلی مشکل داشتم داشتن عقشمو از دستم در می آوردن که نجاتش دادم...

[ بدون نام ] 1391,06,20 ساعت 23:27

خوش به حالت الی

عزیزی گلم...

sanaz 1391,06,20 ساعت 23:29 http://bitofardayinist.blogfa.com

خوش بحالت الی
پاییز ...
فصل رسیدن انار های سرخ است ...
و انار,
چه دل خونی دارد از رسیدن

عزیزی گلم...فدای تو....
ایشالله عروسیت بیا کل بزنم و برقصم...
ایشالله..

بهناز 1391,06,21 ساعت 00:08

دیوووووووووووووووونه. امیدوارم تا ابد دلت شاد و لبت خندون بمونه عزیزم

چرااااااااااااا؟؟؟؟
عزیزی خوشگلم...الان بهت پیام میدم...هههههه

بهناز 1391,06,21 ساعت 00:11

یادم رفت بگم چی میارم. من همین قدر خودم رو بزور بکشم بروجرد فکر کنم بزرگترین کادو رو بهت میدم.
مگه چی گفتم.
خوب خیلی تنبلم دیگه
الی من شطرنجی کن

اتفاقا من در نظر گرفتم تو برام لواشک بیاری تا منو رضا شب عروسیمون وقت فشارمون افتاد لواشک بخوریم...الان خجالت نکشیدمآ..
والا...مگه دارم دروغ میگم که اونجوری نگام می کنی؟؟؟؟

چی؟

نه عزیزم. تسلیم. پیام نده. این حکایت پیامتو حتما به آقا رضا بگو که تا دیر نشده جای فرار باشه برای طفلی
لواشکم کجاااااااااااااااا بود
تا برسیم یلدای مامان دخلش رو آورده

بهناااااااااااااااااااااااااززززز
توو طرف منی یا آقامون؟؟؟؟؟؟
بیام سروش رو از خواب بیدار کنم اذیتت کنه و نزاره بخوابی؟؟؟
نه خب بزار بیام ترسووووو.....
من لواشک می خوام....گفتم باشم...

میکشمت اگه دستت بره طرف تلفن

مثل اینکه باید بیام تا یه الی بسازم من.
اومدم

نه بخدا...ببخشید...
فک کنم منافقین این پیامو از طرف من گذاشتن الی نبوده...
بشین بشین سر جات من کاری نکردم خودتو خسته نکن...
نه نه..نیا..

مگه پری ناز اون روز بهت نگفته که آقای شمس تبریزی بابای مایده میشه؟
حالا فکر کن ببین چه نسبتی با من دارن؟

وا..!!!الی این مدت چی یادش مونده که این دفعه دومش باشه...
معما طرح می کنی؟؟؟؟
فک کنم میشه بابات درسته؟؟

پوریا 1391,06,21 ساعت 01:13 http://farzandezamin.com

آخــــــــــــــــــــی... آبجی الی...
ایشالا قسمت همه ی الی ها

آخی...تو رو خدا دیدی؟؟؟؟
الان من دارم خجالت می کشم..
ایشالله قسمت بچه های این وبلاگ بشه...
آمین..!!

دولاب 1391,06,21 ساعت 01:19 http://doolab.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام
من اومدم
با یه کیلو پسته ی سبز واسه باران
.
حالا دلت خنک شد مث من و باران شدی ؟
.
من پارسال همین موقع پارگی دیسک کمرم رو عمل کردم و الان شکر خدا خوبم
.
.
تازه من و باران هم با تو و رضا قهر بودیم تا چشت درآد و دق کنی از بی رفاقتی با ما

سلااااام..پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا نخواستیم بیای..
.
.
نخیر اصلا دلم خنک نشد چته؟؟؟
.
.
خوبه من بگم خوبت شده ک دیسکت پاره شده؟
آآآآآآآخیش..!!!!
.
.جمع کن بابا من و رضا اونقدر دوست داریم ک نیازی به تو باران نداریم...(چیه؟؟؟شوخیدم بابا چرا اینجوری نگاه می کنی؟؟؟؟)

sara 1391,06,21 ساعت 12:13 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

آجییییییییییییییی نامزد کردی؟؟؟
به من خبر ندادیی؟؟

آره سارای الی....بخدا وقت نمی کنم سرم خیلی شلوغه...
ببخش الی رو تکرار نمیشه..
بوووووووووس بووووووس

الکس سرخ 1391,06,21 ساعت 13:09

سلام الی
الی شوهر ندیده
الی نامزد ندیده
الی خوشحال
الی شنگول
الی حبه ی انگور
الی دختری که بالاخره رفت گل چید و گلاب اورد
الی دختری که به عشقش رسیدهمنم میخوام خو
الی نیومدیااااااایادت باشه ه ه ه ه ه
اصن قهرم باهات..

سلام الکسی...
ای نازی چقده این پیمت خوشگل موشگل بود...نازی...
پیامتو به عنوان بهترین پیام می انتخابم..
بخدا افسانه بابام قول داده بیارتمون نمی دونم چه حکمتیه والا..!!!!!!ایشالله ۵شنبه..
حالا بخند...وقتی عصبانی هستی زشت میشی..
هههههه

سعید 1391,06,21 ساعت 14:01 http://zowragh.blogfa.com

سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الی جوووووونی
مبارکا باشه آبجی
خیییییییییییلیییییییییییی خوش حالم کردی دختر
الهی که هزار هزار سال در کنار عشقت خوب و خوش زندگی کنی
سلام منم بهش برسون.
راستی یه وقت دعواتون شد نزنی لت و پارش کنیا
اینو واسه این گفتم چون می دونم دست بزنت خوبه
من وقتی که کادو می خرم خییییلی عشق می کنم

سلام داداش سعید عروس خانوووووم..
ممنون داداش جووووونی ملسی که اومدی و بهم تبریک گفنی...
نه بابا من زورشو ندارم...اگه یه دست بهم بزنه پرت میشم یه متر اونورتر...(دروغ 13 بود!!)
چی می خوای برام بخری؟؟؟؟؟؟؟

امید 1391,06,21 ساعت 17:50 http://www.forhope.blogfa.com

هزارن بار مبارک
الی خانوم گل

هزارران بار ممنون داداش امید...
خیلی خوش اومدی..

sanaz 1391,06,21 ساعت 22:23 http://bitofardayinist.blogfa.com

فدات الی جون
یعنی میشه منم به عشقم برسم

چرا نشه عزیزم؟؟؟توکل بر خدا منم برات دعا می کنم...
ایشالله همه ه عشقشون برسن..ایشالله
بگو آمین دیگه...
اه...

واقعا که
خسته نباشی
ایشون شوهر عمه ام میشن

خودم می دونستم......
سلامت کو؟
خوشت میاد منو آزار بدی؟؟؟از میلاد هبر داری؟چرا نیستش؟؟؟؟؟
÷ری و مینا از شما خیلی بهترن..

تو چته الی من از جونت چیزی نمیخوام فقط خواستم بیشتر باهات آشناشم که پشیمونم کردی
راستی من هیچ شباهتی به داییم ندارم

سلام بر لیندا دختر خوشگلو خواهر زاده .......(بوووووووق)
حالت خوفه ننه؟؟؟
داییت چطور مطوره؟؟
خوش میگذره بدون ما؟؟؟
از اشنایی با من پشیمون شدی؟؟؟کتک دلت می خاد؟؟؟تنت می خاره؟؟؟
بیام چشاتو در بیارم؟؟؟
خیلی خوشحالیدم وقتی اسمتو تو وب دیدم..
بازم بیا
بابای

شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع

ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق

بر عموم مسلمانان جهان تشیع تعزیت و تسلیت باد . . .

...و نیز بنده و همسرگرام به شما شهادت جانسوز امام صادق (ع) را تسلیت می گوییم.

سلام آبجی چه خبر

سلام بر دادا میلاد الی...
خوفی؟؟؟؟
چرا نیستی؟؟؟؟
خفرا زیاده..چیشو بگم آخه؟

بیچاره آقا رضا

میلاد میام خفه ت می کنمآ...
بیچاره الی ک گیر رضا افتاده..والا!!

[ بدون نام ] 1391,06,22 ساعت 12:00

خجالت بکش الی... اومدن من بهترین کادوئه برات...اینهمه باید خرج کنم تا برسم به بروجرد حالا کادو هم می خوای؟
باز بهت رو دادم پررو شدی؟
حالا اینا به کنار..بذار من بیام بعد یقمو بگیر

نمی کشم...راست میگی خودتو معرفی می کردی تا حسابتو برسم..
شکم به شماهاس:
میلاد ؟؟؟
مهدی ؟؟؟
فاطی تبسمی؟؟؟
نمی دونم لطفا بگو کی هستی..اه
نه خیرم هکی بیاد باید کادو بیاره..گفته باشم..

نه بابا اونجور نگو
خدا قهرش میگیره ها
راستی سلام ما رو به آقا رضا برسونین

چه جوی نگم؟
چرا خدا قهرش بگیره؟
من و خدا باهم دوستیم..خیلی همو دوست داریم..چرا می خوای بین ما فاصله بندازی؟
حتما بزرگینتو می رسونم..(آیکون خجالت!)

درسته که آقا رضا رو نمیشناسم
ولی شما رو که میشناسم
میدونم بیچاره چه ها خواهد کشید

بخدا من گرگ خونه و روباه بیرونم...
البته یه کم زبونم درازه که مطمئنم رضا برام کوتاش می کنه..
بیچاره بخوره تو سرش منو اونقدر اذیت می کنه که نگووووو و نپرس..خب راست میگی همیشه آزار و اذیت رو من شروع می کنم..
به سرت میاد خالا ببین

شیطونک 1391,06,22 ساعت 15:32

سلام یه وقت بالا نیاری کادو هم میخوای پررو
برو با آقا رضات خوش باش کادو پیشکش

سلام گلم...نه قربونت برم من قدرت هضمم بالاس هرکی بدون کادو بیاد حتی از شهر دورهم باشه راش نمی دم گفته باشم!!!
با آقا رضا شکر خدا خوشیم..

کلمات قدرت آزار دادن شما را ندارند مگر آنکه گوینده ی کلمات

برایتان بسیار عزیز باشد . . .

بله اگه رضا بهم بگه ....(بووووووووق)ناراحت میشم وچشاشو درمیارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد