اخـــــ ــــــلــــ ــــاق

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند ...

او جواب داد :


اگر زن یا مرد دارای (اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک

=1


اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم


=10


اگر (ثروت) هم داشته باشند صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه می کنیم


=100


اگر دارای (علم) هم باشند پس باز هم صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه می کنیم


=1000


اگر دارای (اصل و نسب) هم باشند پس همچنان صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه


می کنیم


=10000


.
.
.


ولی اگر زمانی عدد یک (اخلاق) از بین رفت چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم


به تنهایی هیچ است !


پس انسان بدون (اخلاق) هیچ ارزشی نخواهد داشت.

نتیجه اخلاقی : اگر اخلاق نباشد انسان خدای زیبایی و ثروت و علم و اصل و نسب هم که


باشد هیچ نیست !


نظرات 45 + ارسال نظر
سعید 1391,07,03 ساعت 09:57 http://zowragh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام بر آبجی الییییی جوووووونی دادا سعیدش
دمت گرم خیلی باحال بود
منم معتقدم اصل انسانیت همون اخلاقه
آقا رضامون حالش چه طوره ؟
سلام برسون

سلام بر مهربون دادای دنیا...
منم همین باور رو دارم..هه هه اولین تفاهم وگرنه ما ضد همیم..
ممنون آقامون خوبه و سلام می رسونه...
اوووکی..

سعید 1391,07,03 ساعت 10:28 http://zowragh.blogfa.com

کی گفته ما ضد همیم ؟؟
اصلا چرا ضد همیم ؟؟

من چنین حرفی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبا بود!
موفق باشید

ممنون...فدای تو..

لیلی 1391,07,03 ساعت 17:38 http://zar2.blogsky.com

سلام خوبی به سلامتی مبارکه پس شیرینی ما رو که می دی
ببخشید با تاخیر فرصت نشد بیام
مرسی
بای

سلام عزیزم...ایشالله شیرینی هم میدم...

الی 1391,07,03 ساعت 22:08 http://www.zndgee.blogfa.com



تو هم شده ای انقلاب زندگی من….



حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده…



قبل از ” تــو ” …. بعد از ” تـــو ” ….


رسم زمانه است

اگر نرم باشی تو را له میکنند

اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

ممنونم که زود زود به من سر میزنی

طعنه میزنی؟

sama 1391,07,04 ساعت 13:41 http://sama6966.blogfa.com

چیه؟ها؟

sama 1391,07,04 ساعت 13:42 http://sama6966.blogfa.com

ﺑـﺎﯾــﺪ ﺑـﻪ ﺑـﻌـﻀــﯿـﺎ ﮔـــﻔـﺖ :

نــﺎﺭﺍﺣــتــــــ ﭼـــ ـﮧ ﻫــﺴــﺘــے ؟


دنیا که به آخر نرسیده...


من نشد... یکی دیگه


تو عادت داری !سلام بدو بدو چندتا پست جدید گذاشتم

سلام گلم...ممنون ک اومدی..!

sara 1391,07,04 ساعت 15:00 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلاااااااااااام الییی جوووونی سارا!!!
پس من همه چی دارم چون (اخلاق ) دارم.
ولی الی به من سرنمیزنه و من دلم براش تنگ میشهههههه

+++++

به آقاتون بگو از همین اول کاری برا خودش دشمن نتراشه هاااااا

سلام سارای الی...
عزیزم حتما میام...سرت سلامت باشه..
چشم بهش می گم!!

می بینم که راجع به اخلاق و این جور مسائل میفکری...

و اینجاس که می بینیم الی نگرشش به دنیا چنجیده...

چی فکر کردی؟؟؟الی دیگه خانوم شده...والا!!

سلام الی جان...
فعل نتیجه اخلاقیت درست نیست عزیزم
اصلاحش کن.
نتیجه اخلاقی : اگر اخلاق نباشد انسان خدای زیبایی و ثروت و علم و اصل و نسب هم که باشد هیچ نیست !
فعل نیست باید بشه "هست"
" اگر اخلاق نباشد انسان خدای زیبایی و ثروت و علم و اصل و نسب هم که باشد هیچ است."
دقت بالای منو داری الی....!!!

سلام...اوکی دمت چیز!!!

امیر 1391,07,05 ساعت 13:03 http://daftar-man.blogsky.com

سلام
بلخره آقای بی معرفت اومد
شرمنده که نبودم آخه نمیتونستم بیام عمل کردم...یه چند وقت باید بیمارستان میموندم

سلام چت شده برادر؟؟؟؟خدا بد نده؟؟؟؟؟!!!

ممکن است به آرامی راه بروم اما هیچگاه به عقب راه نخوام رفت

مگر زمانی که خود را آماده پرش طول ببینم

******************************
دست درد نکنه زحمت می کشی هر روز برام کامنت میزاری
بازم ببخش که کم سر میزنم
میدونی دیگه سیستمم خرابه

خجالتم نده..بخدا وقت نکردم دادا!!

امیر 1391,07,05 ساعت 19:20 http://daftar-man.blogsky.com

سلام مبارکا باشه ببخشین دیر اومدم آخه بیمارستان بودم
از این که دوباره میتونم بیام خیلی خوشحالم

سلام دادا امیر الی...!!!
منمم خوشحالم داداجونم

دولاب 1391,07,06 ساعت 09:13 http://doolab.blogfa.com

عید میلاد امام رضا بر هر دوتان مبارک باشه با عشق .
.
.
.
.
من و باران

بر خودت و باران هم همینطور داداجون...!
سلام الی رو به باران جون برسون..

دولاب 1391,07,06 ساعت 09:13 http://doolab.blogfa.com

خدایا

امشب زیباترین شرنوشت را برای دوستی که این نوشته را میخواند مقدر کن

خدایا بهترین روزگاران را برایش رقم بزن واو را در تمامی لحظات دریاب

مبادا خسته,بیمار,افتاده ویا غمگین شود دلش راسر شار از شادی کن و ان چرا که

به بهترین بندگانت عطا میکنی به او نیز عطا کن

فاطولی 1391,07,06 ساعت 14:13

به به الی فیلسوف!!!
خوب نوشتی خوشمان امد
ایول
راستی الی اون جریان داره اوکی میشه.می دونی کدوم جریانو میگم؟همون جریان رو کم کنی و این حرفا

سلام بر فاطولی الی...
واقعا؟؟؟؟؟؟درست شد؟؟؟؟
خدایا شکرت!!!!
خوشحالم من خوشحالم فاطی جونم...

فاطولی 1391,07,06 ساعت 14:25

آره الی منم دوست دارم در زندگی شخصی مون با هم ارتباط خونوادگی داشته باشم.فکر خوبی کردی که متین و رضا رو با هم دوست کنیم.
راستی می دونی متین چی میگه؟میگه:تو مخ منو تیلیت کردی و الهام هم مخ این رضای طفلی رو!!
میگه:تو و الهام مثل این رادیو کهنه ها می مونید که پیچتون خرابه و نمیشه هیچ جور ساکتتون کرد



متین رو میام خفه می کنمآآآآآآآآ...
رضا بالاخره با متین حرفید...کلی ذوقیدم فاطی...خیلی زیاد..!!
تو رو نمیدونم ولی من مخ رضا رو پوکوندم..
راست میگه فاطی..!!ههههههه

سلام الی جون.
کجایی تو؟
داری خوش می گذرونی؟خوش بگذره بهت عروس خانوم.

سلام گلم سرم خیلی شلوغه..کار هم سرم ریخته و وقت نمی کنم نت بیام...ایشالله سرت میاد می فهمی چی میگم..

سلام سلام الیییییییییییییی جوووووووونی
خوبی؟؟؟؟؟
کجایی تو؟؟؟
یه سر نیای پیش ما!!!
به به من اخلاق دارم یا نه؟؟؟
دارم؟
بله بله ندارم؟
زود باش بیا وبم یه کامنت ازت ببینم
چه باحالن اینا

سلام بر شکر جان..!!
ممنون خوبم تو چطوری؟؟چرا نیستی؟؟؟؟
تو ؟؟؟؟؟؟؟تو اصلا اخلاق نداری!!!ههههههه
نه نداری..حالا چی میگی؟؟؟؟
الان میام..!!!

رضا 1391,07,07 ساعت 11:24

سلام الی باجی ...
پاک ما رو فراموش کردی هااا
رسم روزگار اینه که میگه اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد

سلام بر رضای الی...دادا چطوری؟؟؟إخدا فراموشت نکردم... کجایی؟؟؟؟؟نیستت؟؟؟؟
خیلی برات دعا کردم دادا!!!

دولاب 1391,07,07 ساعت 16:47 http://doolab.blogfa.com

عه وا چه حرفا
تو از کی این مطالبم می نویسی
جل الخالق سی فیلسوف کلاسمون

پ چی دادا!!!!
تازشم من مبصرم هستم..
جل الخالق..!!!
من از وختی عاشق شدم می نویسم...حرفیه؟؟؟

سلام
الی جون خوبی ؟ دادا رضا چطوره ؟؟؟
چرا بهم سر نمی زنی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتم

سلام...
ممنون م خوبیم تو چطوری؟؟؟؟
بخدا سرم شلوغه..الان میام..!!!

فاطولی 1391,07,08 ساعت 11:38

تولد معصومه جون صمیمانه به خودش و تو می تبریکم
ایشالا سالهای سال عمر باعزت داشته باشه

فدای تو مرسی..معصومه تشکر کرد فاطی جوووونی...!!!
خوش به حال متین...فاطی من مهربونه!!

به هر سقفی میرسم בر التـــہـاب בیـבار آسمانـم

تا بشینم بــہ تماشایش و دلتنگـی ام را بــہ آن بسپارم

شایــב برسـב دستت خبر اِنــتظارم

بی قرارم از בست چشمــہــای وحشـی ات

با نگاه بـــہ آسمان حس می ڪنم تویـی בر ڪنارم....

فاطولی 1391,07,09 ساعت 15:13

الی واقعا راسته تو رو از سفیر قلم با اردنگی پرتت کردن بیرون؟؟؟
الان داشتم وب ژری ناز رو می دیدم که یهو رسیدم به کامنت تو!!! نوشته بودی که اینقد با تلفنای اونجا به بر و بچ زنگیدی که قبضشون کولاک کرد و رفتن پرینت گرفتن و اون یوخده حیثیتتم به باد رفت!!!!
آخی چقد دلم برات سوخت.ضایع شدی وحشتناک!

asma 1391,07,09 ساعت 16:49 http://www.asidokhmalak.blogfa.com

SALAM
gigare khooooooooooooodam
khobiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
baba che ajab up kardi
.............................
zibaboooooooooood azizam

سلام گلم...ممنون...

سلااااااااااااااااااااااااااام
آپــــــــــــــــــــــــــــم

سلام الان میام...!!!

sama 1391,07,10 ساعت 15:26 http://sama6966.blogfa.com

وا ی الیییییییییییییی جونم دلم واست یه ذره شده کجاییییییییییییییییییییییییییییییییی دختر

منم دلم براتت مورچه شده...الان حتما میام..!!!
بوووووس

دولاب 1391,07,10 ساعت 17:21 http://doolab.blogfa.com

سلام آبجی الیییییییی
آقا رضای گل خوبه ؟
.
.
.
حالا دعا یادت نره که فردا میخام برم واسه مصاحبه
کلی استرس دارم .

سلام دادا...
ممنون ما باهم خوبیم..چرا حال رضا رو فقط می پرسی؟؟؟؟
بیچاره الی...!!!
.
.
.
نه کلی دعات کردم...خبرشو بهم اس بده..!!!
توکل بر خدا..

رضا 1391,07,10 ساعت 23:13

کجایی اخه؟

در حال خرید جهیزیه...!!!

پیروز پیروزی 1391,07,11 ساعت 11:28

ا...وا!!!
سلام دوست عزیز...توام اومدی؟؟؟؟؟؟ممنون ک اومدی...لطفت بسیاره..!!!

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
██████████████████████████████ ♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
██████████████████████████████ ♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
██████████████████████████████ ♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
██████████████████████████████ ♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
██████████████████████████████ ♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم




شاید بیام...معلوم نیست!!

خسته دل 1391,07,11 ساعت 18:50

سلام دوست خوبم
اومدم به یه جشن تولد دعوتت کنم
لینک زیر کارت دعوت این جشنه
http://uploadtak.com/images/z1663_kartpostal2500x312.jpg
این جشن چهارشنبه 91/7/12 ساعت هشت شب توی لینک زیر برگزار میشه
WWW.TAVALLOD.BLOGFA.COM
پست تولد هم از فردا صبح ساعت 9 فعال میشه میتونین کامنت بزارین
خوشحال میشم بیای و عزیزمون رو خوشحال کنی

وا!!!!

برای این که «آینده»ام را خراب کنند «حال»م را گرفتند.

سلام
آبجی کجایی
نیستی دلتنگتیم

سلام دادا میلاد الی...بخدا منم خیلی دلتنگتون بودم...ببخشید دیر کردم..!!!

فاطولی 1391,07,13 ساعت 14:59

الی اگه بدونی من چقد اینجا رو دوست دارم...
خیلی اینجا باصفاست و با روحیه من سازگاره...
الانم دارم آهنگ دی جی اندی جونو می گوشم... در حال تایپ دارمُ می رقصم و می ترکونم...
امروزم که دو تا عسک خوگشل از خودت برام فرستادی و خوشحالم کردی... اوووووم ماااااچ
خیلی می خوامت الی جووونم

الی به فدای قلب مهربونت فاطی خودمی بخدا...عاشقتم جیگرطلا...
خوش به حالت منم دی جی رو دوست دارم شدید..
اومدی عروسیم باید برقصیآ....حواست هست؟؟؟؟؟؟؟؟
فدات نفسم خودتم باید برام عکس بفرستی..البته دیگه نیاز ندارم چون از نزدیک می بینمت و به اندازه یک سال باهم عکس میگیریم...
ماچ ماچ

[ بدون نام ] 1391,07,13 ساعت 15:02

آره اون مسئله یه جورایی اوکی شده اما یوخده طرف انگار بی خیاله...
نمی دونم شاید منتظره من لقمه رو اماده کنم و. بذارم دهنش
اگه من الان دست به کار بشم با کله میاد اما من وقت ندارم و اون خودش باید پیشقدم بشه و من فقط می تونم کمکش کنم.

فاطی میدونم خودتی...
بسپارش بخدا..ایشالله کمکش کن..
کاش انجام بدی براش..منم هستم...
ماچ ماچ ماچ ماچ

امید 1391,07,13 ساعت 17:26 http://www.forhope.blogfa.com

خانم الی سلام
یکی از زیباترین پشت هایی که تاکنون خوانده ام

سلام دادا امید الی...
ممنون دادا لطفت بسیاره...

با فایر فاکس بیا یا گوگل کِروم بیا درست میشه!!!
فونت من با اینترنت اکسپلورر سازگار نیست!!
هر دفعه میگی نتونستم بخون سعی کن میشه
پس من اخلاق ندارم آره؟؟؟؟

نشد بابا...
آره تو اخلاق نداری...حرفیه؟؟؟؟؟؟؟

سلام ... چه جب اومدین شما؟
خوبی ابجی؟ همه چیز خوب پیش میره؟

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست
در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زدن ستاره در شب یعنی
توی چمدان ماه خورشیدی هست...
****************************
اصلا به ما سر نزن اشکال نداره
طعنه نزنم چیکار کنم
باید از بقیه بشنوم اپ کردی
بعدش میگه دادامی

سلام دادا به خدا هرکاری می کنم وبت باز نمیشه به جون خودت...به جون خودم...به جون رضام..
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا ازم دلگیر نشووووووو...

دولاب 1391,07,28 ساعت 07:33 http://doolab.blogfa.com

سلام
.
یه کلام : پیوند آسمانیتون مبارک دوستان عزیزمان رضا و الییییییی ..
.
.
.

مهدی و باران - عسلویه

_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
سلام عسیسم...وبلاگ خوشگلی داری...خوشحال میشم بهم سر بزنی
واگه دوست داشتی منو با اسم نغمه سرای عاشقی لینکم کن
بعد خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم منم با افتخار اینکارو میکنم...
موفق باشی [بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد