احـــــ ـ ـ ـ ـســــ ـ اســـــ...


            خــــ ـیـــابــــان نــــیست کـــه از هـمان جـــایی که آمـــدی بــــرگـــردی!
                                        

                                           بــــفــــهـم  ایـــن  لامـــــصب !!!
                                               

                                           اســ ـمش احـــــــــــسـاس است!!

نظرات 111 + ارسال نظر

حالا خون خودتو از این کثیف‌تر نکن عزیزم

یعنی خون من کثیفه؟؟؟؟؟
الان به داداشام می گم بیان بزننت آ...
داداش مهدددددددددددددددی(دولاب)...
داداش میلاااااااااد.....
داداش رضااااااااا....
بیاین ببینین داره به خواهرتون .........

sara 1391,05,30 ساعت 16:43 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلام خوشگل خانم.عیدت مبارک عزیزم.
فقط منو تووووو.بوووووووووس

سلاااام..توام میدونی من خوشگلم؟؟؟؟
وای خدای من ببین آوازه م تو سطح کشور پیچیده...
بوووووس بوووووس فدات عید خودتم مبارک خودم و خودت...

آپت خیلییییی ناز بود.خودت زودتر از کلاغا خبر رو آوردی

ممنون عزیز دلی...
من اینم دیگه سارا جووووون الی...
بووووسی بوووووسی

sara 1391,05,30 ساعت 17:00 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

عزییییزم در این که تو ماهی شکی نیست
منم تو رو خیلییی دوست دارم.مث خواهرم میمونی

خوب خوووودمم می دونم...گفتم ک توام خبردار بشی..
توام از الان ماموری به هرکسی که رسیدی بگی من ماهم...
اوووکی؟؟؟؟

رز 1391,05,30 ساعت 17:30 http://acme.blogsky.com

خب تهشو بن بست کن نتونه برگرده

وا!!!!!عجبا...جل الخالق

دنبال نگاه ها نرو ، ممکنه فریبت بدن

دنبال ثروت نرو ، چون حتی ثروت هم یه روزی نا پدید میشه

دنبال کسی برو که باعث میشه لبخند بزنی ، چون فقط یه لبخنده که میتونه

باعث بشه یه روز خیلی تاریک، کاملا روشن به نظر بیاد

تو آنسوی ریل ... من این سو
هر بار که دستم را بسویت دراز کردم
قطاری از میان ما رد شد !

سلام
گیج نیستم که فرق احساس و خیابون رو نفهمم
شوخی بود
پستت عالیه
ولی ازت دلخورم
چون که آپ میکنی ولی خبر نمی کنی
خودشم به دختر داییمم میگی که میلاد بهت زیاد سر میزنه
ولی به من سر نمیزنه
یه نکته مهم
این روز ها به علت زلزله از این جا به اونجا میرم
و نمیتونم زیاد به نت بیام
هر وقتم که میام
اول به شما سر میزنم

سلاااام بر میلاد داداش خووووودمچه خبرا؟؟؟ اینورا؟؟؟
چرا دلخوری برادر میلادی؟؟؟؟؟؟؟؟الهی الی بمیره داداششو اذیت نکنه...!!!
بخدا وقت نداشتم...جدی می گم وگرنه خبرت می کردم
خب مگه دروغ گفتم؟؟؟؟؟یادته اون موقع چقد به خواهرت سر می زدی؟؟؟الان خیلی کم شده...خیلی
بابا ۱۰۰دفعه گفتی اما زود به زود بیا
ملسی ک اول به خواهرت سر میزنی دادا...باعث افتخاره...
ببینم پری چی بهت گفته آتیشی شدی؟؟؟؟پوستشو می کنم...
الان آشتی دیگه آره؟؟؟؟
آفرین دادای الی

سلام الهام جونم.
یه چیزی بگم ممکنه منو مسخره کنی.ولی وقتی یه عروسی تو تهران هست چه از طرف خانواده پدری ویا چه از طرف خانواده مادریم،عروسی مامان و بابای منه.چون تمام خاله ها و داییام می ریزن خونه ما.حالا الان بهتر شده.از وقتی که دختر خاله م اومده تهران،خاله بزرگم میره پیش اون.به خاطر همینه که عزا گرفتیم که کی میخواد بیاد.هر کی برای این عروسی ای که هفته دیگه داریم،میگه نمیاد،من کلی ذوق می کنم.می دونی چرا؟چون باید اتاقم بکنم کاروانسرا.همه ی خانواده ها ساکتشونو میان میذارن تو اتاق من!!!
عزیزم،من تا حالا بروجرد نیومدم.خیلی دلم می خواد بیام.
واقعا اسم شهرت پاریس کوولوئه؟!تا حالا اسمشو نشنیده بودم.
من سرکار نمیرم.کی حال داره بره سرکار.فعلا دارم علاف میچرخم.
کاری نداری؟بابای.

سلام بر الهام عزیز و مهربان...
واااای نگو از دست مهمونای زیادی حالم بهم می خووووره بابا ول کن نیستن ک!!!!!بچه هاشونم جم نمی کنن و هی باید خونه رو جارو کرد...هی باید داد زد...هوااار کرد...
این بدبختی رو منم دارم..تازشم من شاغلم و دیگه وقتی میام کفری می شم و فقط داد و هوار راه میندازم..
ای بابا تو ک تو اتاقتم آرامش نداری خیلی بده...من به هیچ عنوان اجازه نمیدم کسی پاشو انجا بزاره...
واقعا اسم شهر منو نشنیدی؟؟؟؟نگوووووو
بابا شهر آیت الله بروجردی..اوستا...علامه شهیدی..دکتر زرین کوب و... و...
تازشم شهر من یه زمانی محل زندگی۷۰ مرجع تقلید بوده...
توی استان لرستانم هستش...
دق دق اونقدر هم خوشگله که نگووووووو و نپرررررس

چقدر خشنی خانومی
حرف بدی نزدم منظورم این بود ناراحت نباشی

من خشنم؟؟؟؟؟؟
مثلا اومدی درسش کنی؟؟؟؟؟
ای بابا...
داداشا کجایین؟؟؟؟

سلام
پری چیزی نگفته
اون دختر خالمه
منظور من دختر داییم (مینا) بود
توی وبلاگش نظر داده بودی
میلاد به تو سر میزنه ولی به من (خودت) سر نمیزنه

سلام به روی ماهت...
میدونم پس پری راز نگهداره...پری ناز نازنین خودمه..تازشم دیروز خیلی راجع به تو صحبت کردیم ولی ببین لو نداده...عجب دخملیه..نازگلم
پس بگو ...مینا خانوووم لو داده منوووووو...
بدبختی..
نه اصلا میدونی چیه؟؟؟؟
بین خودمون بمونه مینا جووون رو دیگه دوس نداشته باش درسته دختر دایی بزرگته اما می خواد میونه ما رو بهم بزنه نیس ک خواهر برادر(من و شما)با هم خوبیم و زیاد اینجا میای..حسووودیش میشه..
بین خودمون بمونه آ...

این بلاگ اسکای شکلک گل نداره .
[گل]

نه نداره براچی؟؟؟؟؟؟
گل به گلستان بردن مثل زیره به کرمان بردنه...عزیزم خودم گلم..

سلام الی جووون محشر بود خلی خوشم اومد...
مرسی که خبر دادید.
خیلی زیبا بود...
موفق باشید گلم...

سلام به روی ماه دریای گلم...
خواهش می کنم عزیز..
همچنین..

سلام
الی خانومی خانم خانما
.
من عجب کم شانسم که دقیقا روز عید اینترنتم خراب میشه البته فقط اونایی که بلاگفا و بلاگ اسکای هستن خراب بود .
پرژن بلاگ و میهن بلاگ درست بوده و بهشون سر میزدم
به جان مهدی راست میگم
.
اول از همه سلام خواهر گلی ، ماهی
بعدشم عیدت مبارک باشه
بعدشم طاعاتت اوکی باشه انشالا
آخرشم به جوجو بگو
.
معذرت میخام حرفای بدی بود که گفتم ولی هر چی بود پسرونه بود .

سلام به روی ماه نشسته داداش مهدی الی...
شانس منه ....دیدی تو رو خدااااااا!!!
میدونم میدونم راس میگی وگرنه با خودم طرفی...قبولت دارم اساسی در حد لالیگا..
.
وا!!!داداشی تب دداری؟؟؟؟
ممنون عید توام مبارک داداجان..
طاعات توام اوکی باشه ایشالله..
.
.
آهای جوجو شنیدی ک خان داداشم چی گفت...حواست باشه..
.
.
خواهش می کنم هرچی دوس داری بگووووووو اون ناراحت نمی شه...

داداشی بای بای

راستی از این که فریاد کمکت اول واسه من بود عشق کردم دادا

چی کنیم دیگه تو از همه بزرگتری...

*AtriN* 1391,05,30 ساعت 23:52 http://jaber-melody.blogfa.com

سلام الـــــــــــــــی جوووووووووووووونـــی این وبتم خعلی قشنگه

سلام عزیزم..مررررررررررررررسی
بازم بیا...

2باره سلام.
به نظر من آدم 100 تا مهمون بزرگ داشته باشته(منظورم آدم بزرگه)یه دونه مهمون با بچه کوچیک نداشته باشه.باورت نمیشه،وقتی یکی از دخترخاله هام گفت که نمیاد کلی ذوقیدم.آخه 2تا پسر داره.پسر بزرگش که از دیوار راست بالا میره.
مامان منم شاغله.درکت می کنم.
حالا خوبه تو داد و هوار راه می اندازی،من اگر یه اخم بکنم،مامانم پوست از کلم می کنه.میگه تو نباید این کارو بکنی.راستم میگه.خدایی وقتی میریم مسافرت هیچ کدوم از خاله هام یا داییام خم به ابرو نمیارن.ولی ما هم خیلی خیلی مراعاتشونو می کنیم ها.
عزیزم،تنها جایی که ساکا می تونه بیاد اتاق منه.چون تو اتاق داداشم که مردا میرن لباس عوض می کنن،اتاق مامان و بابامم که نمیشه.تازه اینا همه به کنار.اتاق خوابامون انقدر کوچیکه که نگو.اگر بخوان بیان تهران،باید از وسایل اتاقم بفرستم خونه ی عمم تا جام باز شه.
خوشگله،اگه شهرت بیرجنده که معلومه اسمشو شنیدم.ولی اگر از توابع بیرجنده تا حالا نشنیدم.باید از توی نقشه ببینم.توی اردیبهشت عمه م اومده بود بیرجند.خیلی خوشش اومده بود.
اگر دست خودم بودها،از تهران درمیومدم.اصلا تهرانو دوست ندارم.برعکس دخترخاله کوچیکم که عشق تهرانه.
فعلا...............

2 باره سلام به روی ماهت..
با تمام نظراتت موافقم...ای بابا اگه داد و هوار نکنم زندگی مون رو به گند می کشن..همیشه می گن: الی اعصاب نداریآ...دیگه خونتون نمیایآ...
میدونن با کسی شوخی موخی ندارم..پس خودشون دس به کار م شن و جمع می کنن..داری قدرتووووووو
نه خیرم من بروجرد یکی از بزرگترین شهرهای کشورمون توی استان لرستان زندگی می کنم..بیرجند چیه؟؟؟اصلا دوس ندارم...
شهر من جنوب غربی نقشه ایران کنار اراک و هدان و خوزستانه...
اوکی شدی؟؟؟؟

giti 1391,05,31 ساعت 00:53 http://alonegirl-72.blogfa.com

چقدر سخته پس از پشت سر گذاشتن کلی خاطره ی قشنگ...
با بی اعتنایی و بی تفاوتی بهت بگه:
هر جور راحتی کسی مجبورت نکرده بمونی!!!
میسی که اومدی پیشم عسیسم

نازی چگد گشنگ بودش..
خواهش می کنم از تو هم ملسی

رضا 1391,05,31 ساعت 01:53 http://sogand98.blogfa.com/

سلاااااام خواهرم
خوبی؟
اول از همه به اون دانلود باز ... و اینکه و در صورتی که و در پایان
ابجی منو اذیت نکن ...
ابجی گل من ...
عیدش مبارک ...
داداشش تنهاش نمیذاره ...

سلااااام برادرم..
ممنون شکر خدا خوبم...شماچطوری؟؟؟؟نیستی؟؟؟
مرررررررسی داداش جووووونی الی...
افتخار می کنم به وجودتون..آهای جوجو دانلود باز بیا ببین داداشام ترکوندن براتهم داداش رضا هم داداش مهدی( دولاب)
عید داداش منم مبارک باشه ایشالله...به قول داداش مهدی:
طاعاتت هم اوکی بشه ایشالله..
کی روووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟
منو میگی؟؟؟؟؟وای خدای من ملسی داداش جوووونی من..

وبلاگ خیلی با حال داری....

خیلی خیلی خوشمان آمد....

با نوشته هات حال کردم

سلام مامان سپیده...
حالت خوبه؟
خیلی خیلی خوشمان آمد به وب لاگمان سر زدید...

خب برای خونت آیفون تصویری بزار

بلد نیستم هرکی بلده..خبرم کنه....

shams2 1391,05,31 ساعت 10:12 http://shams2.blogfa.com/

سلام و درود بر شما .ممنون از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید. شما وبلاگ خوبی دارید . از خدا برای شما سلامتی و بهروزی می خواهم.یاحق

سلااااام به شوهر خاله دوست گرامم...
حال شما چطوره؟؟؟؟
خاله اینا خوبن؟؟؟
خوشحال شدم اومدین بهم سر زدین...
بابای...

امیر 1391,05,31 ساعت 11:05 http://fanjustin.blogfa.com

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

امیر 1391,05,31 ساعت 11:07 http://fanjustin.blogfa.com

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]
[شیطونک][خنده]عـــــــــالـــــــــی بـــــــــــــــود[قلب][نیشخند]

سلام خیلی عالی نوشتی معلومه از ته دلت نوشتی!
بمه سر بزن خاطره جا بزار

سلام عززززیززززم...
درو باز کن اووووووومدم...

رضا 1391,05,31 ساعت 12:41 http://sogand98.blogfa.com/

سلام
مخلصیم خواهرم ...

کرتیم برادر......

asma 1391,05,31 ساعت 13:29 http://asidokhmalak

salooooooooooom eli jooooooooooni chetori eydet mobarak
nemiyay tarafaye ma

سلام بر اسمای ناز الی جوووونی..
ای بابا دست پیش میگیری پس نیوفتی؟؟؟؟واقعا که!!!تویی که منو تحویل نمی گیری...دخمل بد بد بد..
کجایی؟؟؟؟
چ خبرا؟؟
نیستی؟؟؟
با کیا می پری؟؟؟

sama 1391,05,31 ساعت 14:12 http://sama6966.blogfa.com

سلام عزیزم تو با افتخار لینک شدی اگه دوست داشتی منو با اسمه گاهی....... بلینک میسی منتظرت هستم

سلام شما؟؟؟؟؟
چرا منو لینک کردی؟؟؟؟
با اجازه کی؟؟؟
با کی مشورت کردی آخه؟؟؟؟
عزیزمی...ملسی منم با افتخار لینکیدمت فقط قول بده زود به زود بیای آ..قول بده...آفرین دخمل خوف...

نمیفهمه نمیفهمه!!!
احساس نمیدونه چیه!!!
خیلی قشنگ بود!!
عجب کلاغایی بودن ها خبر آپ کردنت رو آوردن!!!

دیدی چ کلاغایی بودن..خوش تیپ.. خوش سرو زبون.. ناناس...خوشگل..دوس داشتنی..(کلمه بررررسون لطفا)
در کل کلاغ خیلی خوبه بوده آ..
کجایی کلاغ جان چرا اینجا دیگه سذ نمی زنی با معرفت؟؟؟

سلام.
ای بابا!!!ولشون کن.میان و میرن.ولی من به مامانم گفتم مامان الان دیدی همه میگن معلوم نیست بیام یا نه،یهو دیدی همه اومدن و ریختن سرمون.مامانم میگه آره.یه وقت دیدی این جوری شد.
ای وای بر من!ببخشید من اشتباهی بیرجند خوندم.اصلا حواسم نبود.راستشو بخوایی آره!سفر یه روزه به بروجرد داشتم.اتفاقا یکی از زن داییام بروجردیه.مردمان خوبی دارن.حالا عصبانی نشو.اوکی اوکی شدم روله جو.............

سلام الی گلی...
جدی میگی؟؟؟؟؟
چقد ذوقیدم بابا ایوووول بابا باکلاسا بابا خوش تیپا بابا مهربونا بابا شبرین زبوووونا بابا عزیزای دل من بابا ....کم آوردم...
فقط و فقط با زن دایی جونت خووووب باشی دیگه کاری با کسی نداشته باش...اوووکی؟؟؟
میشه بگی فامیلی زن داییت چیه؟؟؟؟؟؟
اهل کدوم محل بروجردن؟؟؟
اومدی بروجرد خوش اومدی...به نظرت شهر قشنگیه؟؟؟خوشمله؟؟؟
چرا یه روز الی؟؟؟؟بیشتر می موندی...دیگه نمیای؟؟؟؟کاش بیای من ببینمت...
ای خدای من نازی نازی...
میگم اصلا من یه حس خوبی نسبت به تو دارم پس بگو خانوم بروجرد اومده...
روله جو رو زن داییت بهت یاد داده؟؟؟
من بروجردیا رو خیلی دوست دارم خیلی..

asma 1391,05,31 ساعت 18:05 http://asidokhmalak

2bare saloom
khofi
baba yeki nis be khodet bege azizam
shoma kojay
salamati shoma che khabara
rasi nagofti chan salete kodom shahr zendgi mikoni
dooooooooooooooset midaram

۲باره سلااام عجیجم..
ملمونم شما چطوووولی؟؟؟؟؟
من اینجااااااااااام تو کلبه الی جوووووونی تو کجاااایی؟؟؟؟
خبراز کجا می خوای؟؟؟چه خبری می خوای؟؟؟سیاسی؟اجتماعی؟...
من 21 سالمه نانا...تو چند سالته؟؟؟؟
من بروجرد زندگی می کنم...تا به حال اوووومدی؟؟؟؟
منم دوست دالمت خیلی ژیاااااد

[ بدون نام ] 1391,05,31 ساعت 18:09

سلام خانومم...با عنوان وبلاگت لینکت کردم تو هم منو با اسم به بهارم نرسیدی به خزانم بنگر(گیتی جون) لینکم کن

سلااام عجیجم..
اووووکی نازم لینک شدددددی...
ملسی منو لینک کردی..بازم بیای ا...یادت نرررره؟؟؟

بله کاری داشتی گفتی بیام؟
اگه کاری داری تو بخش نظرات برام بنویس میخونمش
فعلا بابای علی جون

وا!...علی جون کیه دیگه؟؟؟؟؟؟

سلام آپم بدو بیا تو نظر سنجی که تو حاشیه صفحه گذاشتم شرکت کن

سلااام ...
اووووومدم...

shams2 1391,05,31 ساعت 19:27

سلام .با اجازه لینگتون کردم .موفق باشید.

سلللللااااام بر شوهر خاله گرام..
احوال شما؟؟؟
ممنون لطف کردین...افتخار دادین...
منم با افتخار لینکتووون کردم...

سلام خواهری
خوبین دیگه
به جوجو ابلاغ بفرمایید
ببخش دیر متوجه شدم
وگر نه حرف های (بییییییییب) خودم رو زود تر به گوشتون می رسوندم
و همچنین به ایشان ابلاغ بفرمایید هر وقت آبجیم اجازه جهاد علیه شما رو بده من به همراه عده از دوستان وارد عمل خواهیم شد
خدا نگهدار

سلام برادر جوووون الی جوووونی...حالت خوبه؟؟؟؟؟
من ؟؟؟؟ ملمونمنم خوبم...
ملسی داداشی لطف داری بسیار زیاد..
.داداشی جووونی، الی به داداشاش افتخار می کنه...
خدا پشت و پناهت عجیج آجی..

سلام دوباره
بخاطر نظر های زیر کمال تشکر را دارم


************************
کلاغا خبر آوردن الی جوووووونی آپ شده...
زودی بیا، دیر نشه؟؟؟؟
بدوووو بدوووو
منتظرتم...
http://elijoooon.blogsky.com
+++++++
آقا من تسلیم!!!! شًر درس شده برام مینا جوووون آقا میلاد داداشی بزرگوار بنده خیلی زیاد به من سر میزنه...
بین خودمون بمونه ها.....خیلی پسر بدیه...دیگه دوستش نداشته باش

*****************************
سلام به روی ماهت...
میدونم پس پری راز نگهداره...پری ناز نازنین خودمه..تازشم دیروز خیلی راجع به تو صحبت کردیم ولی ببین لو نداده...عجب دخملیه..نازگلم
پس بگو ...مینا خانوووم لو داده منوووووو...
بدبختی..
نه اصلا میدونی چیه؟؟؟؟
بین خودمون بمونه مینا جووون رو دیگه دوس نداشته باش درسته دختر دایی بزرگته اما می خواد میونه ما رو به بزنه نیس ک خواهر برادر(من و شما)با هم خوبیم و زیاد اینجا میای..حسووودیش میشه..
بین خودمون بمونه آ...



سلام بر داداش گرام الی جوووونی..
به خاطر جواب ها بالا الی جووونی دیگر در دسترس نمی باشد..یعنی الی خجالت می کشه جواب بده...
اصلا وایسا ببینم تو رو رفتی دروغ منو درآوردی؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟
ای پسر خوب...دوس داشتی الی رو ضایع کنی؟؟؟واقعا که!!!
حررررفی ندارم..!!!

مینا 1391,05,31 ساعت 23:36 http://minaabdi65.blogfa.com

گاهی لازمه که جلوی احساست
یه تابلوی بزرگ «ورود ممنوع»بذاری.
تا هرکسی نتونه واردش بشه
چه برسه به اینکه بخواد دورش بزنه.

از میدان مین که رد شدم
دکتر پاهایم را در کوله پشتی ام گذاشت
باید دو بال ببافم شکل پریدن
من از رو نخواهم رفت !
مرسی ک اووومدی مینا جووونی

kamyarr 1391,06,01 ساعت 00:11 http://www.3sootbia2.blogfa.com

لعنت به اونی‌ که بهترین روزاتو براش گذاشتی
و اون تو بد‌ترین روزا تنهات گذاشت!!!

سلام گلم خیلی نایـــــــس بود!!!
موفــــق باشی!

سلااام بر کامی جوووونی
ممنون همچنین

اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

صدای بزن و بکوب و پایکوبی نیست!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

به جستجوی نشانی ات به تمام جهان سر زدم

به دور دست ها رفتم

به ناکجا رفتم،

جز حقیقت چیزی نبود!

از چی بنویسم؟

از آسمانی که همیشه در حال باریدن است

یا از دلی که سوت و کور است؟

از اعتراضم به زمین و زمان بنویسم

یا از قاب خالی یک نگاه مهربان؟

از خاطراتی که با تو در باران خیس شد

یا از ترانه های سروده نشده؟

از نامه هایی که برایت فرستادم بنویسم

یا از چتری که هرگز زیر آن نایستادیم؟

از خداحافظی که هرگز به زبان نیاوردی

یا از سلام اولین لحظه ی آشنایی ات؟

من ویلون سرزمینی هستم که هرگز قسمت نشد با هم در آن قدم

بزنیم....

من دلبسته ی صدایی هستم که دیگر نیست..

اسیر انتظاری هستم که هرگز پایان ندارد!....

برگرد به من عزیز لحظه های تنهایی ام

میخواهم دوباره برای لحظه های تنهایی ات گریه کنم...

برگرد تا بهت بگویم منم خسته ام

منم آخر خط رسیده ام

تا بدانی منم شریک تنهایی و رفیق غصه هاتم...

یادت باشد من اینجا کنار همین رویاها به انتظار آمدنت تمام خواب هایم

را مرور میکنم...

سلام رفیک مهربون
.
.
به امید خدا برنامه ی گردش تو استان لرستان رو با دوستام گذاشتیم واسه مهر ماه امسال .
.
دومندش
من تازه بیست روزه که وارد سن بیست و هشت سالگی شدممن کجام بزرگه که میگی آخه تو از همه بزرگتری
اصن خودت از همه بزرگتری

آجی الووووووو

سلام بر داداش مهلبون و دوست داشتنی و خوشگل الی جوووونی..
.
.
ایشالله ایشالله اومدی میای بروجردم دیگه!!!!آره؟؟؟؟
ای بابا بیا دیگه شهر من خیلی خوشمله ها..!!نیای پشیمو میشی..
.
.
ای بابا دادا جوووونی...من منظوری نداشتم آخه خجالت کشیدم بگم....(بوووووووق) ....
آهای توجه توجه:
دادای الی تازه 18سالشه...کی گفته دادای من سنش زیاد؟؟؟؟بگه تا گیساشو دربیاررررم...زودی اعتراف کنین..
دادا تو ناراحت نشو خودم پوستشونو می کنم...
الووو الووو دادا کجا رفتییییییییییییی؟؟؟؟؟

giti 1391,06,01 ساعت 01:34 http://alonegirl-72.blogfa.com

تو را هیچ وقت آرزو نخواهم کرد
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت
که خودت بیایی
با دل خود...نه با آرزوی من
آپــــــــــــــــــــــــــــم[قلب]

اوووومدم گیتی الی...

دوست داشتن ساده است وباورکردنش سخت,توساده باور کن که من سخت دو
ست دارم...[قلب]
سلام خوبی گلم؟تازه اومدم وب.گشنگ بود....

سلاام مهدیه جوووونم کجایی دخمل خوف؟؟؟؟
خیلی خوووش اومدی...

تو قسمت دیگر امکانات پایین آمار بازدید سایت

چرا نظر سنجی رو بالا نمیاره؟؟؟؟؟؟؟
اه...
پس کجاس؟؟؟

giti 1391,06,01 ساعت 17:24 http://alonegirl-72.blogfa.com

گیتی فدات که اومدی....
عسیسم قلبی که غم توشه غمگین مینویسه
هروقت غم دلم تبدیل به شادی شد چششششششم

ممنون عزیزم وظیفه س..
آخه چرا؟؟؟؟توام؟؟؟؟ کیه ک تو دلش غم نباشه؟؟؟هااااان؟؟؟
ایشالله به امید این روز..
باز بیا عزیزدل...

سلام آبجی خانوم
خوبین
از من که ناراحت نیستی
ببخش که من ناراحتت کردم

سلام بر برادر جان خوووودم...
نه چراباید ناراحت باشم؟؟؟؟
ای بابا حتما به خاطر پیام قبلی می گی...آره؟؟
نه بابا الی پوستش کلفت تر از این حرفاس...
خواهش می کنما برادر جان الی..

انتهای دریا را برکه ها نمی فهمند پس ببخش اگر گم می کنم گاهی نشانی ات را

لعنت به اونی‌ که بهترین روزاتو براش گذاشتی
و اون تو بد‌ترین روزا تنهات گذاشت!!!
فدای تو مرسی نانا

asma 1391,06,01 ساعت 20:32 http://asidokhmalak

salam eli joooooooooooon
man motevalede 71am
khabar az hameja
nayomadam tahala
brojerd kojas???
hamedane?????????

سلام بر دوست گرام الی جووونی...
چ خوووف نمی دونستم از من کوچیکتری....ناسی پس کوچولو موچولویی...
نه خوشگلم..بروجرد یکی از شهرای استان لرستان هستش و هجوار استان همدان و مرکزی..
چرا بلد نیستی؟؟؟هاااان؟؟؟
نیومدی؟؟؟؟پس نصف عمرتو الکی تلف کردیآ...حتما بیا خیلی خوشمله...

asma 1391,06,01 ساعت 20:42 http://asidokhmalak

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mage bade k kochiktaram
ok lorestsn
kho chikakonam kasi nemiyaratam onjaha
daneshjoee
che mikhoni

وایییییی نگوووو عزیز دل بزرگوارررری نفسم
چرا؟؟؟خوب خودت بیا...مگه چیه؟؟؟
اوووکی...نه خیرررم خانم خبرنگار تشریف دارم..
ول می چرخم تو اینترنت..تو چی؟؟؟؟

asma 1391,06,01 ساعت 20:43 http://asidokhmalak

rasi masenjer miri

نه نمیرم

فاطمه تبسمی 1391,06,01 ساعت 20:54

سلام الی جونی خوبی؟
دلم برات تنگ شد بود اساسی...
خیلی وقت بود نیومده بودم اینورا...
راستی از دپرسی در اومدی؟اگه نیومدی خودم بیام در بیارمت
فعلا حرفم نمیاد و خالی از واژه ام
می بوسمت تا بعد...

سلااام خدای من ببینیت کی اووومده فاطی خوبی؟؟؟؟
کجایی جیگررررررم؟؟؟؟
با وجود اینکه هر دقیقه در حال اس فرستادن و یا حرفیم اما دلم برات تنگیده دختر خوووووب
آرره فاطی نمی دونم یه دفع چی شدم...چطور شدم...فقط می دیدم دارم گریه می کنم...
دوست دارم میلیاردتا...
بوووووسی بووووووووسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد