اعـــــلامـــــیـــــه...

خلاصه گذشته ها گذشت..


از خدا ممنونم که اجازه داد در زندگیم تجربه ی یه


عشق ناب رو داشتهباشم،


چیزی که همیشه جایش در زندگی ام خالی بود..


از خداوند ممنونم که تا نهایت توانم از عشق به پاکی


و عزت یاد کردم ..


و همیشه کرنش قلبمو با یاد عشق به جریان انداختم


از خدا ممنونم که درد من درد عاشقی بود و نذر من


برای عشق خرج می شد..


از خدا ممنونم که به سرم منت گذاشت و واژه های


عاشقی رو در پنجههای من اسیر کرد..


از خدا


ممنونم


که


"رضا"


رو


به


الی


داد..


«دوستت دارم خدای عزیزم»

_______________________________________


به دلیل مشغله های زیاد، این وب لاگ روزهای


چهارشنبه به روز خواهد شد اما بهتون سر می زنم


و نظرات تایید می شوند...


دوستای عزیزم منتظر حضور پررنگتون هستم.. 

 

نظرات 100 + ارسال نظر
اسما 1391,06,23 ساعت 01:22 http://asidokhmalak

سلام الی جون دوسداشتنی خودم خوشحالم ک آخر این عشق پاک شد وصال هزاران تبریک ازان تو الی عزیز خوشبخت بشی جیگر

سلام نفسم...خوبی اسمای الی؟چه خبرا؟کم پیدایی؟
فدای مهربونیات ایشالله عروسی خودت بیام بهت تبریک بگم...
می بوسمت یه عالمه
بووووووسی بووووسی

kamyarr 1391,06,23 ساعت 02:34 http://www.3sootbia2.blogfa.com

به سلامتی پسری که پولهای مچاله شدشو اروم گذاشت جلوی فروشنده و گفت:
برای روز پدر یک کمربند می خوام..
فروشنده:چه جنسی باشه؟
پسر کوچولو:
.
.
.

فرقی نمیکنه فقط دردش کم باشه...

خیلی خوشحال شدم گلم[لبخند]

ایشاالله به پای هم پیر بشین![نیشخند]

سلام داداش کامیار...
چه عجبا افتخار دادین و به الی جووووونی سر زدین...
ایشالله عروسیت بیام گیلیلیلیلیلیلی کنم...

خدارو شکر که الی خوشحاله!

خدارو شکر که به رضاش رسید!

زندگی توام با عشق رو برات آرزومندم!

خوش باشی با عشقت!

عجب آگهی عشقولانه ای ساختی!!!

خدا رو منم هزاران بار شکر می کنم...
مهربون جووون الی چی فکر کردی؟؟؟؟ایده های الی همیشه جذابه!!!!
مگه نه بچه ها؟؟؟؟

دولاب 1391,06,23 ساعت 11:05 http://doolab.blogfa.com

سلام الللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییی
آخی دلم خنک ووی ( شد ) کامیم ویروس کشی شد تا حالت گرفته بشه .
.
حالا خوش به حالت که مث ما شدی ، متاهلای فلک زده
.
تازه میخاستم بات غیز ( قهر ) کنم
چرا به دیسک کمر مو توهین کردی اگر سی باران بگم میا چیشات درمیاره
ینی تو واقعا ایقد بدی که خوشال وویدی از مشکلات بلانسبت داداشت - اشکال نداره خودت میری جهنم
عروسیت هم میام ولی کادو سیت ( برات ) نمیارم
درسته که مو خیلی خوشگلتر و خوشتیپ تر و مهربانتر و عزیزتر و بلندقدتر و نازتر رضای تو هستم ولی این که دلیل نمیشه سیم آرزوی بد کنی .
واله بخدا مردم آبجی دارن ما هم . . . . . . . . . . ..
.
ولتم نمیکنیم ننه تا کیامت ( قیامت )
.
.
مو و باران

اوووووووووووووووو ببینین کی اومده...دادا جوووونم سلام منو از بروجرد شهر عشق و فرزانگان پذیرا باش...
چته چته؟؟؟چی می خوای از جوووونم؟؟؟قهر چرا؟؟؟دلت میاد آجیتو تنا بزاری؟و باش قهر کنی؟؟؟؟
من دیسک کمرتو مسخره کردم چون تو منو هی اذیت می کنی..باران با من رفیق فابریکه خودش می دونه و به من گفت:
؛ مهدی حقشه؛
اگه کادو نمیاری خودتم نمی خواد بیای...والا!!!
چی؟؟؟؟
کی؟؟؟؟
تو؟؟؟؟
نه واقعا تو؟؟؟
نه بابا!!!
شوخی می کنی؟؟؟
نگووووو!!!
این حق رضا نیست که با تو مقایسه بشه...والا...!!
من و رضا هم با وجود اینکه تو خیلی بدی و ما رو دوست نداری براتون(تو و باران) آرزوی خوشبختی داریم..ایشالله همه مون...
رضا تو رو می بوسه
.
.
.
ومن
.
.
.
باران رو...
چیه؟؟هان؟؟چرا اینجوری نگاه می کنی؟؟؟
اه

دولاب 1391,06,23 ساعت 11:16 http://doolab.blogfa.com

با این که رابطمون خیلی خوب نیستا ولی تبریکات ویژه ی من و بارانم ، رو می بندیم به پای کبوتر سفید همسایمون و میفرستیم بروجرد با عشق .

.
.
.
.
انشا الله با پای هم همیشه جوووووون و عاشق بمونین مث ما .
انشا الله مو و باران رو هم عروسیتون دعوت کنین .

ا...ا... همین الان کبوترتون رسید...دستتون درد نکنه..
چرا سوغاتی ندادین برامون بیاره؟؟
ای بدجنسا...ای خسیسا
.
.
.
.
ایشالله ایشالله..
.
.
.
حالا بزار فکرامون رو بکنیم بهتون خبر میدیم...

sama 1391,06,23 ساعت 11:17 http://sama6966.blogfa.com

مبالکه مبالکه الی جونم

سلام سمای الی...
دوستت جوووونی خودم ممنون از لطفت..
بوووووسی بوووووسی

مُبارَکهـ عَروسـ خانومـ:*:*:*
ایشالا کهـ بهـ پای هَمـ جَوونـ بمونیــد:))
تَهنا تَهنا؟؟پَـ چرا مارو دَعوَتـ نَکردیـ؟
شوخیدَمـ خانومیـ
ایشالا خوشبَخـتـ شیـ نَنهـ
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

سلامت باشی دوست عروس خانوووووم
ایشالله ایشالله عزیزم...ایشالله عروسی خودت بیام کل بزنم و برقصم..
ما حالا ک جشن نگرفتیم ولی هرموقع جشن گرفتیم دعوتی ..!!البته با کادو...بدون کادو رات نمیدیم...
فدای مهربونیات..بوووسی

مَنـ میخواستَمـ آبـ تَصویهـ کُنـ بیارَمـ
دوسـ داریـ؟

آب تسویه کن؟؟؟؟خجالت نمی کشی یاسی؟؟؟
البته نمیشه پولشو بهمون بدی؟؟؟
والا...

فریبا 1391,06,23 ساعت 12:09

مبارکه عزیزم .خوشبخت باش

سلامت باشی گلم

به به
بسیار عالی
خداروشکر سر و سامان گرفتی خانمی

ممنون عزیزم..
مرسی ک اومدی..

تو تنها باش و من تنهای تنها / که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .

اینو همین الان برای رضا اس دادم...کلی خوشش اومد...ملسی داداشی.......

مژده
مژده
خدارو شکر
الی خانوم به دلیل مشغله
هفته ای یک بار میاد
دیدید گفته بودم

میلاد جان عزیزم میشه یه دقیقه بیای دم در؟؟؟!!! البته تنایی!!
باید یه گوشمالی خوبی بهت بدم..
من ک گفتم میام سر میزنم همیشه اما آپ فقط روزای چهارشنبه..

میبینم که فعلا آقا رضا
چشم شما رو در آورده
دستش درد نکنه بابا
کار سختی بود ولی تونست
که شر شما رو از سر ما خلاص کنه

میلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
رضا چشم ال رو دربیاره؟؟؟؟؟؟
عمرآ..البته اگرم دربیاره من ناراحت نمی شم آخه قبلش حتما من یا دوتا چشماشو درآوردم یا یه جایی شو ناقص کردمبه قول قدیمیآ: چیزی ک عوض داره گله نداره..والا!!
ت. چی فکر کردی؟؟؟
شر من از سر تو هیچ وقت خلاص نمیشه...تازه من و رضا قراره باهم بیایم تبریز پری و نادر رو از نزدیک ببینیم توام حتما بیا..

سلام آجی مبارک باشه ایشالا ب پای هم پیر شین
من عشقمو میارم واسه کادو هم یه ماشین206 آلبالویی

سلام داداشی
جدی میگی؟
باورم نمیشه..
اصلا داداش مهدی(دولاب) و میلاد و.. رو دعوت نمی کنم خودت تنا با عقشت بیا..
از همین الان کارتتون رو نوشتم..

رضا 1391,06,23 ساعت 17:35

سلام . خوبی الی باجی
چرا فقط چهارشنبه؟

سلام دادا رضای من...
آخه چهارشنبه ها سرم ی خورده خلوته..البته اگه آقامون کنارم نباشه..

رضا 1391,06,23 ساعت 17:39

داداشت معلم میشه ... عینه همسر انار .
ممنون که این مدت کمکم کردی .
والا در مورد اون وبلاگ هم من دوسش دارم ... اون وبلاگ از این بهتره ...
این یکی رو همین جوری نگه میدارم ...بخاطر تو یه قالب و اهنگ میذارم که وقتی اومدی دلتنگ نشی . شاید هم عکس گذاشتم .
.
میشه بیخیال قصه عشق من بشی؟
بخدا جالب نیس . بیخیال شو اباجی خانوم . باشه؟

داداش من همیشه معلمه و برای من نقش یه استاد رو داره..
این مدت تو تنها کسی بودی ک من پیشش درد و دل میکردم و باهاش راحت بودم..از راهنماییت خیلی استفاده مردم و دوستم رو شکست دادم....تنها راهش صبر و حوصله صحبت نرم بود..
.
.
تو همیشه نسبت به من مهربونی..ممنون ک می خوای به خاطر من قالبتو عوووووض کنی...اون جوری ک تو می رفتاری الی لیاقت نداره...
.
.
باشه هر موقع خودت دوست داشبی برام بتعریف..
باشه..باشه..

giti 1391,06,23 ساعت 18:15 http://alonegirl-72.blogfa.com

ای جااااااااااااانم خانومی مبالک باشه
خعلی خوشحالم کردی خبر خوبی بود..
لاوتون جاودانه

سلام گیتی من..فدات دختر تو تا حالا کجا بودی؟دلم برات مورچه شده والا!!
ممنون عزیزم ممنون..
همچنین

به به!!!!!بزن به افتخار الهام جون که بالاخره نیمه گمشده ی خودشو پیدا کرد!!!!!!!!!
بزن به افتخارش............هوووووووووووووووووووووووو........
(این سروصدای منه تو عروسی تو ها..........)
تبریک،تبریک،تبریک...........تبریک.........واقعا نمی دونم به چه زبونی بهت تبریک بگم.مبارکه.مبارکه.مبارکه.
حالا یه چیزی من به تو بگم.من عاشق و روانیه اسم رضام.اونم فقط و فقط و فقط به خاطر امام رضا.امیدوارم خوشبخت شی گلم.
وااااااااااااااااااای!!!!!!!!!نمی دونی چقدر خوشحال شدم......
برای عروسیتم بگو برات چی بیارم.خودت انتخاب کن.

وایی گوشام الی یه لحظه صبر کن..فقط یه لحظه..
ممنون بچه ها دیگه دست نزنید الی می خواد سخنرانی کنه..
الی به دلیل شلوغ کاریات ک مث خودمه تو جزو دعوتیای جشن من هستی..ایدوارم برام بتروکونی تا خانواده رضا به عروسشون افتخار کنن
.
.
.
.
دوباره شروع کنید:
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...
الی خیلی با حالی دوست دارمت شدید..
برای عروسیم میشه عروسک بیاری؟؟
چیه؟؟آخه من عروسک خیلی دوست دارم..

وای عروسکم
تبریک میگم....
برای من بسیار سورپرایز بود..........
دنیا به کامتون باشه شیرین عسلا

سلام بر شیدای خودم..
قربونت برم آبجی ممنون ک افتخار دادی و اومدی..
فدای تو..

رویا 1391,06,23 ساعت 22:51

سلام الی جونم خوبی؟
مبارکت باشه خانومی ایشالله 120 سال زیر سایه ی خدا با آرامش زندگی کنید
شاد باشی همیشه

سلام رویا جووونم..!!خوبم تو چطوری؟
ممنون ایشالله عروسیت

فقط یک بار جوان هستی. اما می توانی برای همه عمر خام بمانی . . .

خوش به حال الی با داداشش ک براش جملات آموزنده می نویسه..
الی باید به خودش افتخاره کنه..
داداششم باید بهش افتخار کنه..
والا!!

مبارک مبارک عروسیتون مبارک

شکر جان ممنون

هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد

بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده

پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید . .
******************************************
سلام
میلاد آپیده
منتظر نظراتتونم

سلام ..
این طرز خبر رو چرا از من دزدیدی؟؟هان؟؟
چرا فکرای و ایده های منو می دزدی؟؟
یعنی چی؛میلاد آپیده؛؟؟؟؟
اوووومدم..

انقدر مسیر رفت و امد

تو را رفتم و امدم

که کفشهایم از التماس

نگاهم شرمنده شدن.....


سلام عزیزم.مبارکت باشه گلم.امیدوارم همیشه عاشق هم بمونین...

سلام مهدیه جان...ممنون گلم..

سلام
خیلی زیبا بود الی جون
خدا رو شکر
مبارک
منتظرم
با اجازه لینکت کردم

سلام بر تازه داداش...خیلی خوش اومدی..
منم لینکیدمت..
حضورت فعال..
اووووومدم..

رضا 1391,06,24 ساعت 19:05 http://delshekaste98.blogfa.com/


کجایی باجی خانوم؟ چرا نیستی؟

داداشی قم بودم..کلی برات دعا کردم..
الان میام پیشت..

بهناز 1391,06,24 ساعت 20:07

انشاالله تا پایان عمرتون عاشق هم بمانید.
عزیزم شرمنده که بهت اس ندادم . خیلی درگیر جمع کردن وسایل و خرید لوازم جدید هستم.

ممنون بهنازی..
درکت کردم عزیزم مشکلی نیست..
مبارکا باشه..

دولاب 1391,06,25 ساعت 00:04 http://doolab.blogfa.com

سلام رفیق فابریک باران

جایی نریا
عروس رضائیا
.
.
.
بی کلاس ما اینجا هم موقع عقد کادو می بریم هم موقع عروسی
.
.
.
سلام رضا خییییییلی زیاد برسون و بگو خواهشا اگه خواست منو ببوسه صورتش اصلاح شده و صاف باشه
می ترسم هارمونی صورتم به هم بخوره

سلام شوهر جوووون باران جووونی..
.
.
چی؟نفهمیدیم منظورتو!!!
.
.
جمع کن صورت رضا مث پنجه آفتاب می مونه و می درخشه ماشالله ماشالله....
اینو شنیدی ک می گن:
کافر همه را به کیش خود پندارد؟
برای تو ساختنش...

یه ذره خوبه آدم خجالت بکشه..

احمدرضا 1391,06,25 ساعت 01:16

الی جون نه من احمد سلیمانی عزیز نیستم
اما ماهانی هستم
با اسم احمدرضا از کلبه مشکی پیغام می دادم
به هر حال خیلی خوشحال شدم
منتظرم باش هر پنجشنبه

حالا شناختمت..
خوبی احمد رضا اسدیان؟
بابا چرا اسمتو زودتر از اینا نگفتی؟
خجالت نمی کشی منو سر کار میزاری؟
برم بگم آقامون بیاد کتکت بزنه؟
والا!!
باز تو طرفدار رضا صادقی هستی؟
آفرین آفرین
راستی یه بیو از خودت میدی؟

سلام الی جون مبارکه ما رو هم عوت کنا یادت نره

سلام داداش محمد..نه یادم نمیره..
فقط توام کادو یادت نره..

sara 1391,06,25 ساعت 10:23 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

الییییییییییییییییی.داری شوور میکنی سارا رو تنها میذاریی؟؟؟
نمیگی من دلم میگیره؟؟؟نمیگی سارا بدون الی باید چیکار کنه؟؟؟

سارای الی خوبه؟
سلامته؟
کسی ک اذیتش نمی کنه؟
نگو دلم می گیره...
بزار برم خونه شوهرم برات یه کیس خوب تور میندازم...نظرت چیه؟
هیچی عزیزم من تو رو تنهات نمی زارم

sara 1391,06,25 ساعت 10:24 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

عزیز دلم بهت تبریک میگم.
ایشالا روز به روز به عشقتون اضافه بشه.
خوشبخت بشی سارای الی

الی ب فدای مهربونیای سااراش..
ممنون گلم ایشالله عروسی خودت..

سلام

مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه


ایشالله خوشبخت بشید....

خیلی خوشحال شدم ایشالله به پای هم پیر شید.......

هر چی آرزوی خوبه مال تو.........................

سلام دادا علی رضا..خجالتم نده ممنون
ایشالله عروسی خودت با عشقت..
ممنون داداشی خیلی خوش حال شدم اسمتو اینجا دیدم..افتخار دادی

خب خواهر عزیز خوفی
راستی امروز داییم داره میاد خونمون
راستی بیا باهم تبادل لینک کنیم

سلام بر لیندای مهربان..
لیندا جووونم یه بیو گرافی از خودت بده بیشتر بشناسمت..
جدی میگی؟محسن اومده خونتون؟؟؟ای بدبختی..
بهش محل نذار ضایع بشه..
آره موافقم لینک شدی..

سعید 1391,06,25 ساعت 11:57 http://zowragh.blogfa.com

سلام آبجیی الی جووونی سعید
بازم بهت تبریک میگم
از طرف من به این آقا رضای خوش بخت هم سلام برسون و تبریک
بگو
آره آجی گلم عشق یه نعمت بی نظیر از طرف خداس قدرشو خیلی بدون
ان شاء الله که با هم و در کنار هم بهترین لحظه های عمرتون رو تجربه کنین
شما منو دعوت کن کاریت نباشه
من وقتی پول واسه کادو می دم کیف می کنم

سلام بر دادا سعید الی جوووونی...چه عجبا به خواهرت یه سری زدی....
ممنون دادا جوووونم..حتما بزرگیت رو می رسونم..
جدی میگی؟شما هم جزو لیست رفتی...فقط یادت نره؟؟؟؟من روت حساب باز کردم..
بایدم کیف کنی مثلا خیر سرم خواهرتم..والا!!

بهناز 1391,06,25 ساعت 12:08


................ ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ..................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ............تقدیم به تو که بهترینی...................٭ §٭
............... ٭ §٭ .....۩۞۩.*•. ............... .•*.۩۞۩.......٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................

خودتم بهنازی خیلی مهربوووووونی...
دوستت دارم یه عالمه
اندازه یه قابلمه..

[ بدون نام ] 1391,06,25 ساعت 12:38

واااااااای الی جونم چقد قشنگ نوشتی
راستی زیارت قبول
جمکران خوش گذشت؟
راستی بالاخره عکس منو به آق رضا جونت نشون دادی؟

سلام میدونم فاطی تبسمی هستی..
سلام کو بی تربیت؟؟؟
سلامت باشی برات کلی دعا کردم
خیلی خیلی خوش گذشت جای تو خالی من و الکس (افسانه کلی با هم خندیدیم..)
نه ولی می ترسم پشیون بشم آخه رضا دوست نداره با زشتا بچرخم...چی کنیم؟؟نمیشه یه عکس با آرایش برام بفرستی؟؟؟شاید بهتر بشه قیلفه ت..!!
راستی منتظر عکس منو افسانه باش..برای ایمیلت ارسالش می کنم..
راستی عمس تو و متین هم براش بلوتوث کردم..
ببخشید..
غلط کردم دیگه تکرار نمیشه..
بووووسی بووووسی فاطولی(فاطی الی)

مبارکه عزیزم واقعا خوشحال شدم

سلامت باشی گلم...
خیلی خیلی خوش اومدی..

به به به شنیدم اینجا عروسیه
مبارک باشه عروس خانم
الی ها همه عروسای خوشگلین :)

به به به خودت ال ه ه جووون باز افتخار دادی...
چه عجبا ...!!!
ممنون تو از همین الان دعوتی برای عروسی.. داداش پوریا نمیاد ولی خودت بیا ...
آره دیگه الی ها خوشگلن.. اینو هرکی شک داره بگه تا با جفت پا بیام تو حلقه ش..
دوستت دارم الی جووووون الی..

سنیــوریتـا یــاس 1391,06,25 ساعت 13:36

چــلا خِجالَتـ؟؟؟؟

وا!!یاسی آب تصفیه کن برا چیمه آخه آب شهرمون تصفیه س..

دولاب 1391,06,25 ساعت 15:23 http://doolab.blogfa.com

یا الله الیییییییییییییییییییییییی رضا
رضای خوش تیپ مهربون
.
.
.
.
میگن گناه داره دل دخترا رو بشکونی
والا
.
سلام آقا رضای باحال و ناز ما برسون .
.
.

راسی چی شد آدرس ؟

بفرمایین بفرمایین تو..
.
.
.
.
دادا خیلی بدی چرا اینجوری با خواهرت می حرفی؟به باران بگم؟بگم ادبت کنه؟
.
.
حتما بزرگیتو می رسونم..
.
.
آدرسو برات نوشتمآ..ندیدی..عینک نداری؟؟بیچاره باران با این چشمای تو قراره چیکار کنه؟

قصه عاشقیت را برای کسی باز گو نکن چون این روزا چشم حسودان بدجوری به دود اسپند عادت کرده

چشم..حتما بهنازم..
خوب شد گفتیآ...

دولاب 1391,06,25 ساعت 16:54 http://doolab.blogfa.com

سلام اللللللللللللللللللللی رضا جونی
.
.
.
.
.
اون رضا که امسش خیلی کشنگه دوست خود خود خودمه که دور دلش میگردم
رفیک فابریکمه با عشق
امس نامزدش هم فرشته هستش
.
.
.
نامرد حالا که بام بد حرف زدی برات کادو نیفرسم
مو خو گفتم ما رسممون دوبار کادوئه
هم عغد هم عروسی
حالا که دعوامون کردی به احتمال 14 درصد اصلا عروسیتون هم نیایم .

سلام بر دادا مهدی الی..یا همون مهدی باران جوووونی..
.
.
.
.
خوشالش پ رضای من چی؟نامرد دلت میا؟
.
.
رضای منم اسم نامزدش الی یه..خیلی دختر ناز و خوبیه..
.
والا!
.
.
نه نه..تو دادای خودمی کی گفته من بد با تو حرفیدم؟بگو تا گیساشو درارم..
.
.
یعنی برا عروسی آجیت نمیای؟
دلت میاد؟
من گنا دارمآ..
کافر..
دلم شکست..برام کادو نمیاری؟
خو اگه خودت نمیای کادوتو بفرس بابا...اه



asma 1391,06,25 ساعت 17:31 http://asidokhmalak

وااااااااااااااااااااااااااااای بیین الی جوووووووووووووووووون خودم اومده
بابا قدم رنجه فرمودیییییییییییین
خوووووووووشحال شدم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
شما کم پیدایی خانووووووووووم
البته درکت میکنم
شوشو داریه دیگه D:

وا خودت چرا تو نمیای ب الی سر بزنی؟
نه بابا عصبی نشو شوخی بود بخدا..!!
آره عجیجمی..بخدا وقت بشه حتما میام..
الان یه دستم ب لپ تاپه و یه دستم به گوشیم ک آقا رضا اس میده..
چی کار کنم دیگه!!

سلا الهام جونم.
حتما عروسیت میام.آخه چرا نمیام.براتم عروسک میارم.فقط بگو چه نوع عروسکی می خوایی؟
باربی،خوشگل،بی ریخت،کچل،تپل،دختر و پسر،شاسخین و ... .
هر کدومو می خوایی بگو تا برات بیارم.

عزیزم،حالا برای کی برم لباس بخرم؟!

سلام جون الی..نفسم..
واقعا؟من عروسک دختر خیلی دوست دارم از اونا ک لنگاشون درازه و دسشون تو دس پسراس و خیلی پر روئن..
والا هنوز تصمیمی نگرفتیم اما من خیلی هولم..داریم خونه مون رو رنگ میزنیم..
خبرت می کنم تو جزو لیست منی..

سعید 1391,06,25 ساعت 18:03 http://zowragh.blogfa.com

سلام بر آبجی الی جوووونی سعید
بابا دست بزنت مثل این که بد نیستا
لینکتو آوردم اول اول
راستی حواست هست منو لینک نکردی؟؟؟؟؟؟

سلام دادای الی..
ای وای نگووووو...بگو به خدا!!!!!!!
دقت نکرده بودم دوست داری با چ اسمی لینک بشی؟
آره من دست بزنم خوبه اما جلوی سوسک و موش کم میارم..

سلام عروس خانوم،
شاید شنیده باشی که میگن:
هیچوقت به دنبال کسی نباش که بتونی با اون زندگی کنی
بلکه
به دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی.
.
.
.
امیدوارم آقا رضای تو هم همونی باشه که هیچوقت نتونی بدون اون زندگیت رو بگذرونی.
برات آرزوی خوشبختی دارم عزیزم."همیشه"

سلام مینای دلم...خوبی نازنین دختر؟
آره شنیدم من ب خاطر رضا خیلی زجر کشیدم و دوسش دارم و مطمئن بودم نمی تونم بدون رضا نفس بکشم چ برس به اینکه زندگی کنم..
ممنون از نصیحتت خیلی ب دلم نشست..
بازم بیا و نصیحتم کن..
خیلی خوشحال میشم و باعث افتخاره..
منم همینطور دختر خوشه های انگور..

هرگز در مسیر پیموده شده گام بر ندارید

زیرا این راه تنها شما را به جایی میرساند که دیگران رسیده اند . . .

ولم کن بابا..!!

سلام
چه عجب
داداش رضا اجازه دادند شما بیاین

سلام به روی نشستت..
داداش رضا سر کار تشریف دارن و هم اکنون در حال اس داد هستیم..
چته؟
حسووووووووووووووووووووووووود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد