کــــــــــ ـــــــــــ ـــر

        خدایا!

               

               صدای شکستنم امروز 

                                   

                                           گوش هفت آسمونت

                                                           

                                                                 رو "کر" کرد، تو هم شنیدی؟

نظرات 22 + ارسال نظر

دکتر علی شریعتی:

مادرم می گفت: عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب
اما هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

دکتر شریعتی مطمئنا اشتباه کرده...

وا کی به خودش اجازه داده
که
گل من رو بشکنه

سلام دوست عزیز

آهنگهای جدید سعید وسوسه حتما بیا دانلود کن

نظراتتم بگو

اگه دوست داشتی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم

حوصله داری؟؟؟

------------------------------
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

الان میام..

سلام
کجایی پ

سلام...
اینجام...پشت سیستم...تنها

سلام الیییییییی جووووووون
من خواهرزاده ی محسنم اون زیاد نمیاد تو وبش من مدیریتش میکنم. این آدرسم .آدرس وب خودمه
فک میکنم اسم تورو تو سایت سه شنبه ها دیدم.
به هر حال خوشحال شدم من اگه دیدمش بهش میگم اوومدی

سلام عزیزم..به داییت سلاممو برسوون..حتما ب وبت سرمیزنم..
آره من اونجا خیلی فعالم...
ممنون..

محسن 1391,06,15 ساعت 09:35 http://redman.persianblog.ir

من لینکت می کنم

ممنون...

سلام عزیزم.
چرا شکستی؟چی شده؟غمتو نبینم.

سلام الی...
برام دعا کن...

چی بگم؟

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر

درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر

یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم

اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .

تنهایی خیلی بهتر...

وای بر من آجی خانوم
با ما قهره
چرا به ما سر نمیزنه

چرا وای بر تو؟؟؟
الی قهر نیست بخدا...حوصله نداره...

asma 1391,06,15 ساعت 21:52 http://asidokhmalak

سلام الی خووووووووودم
خوبی عزیزم
چه خبرا
خوش میگذره
نمیسری خانوووووووووووووم
بدو بیا وبم
بوووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم..باشه میام...

الکس سرخ(افسانه) 1391,06,16 ساعت 10:54

الی نبینم غمتووووووووو


هر کجا هستی....باش! به درک... پنجره....فکر....هوا....عشق....نفس....زمین....خدا....!همش مال خودت.............!!
{تو فقط برنگرد..............}

افسانه الی برام بدعا...

چی شده الی جووونی؟

چیلا شکستی؟

شاد باش رفیق بچسپون دلو باز بیخیال

چی بگم والا...

سلام با معرفت بیا یک سری بزن[گل]

سلام بر محمد عزیز..الان میام..

kamyarr 1391,06,18 ساعت 00:30 http://www.3sootbia2.blogfa.com

```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````
سلام گلم آپــــــــــــم!
زود بیا منتظرما!!

سلااااام...
اووووومدم..

ایلین 1391,06,18 ساعت 03:19 http://aylin65.blogfa.com/

عادتـــــ میکنمـــ

به داشتن چـــیزی و سپــس نداشتنش

به بـــودن کسی و سپس به نــبودنش

تـــــنها عادتــــــ میـــکنم ... اما فراموش نـــــــه!!!

...............................
سلام دوست عزیز خیلی ممنون که تو این مدتی که من نبودم اومدی و به وبلاکم نظر دادی.

سلام عزیزم..
خواهش می کنم و ظیفه س...

الکس سرخ 1391,06,18 ساعت 11:31

ملج

ملج یعنی مرض؟؟؟؟؟
ای خدا...
ای داد...
ای هوار...
ای بیداد...
ای افسانه بد بد بد...
دوشتت دالم دیگه

پوریا 1391,06,21 ساعت 01:12 http://farzandezamin.com

خدایا... از آسمانت پیاده شو...
ببین بر من چه می گذرد...

الان درکم میرسه ک خدا چقده مهربوووونه...خیلی مهربونه خیلی...

الکس سرخ 1391,06,21 ساعت 13:13

آره دیگهُ یعنی همون مرض
الی دلم خیلی گرفته خیلیدلم از همه چیو همه کس پرهنمیدونم چرا خدا صدای دل شکستمو نمیشنوه
برام دعا کنید که صبور باشم

چرا عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟خدا نکنه ایشالله دشمنات دلشون بگیره..
می شنوه مطمئن باش دوست داره بیشتر صداش بزنی...
الکسم صدا بزن خدا رو ازش بخواه کمکت کنه...
منم برات دعا می کنم..
نمی خوای بگی چی شده؟؟؟

الکس سرخ 1391,06,27 ساعت 14:07

الی حضوری بهت گفتم دیگه
الی همین ماجرا که بهت گفتم به اوج خودش رسیدهدعا کن هرچی قسمته همون شه

افسانه جوووونی بخدا کلی برات دعا کردم و برات از خدا کمک خواستم..
توکلت به خودش باشه..
یادت نره!! از حضرت رقیه بخواه کمکت کنه..
حتما همین کار رو می کنم..

الکس سرخ 1391,07,09 ساعت 12:10

سلام
چشم
فدات مرسی
بوس

قربونت عزیزم...
علیک سلام نانا...
بووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد