الی خانوم



دوستای مهربونم الی یک بار دیگه با افتخار به جمع شما میاد...


سلام دوباره منو بپذیرید...


بچه ها شرمنده 7 و 8 آبان مراسم عروسیم بوده و خودم جای همتون رو خالی کردم.

نظرات 22 + ارسال نظر
رضا 1391,08,27 ساعت 14:06 http://shabkhon93.blogfa.com

سلام ...
به به ... خبر میداین یه گاوی گوسفندی ... و.... و ... زیر پاتون سرمیبریدیم باجی خانوم
عروسیتون مبارک //// خوشبخت بشین الهی باجی خانوم
خوب هستین؟
باهات قهرم گفته باشم

خجالتم نده لطفا گوسفنده گناه داره...
ممنون ایشالله عروسی خودت دادا جووووونی...
چرا قهری؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟

دولاب 1391,08,27 ساعت 14:28 http://doolab.blogfa.com

ای الی نامرد چیش سفید بی معرفت بی مرام
ایقد عروسی به دلت نشسته بود که نمی تونستی جواب کامنتای مردم و پیاماشون رو بدی
.
نمی دونم کدومیک از این شکلکا مربوط به فحش و بد و بیراهه وگرنه همونو واست میذاشتم
.
به جان خودم این اواخر دیگه نگرانت شده بودم
گفتم نه یه وخت اتفاقی سیت افتاده باشه که نتونستی بیای دلم هزار راه خوب و بد رفت تا الهی موش مرده بخوردت
امروز دیگه گفتم برم و سراغت رو از بچه های ماهانیتون بگیرم
.
اصلا بات قهرم - دیگه خونتونم نمیایم من و مهربان بارانم

چیه چیه؟؟؟؟؟دعوا داری؟؟؟؟دلت میاد؟؟؟؟؟
چی بگم؟؟؟؟؟رو ندارم جواب بدم...
جان الی؟؟؟؟؟؟خیلی ملمون دادا جوووووونم بخدا سرم زیادی شلوغ پلوغه...
ای بدبختی توام قری؟؟؟؟؟؟
مرسی دادا خوشالم که اومدی....

sara 1391,08,27 ساعت 14:56 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الییییییییی من....
الییییی من عروسی میخوااااااااام ... آجیتو دعوت نکردی

مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه خوشگل خانووووووم بووووووووس

سلام بر سارای مهربانم...
آجی شرمنده تم به خا یه دفعه ای شد...خیلی خیلی یدفعه ای...
الان الی خجالت زده س آ...
فدای مهربونیات..

دیدی ای غمگین تر از من بعد از آن دیر آشنایی
آمدی خواندی برایم قصه ی تلخ جدایی

مانده ام سر در گریبان بی تو در شب های غمگین
بی تو باشد همدم من یاد پیمان های دیرین

آن گل سرخی که دادی در سکوت خانه پژمرد
آتش عشق و محبت در خزان سینه افسرد

کنون نشسته در نگاهم تصویر پر غرور چشمت
یک دم نمی رود از یادم چشمه های پر نور چشمت






















سلاممممممممممممممممممممممم
ببین کی امئه.الی جوووووونم اومده.خوش اومدی گلکم.دلم واست تنگ شده بود.

سلام مهدیه جان...
ممنون گلم دل منم براتون تنگیده حسابی...

سعید 1391,08,27 ساعت 19:16 http://zowragh.blogfa.com

به به به به به به بازم به به
ببین کی اووووووووووووووومددددهههههه
آبجی الی جوووووونی داداش سعیدش
اون گوسفندو که آماده کرده بودیم بزنین زمین جلو پای آبجی

چیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
عروسیت بوده خبر ندادی اون وقت ؟؟؟؟؟؟

داشتیم عروس خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه من آقا رضا رو نبینم

از ته دلم یعنی زا اون ته ته تهش آرزوی می کنم تا آخر عمر در کنار عشقت طعم شیرین زندگی رو لحظه لحظه بجشی

نه نه گناه داره بزاریین بره گوسفنده.. آخه دلم براش می سوزه...
شرمنده دادا...شرمنده...!!!!!
ممنون دادای مهربون...

لیلی 1391,08,28 ساعت 10:16 http://zar2.blogsky.com

سلام
خوب به سلامتی برای عروسی که دعوت نکردی شیرینی هم ندادی دیگه تو جمعمون راهت نمیدیم .
اصلا قهریم دیگه

چراقهر می کنی عزیز دل الی؟؟؟؟؟
گناه داره الی...دلت نمی سوزه براش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطولی 1391,08,28 ساعت 14:27

وای الی چقد خوشحال شدم از اینکه دوباره وبتو آپ کردی...چقد خوشحال شدم از اینکه دوباره قرار وجود گرمتو حس کنیم...هر دو سه روز یه بار می اومدم و به وبت سر می زدم و می دیدم که امن و امانه...خیلی دلم برات تنگ شده بود الی...حضور دوباره ات مبارک

خوشگل خانوم الی چطور مطوره؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟
دل الی برات مورچه شده...دلتنگ وب و تو و به ها بودم با وجود اینکه هر روز با هم می حرفیم اما هچی وب نمی شه..هیچی...!!!
بوووووس برا فاطولی متین...

ناهید(زهرا) 1391,08,28 ساعت 16:12

خوش اومدی عزیزم... مبارکه عروس ناز

سلامت باشی عزیزم...مرسی

به به سلام الی جان
خوبی؟
مبارک باشه
جای من هم خالی
ایام محرم رو هم تسلیت میگم
راستی من هم آپم
با مرورگر فایرفاکس بیا
باز هم مبارک باشه

سلام...
ممنون شما چطوری؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟
خالی خالی...باور کن جای دوستان مجازی م خیلی خالی بودش...
تسلیت منو و شوهرم رو بپذیر...

تولد باران 1391,08,28 ساعت 19:46

اوا تبریک میگم
ایشالا پای هم پیر شید
دیگه چه خبر آبجی
به آقاتونم سلام برسونید

سلام بر دادای کوچولوی الی...
چجوری؟؟؟دل الی برات خیلی تنگه..دادا مهربونم رضام هم سلام می رسونه برات..

امیر 1391,08,28 ساعت 22:45 http://saray727.blogfa.com


تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . .

امیر 1391,08,28 ساعت 22:46 http://saray727.blogfa.com


تنهایی یکباره آدم را قورت نمی‌دهد،
بلکه سر فرصت می‌جود.

امیر 1391,08,28 ساعت 22:46

پشت چراغ قرمز بودم یه پسر کوچولو اومد که گل بفروشه
هی گفت آقا گل بخر
گفتم نمی‌خوام عزیزم
گفت واسه زنت بخر
گفتم زن ندارم
گفت واسه نامزدت
گفتم نامزد ندارم که
گفت واسه دوست دخترت
ساکت شدم
گفت بخر دیگه بخر
گفتم آخه واسه کی؟
گفت نمی‌دونم
دلم خیلی سوخت
ازش یه گل خریدم که خوشحال بشه
ولی دلم خیلی سوخت
واسه اون نه
واسه خودم که کسی نبود که براش گل بخرم…


خیلی قشنگ بود...

امیر 1391,08,28 ساعت 22:47 http://saray727.blogfa.com

سلام ابجی


عروی خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه چند سالته؟؟؟

سلام برادر..الی 21 سالشه...

آشنا 1391,08,30 ساعت 10:30

سلام الی جون تبریک میگم میارک باشه

سلام گلم..مرسی

من باهات قهرم.
چرا به من نگفتی که عروسیت بوده؟
مگه من مهمون افتخاریت نبودم.؟!
واقعا که؟!؟!؟!؟!!؟

سلام الی جان...خوبی نازگلم؟؟؟؟
چرا گلم شمنده بخدا یه دفعه ای شد و خودم هم تو شوک بودم...
شرمنده نانا...!!ایشالله عروسیت جبران می کنم...

بابا چه عجب...!

عجب به جمالت مینای عزیز...

تبریک خانمی

وای سلام مامان الی...خوبی؟؟؟؟
ممنون مهربون..

رضا 1391,09,07 ساعت 11:04 http://shabkhon93.blogfa.com

http://ms-september.blogfa.com/
سلام الی باجی گل و گلاب
خوبی؟ آقاتون خوبه؟ همه چیز خوب پیش میره؟
اگه وقت کردی برو به وبلاگ بالایی ...
من بعضی وقتها میخونم گفتم که دیگه باید وبلاگ های این مدلی رو بخونی ... باشه؟

سلام دادا رضای الی...
ممنون همه چی خدارو شکر خوبه...شما چطوری؟؟؟؟
باشه حتما میرم..

سلام بد نیستم
شما و همسرتون خوبید؟
باز هم مبارکتون باشه!

سلام خداروشکر..
ممنون ماهم خوبیم...
سلامتا باشین

سامان 1391,09,07 ساعت 19:02 http://smrad.blogfa.com

دست راست هم بیاد زیر سر ما
نه الی خان پشیمون شدم

چرا؟؟؟؟؟؟ من که خدارو شکر راضی ام

دولاب 1391,09,08 ساعت 23:38 http://doolab.blogfa.com

گوسفند کو ؟
پازن کو ؟
.
.
.
اصلا تو بگو عمرا اگه حتی یه جوجه ی صد تومنی هم سر ببریم
.
.
.
.
اصلا واسه کی ؟
خونمون نیاینا
جنوب نبینمتونا
یعنی . . . . . . . . . ..

دادا دلت میا؟؟؟؟
الی...
رضا..
یعنی قری؟؟؟؟
یعنی دیگه آجیتو دوست نداری؟؟؟؟
یعنی نیام جنوب؟؟؟؟
کافر الی میخواد بیاد چ بخوای چ نخوای...
فک کردی ترسیدم ازت؟؟؟؟؟نه بابا الی بیدی نیست که با این بادا بلرزه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد