لـــــ ـقــــــــــمـــه....




                          لـــــ ـقمه بـــزرگتــــــ ــر از دهــــــ ـــانــــــش بــــــ ــودم
                                               

                         بـ ــرای هـــــمین بـــ ــود کــــه مـــ ــ ــ ــرا خُــ رد میـــ ـکرد
                                                             

                                               تـــــ ــا انــــــ ـــدازه شــــ ـــوم.

نظرات 65 + ارسال نظر
فاطمه تبسمی 1391,05,26 ساعت 11:12


الی جونی سلام...چرا این چند وقته همش داره بد میاد؟
تصادف مریم...
ژرژر شدن نازی و نیلو...
آوار شدن آذربایجان...
دلم واسه بچه هایی که یتیم شدن...پدر و مادرهایی که داغ فرزند دیدن می سوزه...
کاش دنیا مرگ و میر نداشت و همه چیز ابدی بود...

سلام فاطی خووودم....
نمی دووونم نمیدووونم چی بگم فقط میدووونم داریم امتحان میدیم...
خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه..
منم همینطورم...کاش می شد برای کمک به اونجا بررم کااااش...
کااااااااااااااش...

خدایا
کوروان چیشای کشنگوت بگردم به حق علی
دور دل عزیزوت بگردم به جان خوت
.
نیفهمم چطوری
ولی یطوری که خوت میفهمی
عاقبت ما رو ختم به خیر کن
هوم طو که خوت دلت میخا .
به عدالتت هم بای ما رفتار نکن
ما گناه داریم .

خدا ب منم یه پوووول قلمبه با یه شوهر خوب بده..
آمین..!!!

دولاب مهدینا 1391,05,26 ساعت 11:23

سلام خواهر گرام
.
وای خاک عالم
من و روزه خواری
اول دبیرستان که بودم خر میشدم و بعضی وختا یواشکی تو حموم آب می خوردم
البته اون موقه ۱۵ سالم بود
دیگه هیچ وخت از این غلطا نکردم که روزم رو بخورم
راستی من دائم السفرم
همه جا نمازم حتی کامله
حال گرفت گفتم نمازم کامله ها - هه هه هه ( خنده ی شیطانی )
.
آره اون قسمت دادگستریش رو نفهمیدم

سلام برادرجااان..
چرا چی شده؟؟؟
وای وای وای پسر بد بد بد...
چرا دائم السفر؟؟؟
بیچاره دلم برات سوخت مسافرت با نماز شکسته ش حال میده بابام جان!!
پدر بزرگای اون قدیم ندیما قاضی و وکیل و ... و... بووودن به همین خاطر این اسم رو براشون برگزیدن...
آره بابا ما برا خووودمون کسی بووودیمآ

دولاب مهدینا 1391,05,26 ساعت 11:35

تا دعوامون نشده نظر منو تایید کن
یالا زود باش

وا...!چرا دعوا داری؟؟؟
تایید شدی رفت...

narges 1391,05,26 ساعت 12:58 http://narges0211.blogfa.com

من به صداقت تمام جاده ها شک دارم قرن هاست که می روند و هنوز هیچ آدمی روی زمین ، به مقصدش نرسیده است...

سلام الی جان
این کارت دیگه خود خود شعره
تصویر داره؛ محتوا داره؛ و ضربه داره... به قول دوستان انجمن توش بارش احساس به وضوح قابل لمس بود!!!
لذت بردم. مرسی

سلااااام شیوای من...
فدااااای تو...
کارای خوووودت محشره محشر..
راستی از احترام چ خبر؟؟؟؟؟

asma 1391,05,26 ساعت 13:54 http://asidokhmalak

خطا از مــن است...!!
می دانـــــــم...!!
از من که سالهاست گفته ام...!!
* ایاک نعبد *...!!
اما به دیگران هم دلسپرده ام...!!
... از مـن که سالهاست گفته ام...!!
* ایاک نستعین*...!!
اما به دیگران هم تکیه کرده ام...!!
اما رهایــم نـــکن...!!
بیش از همیــــشه دلتنــــــگم...!!
به انــــدازه ی تمـــام روزهای نبــــودنم...!!

مرس از حضورت

[ بدون نام ] 1391,05,26 ساعت 14:11

عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه
...زیبا نوشتی......
میسی از حضور سبزت

شمااااااااااااااااااااااااااااا؟

giti 1391,05,26 ساعت 14:12 http://alonegirl-72.blogfa.com

عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه
.. زیبا نوشتی..میسی از حضور سبزت..

giti 1391,05,26 ساعت 14:13 http://alonegirl-72.blogfa.com

کامنت اولیمو تایید نکن..یادم رفت اسممو بنویسم حواس جا نمیزارن واسه آدم که







رفتنت...نبودنت...نامردیات...
هیچکدوم نه اذیتم کرد نه واسم سوال شد...
فقط یه بغض داره خفــــ ــــم میکنه...
چجوری نگات کرد که منـــــ ــــو تنها گذاشتی؟؟؟

سلااااااااااااام فوزیه جووونم...مرسی از حضوووووت
خیلی قشنگه

دریا 1391,05,26 ساعت 14:36 http://vast.blogfa.com

لقمه بزرگتر از دهانش بودم
خیلی بزرگتر
خوردم نمیکرد
قدر میدانست
اما نذاشتند.......

امیر 1391,05,26 ساعت 14:49 http://fanjustin.blogfa.com

✿✿✿✿✿✿✿✿✿چشم چشم دو ابـــــرو✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿نگاه من به هر ســـــــو✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿پـس چرانیستی پیشم؟✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿نگاه خیــــــس تـو کــــو؟✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿گوش گــوش دو تاگـوش✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿یه دست بازیـه احساس✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿بیا بگـــــــیر قلبــــــــمـــو✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یـــــادم تورا فرامــــــوش✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿چوب چوب یه گــــــــردن✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿جایی نری توبی مـــــــن✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿دق میکنم میمیــــــــــرم✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿اگه دو بشــی از مــــــن✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿دســـــت دست دوتا پــا✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یاد تو مونـــــده اینــــــجا✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یادت میاد میگفتـــــــــی✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿بی تو نمیرم هچ جـــــا؟✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿من من یه عاشـــــــــق✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿همون رهای ســـــــابق✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿که مونده چشم براهت ✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿شده تنهای تنهـــــــــــا✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

به به داش امیررررررررررررررر...
خوش اوووومدی گل پسل...
خووووفی؟؟؟؟
وبت از اون وبایی که من خیلی دوس دارم...

آپــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم

اووووووووومدم گلم

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥

به به ....سلام به تووووتی خوووودم چه عجباااااااا

سنیــوریتا یــاس 1391,05,26 ساعت 16:11

سَلامـ الیــ جونـ
نهت بابا قَهـر کدومهـ؟؟
منـو قهـ؟!
حَرفا میزنیا
ببشخیـد دیر بهت دیر میسرَمـ
یهـ مقدار خوردهـ کار داشتمـ
راستیـ آپـــتـ خِلیـ باحـولـ بود

سلاااام به یاااسی گل گلااااب...
نبوووودی فکر کردم شااااید قهرررری
قابلتوووو نداشت نانای الی جوووونی
بووووسی بووووسی یاسی نفسی

فریبا 1391,05,26 ساعت 16:33

جالبه

لطف داری فریبا جااااااااااااااان

sara 1391,05,26 ساعت 16:45 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام عشق سارا.
خوبی عزیزم؟؟؟ببخشید دیر میام این چند روز اصلا حوصله ام نمیشه.
آپت خیلی ناز بود.غلط کرده هرکی بخواد الی منو خورد کنه...
با دستای خودم میکشمش تا دیگه جرعت نکنه بد به خواهریم نگاه کنه

سلاااام به روی مااااهت جیگگگگرم
فداااای تو...تو خوووب باشی مث اینه الی جوووونی خووووبه
سارای ناااازم برای دلم دعاکن
لطف بسیااااار
دوست دارمت شدید..
یه بوووووس بده آخه خیلی وخته ندیدمتتتتتت
الهی دلش بشکنه

lمهدیه 1391,05,26 ساعت 16:50 http://ax-me.mihanblog.com

سلام خیلی خوشمل مینویسی ناقلا :)
این جمله ها رو خودت میگی ؟
بابا ایول داری :)

سلااااام بر مهدیه ناسم
لطف داری بسیار زیادددد

leily 1391,05,26 ساعت 17:22 http://leily.blogfa.com

درد یک مرد را یک مرد می فهمد


یا دود سیگارش ؟

دود سیگارش...!!!

اما

درد یک زن را نه یک مرد می فهمد

نه دود سیگارش ...

خیلی قشنگ بوووود خیلی

امید 1391,05,26 ساعت 17:24 http://www.forhope.blogfa.com

وای ،چی شده

خب تو خردش .نترس من اینجام

هیچی برادددددرررر... فقط یه دل شکسته.....همین!!!!
بعللللله...میدوووونم...مممممممممممنونم

تولد باران 1391,05,26 ساعت 20:07

شما اگه خوردم بشید بازم
بزرگ تر از مایید

برااااادر خووووودمی.....گل پسرررر!!!!
چه خبر از تبریز و پری و نادر و مائده و فریبا؟؟؟؟
از خوووودتون خبر بدید...

مرسی که سرزدین

رضا 1391,05,26 ساعت 22:24 http://sogand98.blogfa.com/

قهری؟

نه چطوووور؟؟؟
باز که تو سلام نکردی؟؟؟؟!!!!!

elham 1391,05,26 ساعت 22:59 http://sampad82.blogfa.com

هوووووووووووووم

بله؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام الهام جونم.
من همین جام.کنار تو.پیش تو.
فقط یه چند روزی به خاطر انتخاب رشته سرم شلوغ بود.بعدشم دیگه واقعا از روزای تکراری ماه رمضون خسته شدم.
از طرفی مامان و بابام صبح زود میرن سرکار،بعد از ظهر هم که میان خونه انقدر خسته اند که نگو.شبا هم که به خاطر دود و شلوغی و سروصدای ماشینا اصلا نمی تونیم بیرون بریم.
إن شاءا... ماه رمضون تموم شه،یه ذره راحت شم.دو تا عروسی هم در پیش داریم.یه کم سرگرم میشم.
فعلا..........

سلااااام به روی ماه الی جوووون الی جوووونی
حالت چطوره جیگرم؟؟؟؟
زندگی تو شهرای بزرگ این مشکلاتم داررره عزیزم...
خووووش به حاااالتووون میشه منم بیاااام؟؟؟قووول میدم اذیت نکنم..!!

kamyarr 1391,05,27 ساعت 01:49 http://www.3sootbia2.blogfa.com

...کودکان گل فروش را می بینی !؟...
..مردان خانه به دوش..
..دخترکان تن فروش..
..مادران سیاه پوش..
..کاسبان دین فروش..
..محرابهای فرش پوش..
..زبانهای عشق فروش..
..انسانهای آدم فروش..

..همه را می بینی …. ؟!..

..می خواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم..
..دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد … !!!....
سلام خیـــیلی نایس بود!

سلاااام کامیاری...
مررررسی...نایسی از خخخخخودته

na baba ghahr chie mage bacham?kho b ma nemikhori akhe
saram shologhe.matalebet kheili ghashang bod

نه بچه نیستی نووووزادی داداش جووووادم
کجایی چرا دیگه به خووواهرت سر نمی زنی؟؟؟؟
چرا به تو نمی خوووورم آخه؟؟؟؟
چرا سرررت شلوووغه؟؟؟
مرررسی داداشی

سیروز کبدی 1391,05,27 ساعت 09:56

کاش تو را میکرد.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ملکه ی رویاها

سلام الی جان
خوبی؟
شما وختی دعوتتون میکنم نمیاید ، منم بهم بَر میخوره
نگذار بیشتر از حد خوردت کنه!!!!!
زیبا بود عزیز

سلااام شکرمن...نه زیاد خوووب نیستم...تو چطوری؟؟؟؟
تو کی دعوووت کردی و من نیووومدم؟؟؟؟
کاااااااااااش
ممنونم

سلام.
ممنون که سر زدید . چ
از نوشته های زیبا و نغزتان و کارکلماتور های پراحساس تان معلوم است که خبرنگارید !
اما توضیح بیشتر ندادید .
برایتان آرزوی توفیق دارم.
یا حق

سلاااااااام برادر محمد امین...
ممنونم خیلی لطف دارید از اینکه بهم سر زدید خیلی خوووووشحاااللم....
چه تووووضیحی می خواید؟؟؟بفرمایید روی چشمام..
من نیز هم...
یا علی..!!!

سلام من محمد مشایخ هستم من از وبلاگت از همه لحاظ خوشم اومده اگه مایل به تبادل لینک هستی به وبلاگ خودت یه سری بزن به امید دیداری مجدد شما دوست عزیزو دوست داشتنی .تو وبلاگ خودت نظر یادت نره ها
به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز و گرامی

سلام بر شما آقای مشایخ عزیز...
حتما چرا که نه...
اوووکی شدید..
اووووومدم

سلام خیلی عالی بود گلم

سلاااام یاسی جاااان مرسی

دلم از مدرسه و صحبت شیخ است ملول ----- ای خوشا دامن صحرا و گریبان چاکی

من چشمهایم
دستهایم
سلولهایم
دخیل
دخیل
می چرخم
آنقدر
که سر شیطان گیج می رود
می ترسم ضریح فراموشم کند
چقدر تکان می خورند
این رشته های کوتاه نیلوفر !
چقدر خوابم می آید گاهی
اما
می ترسم
نیلوفرها را
در خواب خیس مرداب
رها کند
" شیطان "
چشم هایم پر از آهوست
دلم یک صحرا
تبعید ، تقلا
مادرم در صدای ناله های گمشده است
و پدرم
التماس پنجره های بسته
و خواهرم ...

انگشتی در دهان
انگشتی در چشم
عرق می ریزد شیطان
ومن در انبوه دلهای عاشق
گرم
گرم تر
آسمان آسمان
کبوتر
پرواز
پرواز.....

در پاسخ به فاطمه تبسمی در اولین کامنت :
.
.
.
درسته که بعضیا میگن مرگ خوبه اما برای همسایه
ولی
.
.
و اگر مرگ نبود
دست ما در پی چیزی می گشت

من از مرگ می تررررسم خیلی خیلی...
منم میگم مرگ خووووبه اما نه برای همسایه نه برای خووووودم...

سلام خواهر گرام
.
قافیه رو داشته باش
.
.
ای نباشد آدم شاعر
.
.
خودم میدونم عشق تو مسافرت خوندن نماز شکستس ولی من کارم جوریه که میگردم تو سه تا شهرستان اطراف
.
.
راستی یه چی بگم حالت گرفته بشه
.
.
اگه خدا یاری کنه از محل ما تو جنوبی ترین نقاط کشور یه اتوبوس جمع شدیم میخایم عصر روز عید فطر بریم اردوی جهادی تو مناطق زلزله زده ی آذربایجان

سلااام داداشی خوووود خوووووود خووووودم...خوووبی؟؟؟
.
.
.
بابا حافظ بابا سعدی بابا شاعر بابا داداش مهدی...دیگه چی بگم؟؟؟
.
.
.
خیلی کیف میده نماز شکسته که تو از اوووون بی نصیبی ....دق دق..!!
.
.
.
خووووش به حالتوووون کاااش منم می توووونستم بیاااام...اجرررتون عند الله..

مرسی.. قشنگ بود

ممنون که اووومدی..

نامہربون 1391,05,28 ساعت 00:22

قشنگھ الے جووونے [گل]

جہت کسب اطلاعات بیشتر پروفایلمو بخون لقمھ جووونے

مرررسی عزیزم اووومدم

چقدر زیبا بود...

.................. (¯`v´¯)
_______(¯`(●)´¯)_ (¯`v´¯)
________(_.^._)__(¯`(●)´¯)
__________(¯`v´¯)´(_.^._)
_________(¯`(●)´¯)(¯`v´¯)
__________(_.^._)(¯`(●)´¯)
_____(¯`v´¯)_____(_.^._)_(¯`v¯)
____(¯`(●)´¯)__(¯`v´¯)__(¯`(●))
_____(_.^._)__(¯`(●)´¯)__(_.^._)
___$___(¯`v´¯)´(_.^._)(¯`v´¯)
__$$$_(¯`(●)´¯)_$____(¯`(●)´¯)
__$$$$$(_.^._)___$____(_.^._)
_$$$$$$$$$$______$
_$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$_$$___$
$$$$$$$$_$$$_$$$__$
_$$$$$$$$$_$$_$$_$
___$$$$$$(¯`v´¯)$$(¯`v´¯)
_____$$$(¯`(●)´¯)$(¯`(●)´¯)
_______$$$(_.^._)$$(_.^._)
______$___$$$(¯`v´¯)
_____$$____$(¯`(●)´¯)
_____$$$____$(_.^._)$
_____$$$$___$$$$__$___$
_____$$$$$___$$__ $____$$
_____$$$$$$__$$__$_____$$$
______$$$$$$_$$_$_____$$$$
_______$$$$$_$$ $___$$$$$$
________$$$$_$$ $_$$$$$$$
_________$$$$ $$_$$$$$$
__________$$$$$ $$$$$
___________$$$$$$$$
____________$$$$$
___$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

لطف داری عزیز دلم...
مرررسی دریا جان که اووومدی..

سلام سلام
دعوتت کرده بودم برا پست قبلم باهام قهر بودی نیامدی!!!!!
چرا خوب نیستی؟

سلام به روی نشستت..
اینجا چیکار می کنی؟؟؟
چرا درووووغ میگی؟؟؟دروغ نگوووو دروغگووو بسه دیگه دروووغگوووو
حالا!!

abji oon b ma nemikhori shokhi bo0od,sar kar miram dg vaght net ni
chashm az in b bad sar ham mizanam
amre die?

به به...سلام به روی ماه دادا جوادم...
شوخی بوووود؟؟؟حالا ک دل من شکسته اظهار داری ک شوخی بوده؟؟؟؟؟ دست گلت نکنه درد اییشالله..
اووووو شاغل هم ک هستی..ماشالله ماشالله..
عرضی نیست اووومدی نت اینورا هم یه سر بزن...خوشحال میشم

سلام.
بله من هم اومده بودم.
عکسش را که گذاشته ام توی وبلاگم ؟!
تازه عکس من هم تو اون گوشه وبلاگ هست.
شما هم پس اومده بودین !
از کجا اونوقت ؟ !
کجا مشغولین ؟
پروفایل منو اگه بخونین به همه سوالاتتون می رسین.
یا حق

سلام..
خب خدا رو شکر پس حتما من دیدمتوووون...
آره عکس رو دیدم اما عکس خووودتون اصلا واضح نیست..
آره منم بودم خیلی هم بهم خوووش گذشت مخصوصا آبشار بیشه...
ببینم شما نتیجه گرفتید؟؟؟
تقلبی هم کردید؟؟؟من ک خیلی زیاااااد...
من نماینده شهرستان بروجرد بووودم..
در حال حاضر هم به عنوان خبرنگار در نشریه های سفیرقلم و صدای ملت و آفتاب شهر و تابش مشغووووولم...
اومدم خوووندم..
چه جالب خیلی جالبه همگی خبرنگارید...خوش به حالتون حتما درکتون می کنن...
خانواده شما هم مث خانواده آقای ایزدیه درسته؟؟؟ایشون هم خانوادگی خبرنگارن...حتما یادتون میاد آقای فیضی و ایزدی رو دیگه...
چهرتون خیلی برام آشناس..مطمئنا دیدمتون..
حتما ردیف عقبی نشسته بودین درسته؟؟؟؟ما ردیف جلوو بودیم..
خوشحال شدم از دیدن وبتوووون خیلی زیاااد...
بای

سلام عزیز دلم4سال نه14سال سن دارم من شما را با اسم الی جونی لینک کردم می بوسمت از راه دور و نزدیک فعلا good bye

سلااام به دادا محمد...
میدونی اشتباه تایپی بوده حتما...
ملسی ...
بای بای

دستهایم به آرزوهایم نرسید،آنها بسیار دورند...

اما درخت سبز صبرم می گوید:

امیدی هست ...

دعایی هست ...

خدایی هست ...[گل][گل]

...و خدایی هست
که در آن بالا...
مرا ...
تو را...
ما را..
به نظاره نشسته است...

سلام.
بفرما.عروسی فامیل خودتونه!!!
واقعا زندگی توی شهرای بزرگ سخته.اینو هرکی که توی یه شهر کوچیک زندگی می کنه،باور نمی کنه.وقتی بیاد توی یه شهر بزرگتر زندگی کنه،می فهمه خیلی سخته.دقیقا همون حرفایی که من دختر خالم می زدم و اون باور نمی کرد.الان که اومده تهران،بهم میگه الهام واقعا حرفت درست بوده.خودش میگه از جمعیت و ادما و ماشینا می ترسم.به خاطر همینه فقط رفت آمدم به خونه و محل کارم محدود کردم.
بابای.

سلاااام الی جووونی الی ...
الان یادت کرده بودم..بیووووفا..
ممنون دوستان به جااای ماراستی تا به حال به بروجرد اووومدی؟؟؟
آره میدوووونم تهران چ جوووریه به همین خاطره که دوسش ندارم شهر من یه اسم دیگه داره ها...برو راجع بهش تحقیق کن..
تحقیقتم نخواستیم اسمش"پاریس کوولوئه"
الان دق بخووور تند تند بخووور تا منم نیگات کنم کیف کنم
مگه سرکارم میری؟؟؟؟ای بابا چرا نگفتی؟؟؟؟
بای بای الی الی..

سلام عزیزم. زیر سایه دوستان هستیم. حالم خوب نیست. متاسفانه یکی از دوستام رو تو زلزله آذربایجان به همراه خانوادش و از دست دادم. حالم خیلی بده...

سلام مامان بهناز الی...
غم نبینی ایشالله..خیلی ناراحت شدم روحشون شاد...
این روزا خیلی دلگیرم آخه هیچ چیز بر وفق مراد نیست...
برای روحشون دعا کن...قرآن بخووون..بچه ماهانی بودن؟؟؟خیلی ناراحت شدم ...
منم براااشون دعا می کنم و فاتحه می خوووونم

روز آب خوردن در ملا عام

خوردن غذا در رستوران

روز آشتی با در یخچال !

پیشاپیش بر شما مبارک

عید شمام مبارک باشه...
بابا در یخچالو ببند دیگه..اه...
مامان بیا ببین گل پسری ک بزرگ کردی داره اونقدر می خوره ک باید گلاب به روی همه.........

دیگه اینجوری ما بدها کم به دیگران سر می زنیم ..........

ما خواستیم بد بمونیم تا خوب ها بیشتر بتونن خودشونو نشون بدن مثل شما خواهر گلم...................

نه بابا بدی از خووودتونهولی بیا سر بزن
ما ک همیشه خووودمون رو نشون دادیم شمام یه کاری بکن مث ما بشی...
به قول شاعر:
100بار بدی کردی و دیدی ثمره ش را...
خوبی چه بدی داشت ک یکبار نکردی؟؟؟
ها؟؟

سلام الی جون...
خوبی خانوم؟

سلام عزیزم ملسی شما چطولی؟؟
چه عجبا پیدا شدی اینورا؟؟؟!!!

گاهی وقت ها لازمه تا لقمه بزرگتر از دهان باشی
تا تو گلوی طرف گیر کنی و خفه اش کنی!
نه...!!!

چی بگم والا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد