شــ ـــــ ــقـــــــایـــــــق

این مطلب رو توی یه کتاب خوندم خیلی خوشم اومد براتون درجش کردم..


خوشتون اومد بهم بگید..


شقایق گفت با خنده :


نه بیمارم ، نه تبدارم


اگر سرخم چنان اتش حدیث دیگری دارم ...


گلی بودم به صحرایی نه با این رنگ وزیبایی


نبودم ان زمان هرگز نشان عشق وشیدایی


یکی از روزهایی که زمین تبدار و سوزان بود و


صحرا در عطش می سوخت ، تمام غنچه ها تشنه و من


بی تاب و خشکیده تنم در اتشی می سو خت ...


ز ره امد یکی خسته به پایش خار بنشسته و عشق از چهره اش پیدای پیدا بود


ز انچه زیر لب می گفت شنیدم :....


سخت شیدا بود، نمی دانم چه بیماری به جان دلبرش افتاده بوداما ...


طبیبان گفته بودندش اگر یک شاخه گل ارد از ان نوعی که من بودم


بگیرند ریشه اش را و بسوزانند


شود مرهم برای دلبرش اندم شفا یابد


چنان چه با خودش می گفت :


بسی کوه وبیابن را بسی صحرای سوزان را به دنبال


گلش بوده و یک دم هم نیاسوده ، که افتاد چشم او ناگه به روی من ....


بدون لحظه ای تردید ، شتابان شد به سوی من


به اسانی مرا با ریشه از خاکم جدا کرد و به ره افتاد و


اومی رفت و من در دست او بودم و او هرلحظه سر را رو به بالاها


تشکر از خدا می کرد ....


پس از چندی هوا چون کوره ی اتش ، زمین می سوخت


و دیگر داشت در دستش تمام ریشه ام می سوخت ، به لب هایی که تاول داشت


گفت :


اما چه باید کرد ؟


در این صحرا که ابی نیست ، به جانم هیچ تابی نیست


اگر گل ریشه اش سوزد که وای بر من


برای دلبرم هرگز دوایی نیست ...! و از این گل که جایی نیست ...


خودش هم تشنه بود اما !


نمی فهمید حالش را ، چنان می رفت و من در دست او بودم و حالا من


تمام هست او بودم ...


دلم می سوخت اما راه پایان کو ؟


نه حتی اب ، نسیمی در بیابان کو ؟


و دیگر داشت در دستش تمام جان من می سوخت که ناگه روی زانوهای خود


خم شد ، دگر از صبر او کم شد ، دلش لبریز ماتم شد


کمی اندیشه کرد .........


آنگه ،


مرا در گوشهای از ان بیابان کاشت ، نشست و سینه را با سنگ خارایی


ز هم بشکافت


ز هم بشکافت...... اما ، آه !


صدای قلب او گویی جهان را زیرو رو می کرد


زمین و اسمان را پشت و رو می کرد


و هر چیزی که هرجا بود با غم روبرو می کرد


نمی دانم چه می گویم ؟!


به جای اب ، خونش را به من میداد و بر لب های او فریاد


" بمان ای گل "


که تو تاج سرم هستی ، دوای دلبرم هستی


" بمان ای گل "


و من ماندم نشان عشق و شیدایی


و با این رنگ و زیبایی و نام من " شقایق " شد... 

نظرات 117 + ارسال نظر
uploadyar.com 1391,06,05 ساعت 21:14 http://uploadyar.com

mizban ghodratman va raygan file va aks.

ای بابا...
ولمون کن ننه..

asma 1391,06,05 ساعت 21:41 http://asidokhmalak

زیبا بود عزیزم

ممنون گلم
مررررررسی که اووومدی

الی جون خیلی زیبا بود .خیلی خوشمان آمد.
ولی ناراحت کننده هم بود

سلام بر مامان خودم تنا...
ممنون ک اووومدی..
منم خیلی این شعر رو دوست دارم..

وای خیلی خیلی زیبا بود....

مرسی الییییییی جووونی با این انتخابت

دمت گرم

سلام بر مامان سپیده...
خوبی؟؟؟علی خوبه؟؟؟
ممنون...خجالتم نده..

آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

سلام دوس عزیزم
منتظر حضور گرمتم
زود بیا و نظرتو بده؟..

سلام...
الان میام..

امیر 1391,06,06 ساعت 09:56 http://daftar-man.blogsky.com

پریشانم

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!
مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!
اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی
لباس فقر پوشی
غرورت را برای ‌تکه نانی
به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌
و شب آهسته و خسته
تهی‌ دست و زبان بسته
به سوی ‌خانه باز آیی
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر در روز گرما خیز تابستان
تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی
لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری و قدری آن طرف‌تر
عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌
و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!

خداوندا!
اگر روزی‌ بشر گردی‌
ز حال بندگانت با خبر گردی‌
پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.
خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است،
چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متنت خیلی زیبا بود

این شعر هم خیلی قشنگ بود..
ممنون از حضورت

امیر 1391,06,06 ساعت 09:56 http://daftar-man.blogsky.com

شرمنده که دیشب آپ نبودم.......

خواهش وکنم..

رضا 1391,06,06 ساعت 10:08 http://sogand98.blogfa.com/

سلام
قشنگ بود . . . ولی تو خیالات ..
از اونجایی که ask bir hayal هستش .... پس این قضیه هم رویایی بیش نیس ...
---------------------------------------------------------------------------
مواظب خودت باش ابجی گل و گلاب

سلام داداشی خودم تنا...
ممنون.....از اینکه یه رویاس شکی درش نیست..
__________________________________
ممنون توام مواظب خودت باش..

خیلی عالی بوددد

الی جون من ماهانی نبودم البته همیشه ماهانو میخوندم اما بیشتر با روزنامه پیروزی در ارتباط بودمو با حوری و زهرا و پگاه و چند تا از بچه های ماهانی اونجا آشنا شدم!

ممنون گلم...
آخه هرچی فکر می کردم اسمت برام آشنا نبود ولی چون با حوری و پگاه در ارتباطی شک کرده بودددم...
به بچه ها سلام منو برسووون خیلی زیاد...به حوری هم بگو الی گفته خیلی نامردی چرا وبت رو تعطیل کردی؟؟؟
بابا ما دلمون برات تنگ شده والا..

الکس سرخ(افسانه) 1391,06,06 ساعت 10:51

اصلا خوب نبود
شوخیدمُخوبشل بود

دیوووووووووووووووووووونه..

سعید 1391,06,06 ساعت 11:45 http://zowragh.blogfa.com

سلام الی جووونی
اختیار داری آبجی
با همه آره با شما نخیر

سلام بر برادر سعید الی جووونی...
دادا حالت خوبه؟؟؟
وظیفته با من خوب بای فهمیدی؟؟؟؟
هااااان؟؟؟
میام می کشمت بگی نه...
آ...آ...

سعید 1391,06,06 ساعت 12:15 http://zowragh.blogfa.com

ما زمین خورده تیم الی جووونی
اصلا تو بگو ما رو زدی مام همه جا میگیم آره

آقا من داداش سعید رو زدم...
آآآی هوار...بچه ها من داداش سعید رو دیشب تو خونه مون یه کتک خوشگل نثارش کردم...
مگه نه داداش سعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید 1391,06,06 ساعت 12:18 http://zowragh.blogfa.com

راستییییییییییییی قرار بود پروفایلتو فعال کنی که بیش تر بشناسمت

من پروفایلم فعاله...میگی نه ...نگاه کن...
کنار نظرات..
..روی الیییی جوووونی کلیک کن...

ــــلامـُ العَلیکُمـ:))
حالـِ شُمـا خوبـِ اِنـ شااللهـ؟?:))
بهـ بهـ..
فـدایـ آپــ ـایت خوشگلِتـ:)))
بفرمـاییــد آپـــ:))

...و علیک سلام...
ملمونم شما چطولی؟؟؟؟
ملسی خاله
اوووووومدم

آدم مـــــــرد بـاشـه و

از تـو آشــــغــــــالا نـــــون دربیــاره،

بـهـتــر از ایـنـه کـه آشــــــغــــــال بـاشـه و

از نـــامــــــــــردی نــــــون دربیــاره...

واااااایی پری پیدا شدش..

فرشته 1391,06,06 ساعت 14:01 http://fenapa.blogfa.com

سلام گلم ...ممنون منم خوبم
خو ببشخید دیر میام
دعوا نکن

سلام فرشته الی...
ای دختر بد بد بد...از صب تالا کجا بودی؟؟؟
دلت کتک میخواد؟؟؟
بیام بزنمت؟؟؟
زود بیا دیگه..

سلام الی جان
خوبی؟
خوشحالم خوبی!!!!
خوش به حال شقایق که این همه انرژی مثبت داره به خودش میده!!!
fire in my heart
دارم میمیرم!!

سلام چی شدی تو؟؟؟؟؟
تو رو خبرم کن دارم از فضوووولی می میرم...
خدا نکنه...ای بابا!!!!!!!

قربونت برم گلم
خیلی لطف داری عزیزم
همه میدونن که مطلبای من بهتر مطلبای مهدیه ولی مهدی خان قبول نمیکنه که

سلام بر باران خانوم گل گلاب..خوبی نانا؟؟؟
علاوه بر همه منم میدونم ک مطلبای تو بهتر از خان داداشمه...........
بش نگی؟؟؟؟؟؟

اری آری زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرینه پابر جاست

گر بیفروزیش رقص شعله اش از هر کران پیداست

ور نه خاموش است و

خاموشی ، گناه ماست...

درود بر روح سیاوش کسرایی

در خوابهای کودکی ام
هر شب طنین سو قطاری
از ایستگاه می گذرد
دنباله ی قطار
انگار هیچ گاه به پایان نمی رسد
انگار
بیش از هزار پنجره دارد
و در تمام پنجره هایش
تنها تویی که دست تکان می دهی
آنگاه
در چارچوب پنجره ها
شب شعله می کشد
با دود گیسوان تو در باد
در امتداد راه مه آلود
در دود
دود
دود ..
دادا جووون پ کجایی؟؟؟؟
داره جلوت ضبدر می خوره آ..

رضا 1391,06,06 ساعت 17:50 http://sogand98.blogfa.com/

سلام
نه والا دلیلی نداره ...
ولی مثل گذشته میام بخدا ....
چشم صعی میکنم بیشتر بیام دیدن خواهرم ...

سلام داداش الی...
ای از دست توووووو..... دارمت برات حسابی..
آفرین کار خووووبی می کنی...

سلام خیلی خوب بود و تکان دهنده
(صدای قلب او گویی جهان را زیرو رو می کرد


زمین و اسمان را پشت و رو می کرد)

سلام عزیزم...
مرررررسی

آنروزکه سقف خانه هاچوبی بود!

گفتارو عمل درهمه جا خوبی بود!

امروزبنای خانه ها سنگ شده!

دلهاهمه با بنا هماهنگ شده!.



خبرنمیدی آپی دخمل بد...

دل می سپرم به چشمات
پنجره ی چشمـــات...
چشمه نوره
تو کــــوچه هـای قلـــــبم همیشه

در عبوره...
پـــــــل می زنم به قلبت
از راه رنـــگـــین کمــــون
رو جـــــاده مــی نویسم
همیشــــــه با من بمون...
++++++
ببخشید دیگه تکرار نمیشه...

سعید 1391,06,06 ساعت 18:31 http://zowragh.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااای الی جووونی چقدرررررررررررر قشنگ بود ایول ایول

وااااااای ممنون خجالتم نده لطفا....

sama 1391,06,06 ساعت 18:38 http://sama6966.blogfa.com

نه پیشانی من به لبهای تو رسید ......!نه لیاقت تو به احساس من.
چیزی به هم بدهکار نیستیم ب سلامت...

شرط عشق است که از دور شکایت نکند

نیک از شوق حکایت به زبان می آید

سعدیا که همه فریاد تو بی درد نیست

آتشی هست که دود از سر آن می آید....
++++
مرررسی سمای من ک اووووومدی
بووووسی بوووسی

سعید 1391,06,06 ساعت 18:41 http://zowragh.blogfa.com

پروفایلتو خوندم
چقد قشنگ نوشته بودی
ضمنا مخلصیم خانوم خبرنگار

ممنون... راستی بلد نیستی سلام کنی؟؟؟
لطف داری برادر جااااان الی...
چاکریم..

میگن: نارنگی چون پوستش زود کنده میشه،

پیش مرگ همه ی میوه هاست !

نارنگیتیم !
****************************
سلام
مطلبت عالیه
****************************
خوشت میاد میان من و فامیل دعوا بندازی
هان!!!!!!!!!!!
****************************
راستی آپ میکنی به من خبر نمیدی
هان!!!!!!!!!

مخلصیم دادا...
***********************
سلام علیک.... داداش میلاد خوووودمی تناملسی
***********************
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
***********************
ببخشید دیگه تکرار نمیشه...

الـــــــــــــــی جــــــــــوووووووـــــــــــنـــی تقدیم تو سری هم به ما بزن
کجا باید رفت؟.....
ز که باید پرسید؟!!!
واژه عشق و پرستیدن چیست؟
جان اگر هست چرا در من نیست؟
من که خود می دانم ..
راه من راه فناست
قصه عشق فقط یک رویاست....
اه ای راه سکوت...
اه ای ظلمت شب....
من همان گمشده ی این خاکم
به خدا عاشق قلبی پاکم

سلام بر همشهری عزیزم...
ممنون ک اوووومدی...
حتما میام...
این هم تقدیم به خودت..
حتی در آسمان تیره و ابری هم می توان ستاره پیدا کرد

حتی از دریای خروشان وطوفانی هم می شود ماهی گرفت

اگر آب نیست وآفتاب بی رمق است می توان حتی گل ودرخت را در

حافظه کاشت و برگ و بارشان را به تماشا گذاشت

تنها باید به چشمهایمان بیاموزیم که زیباییها را جستجو کنند

به گوشهایمان یاد بدهیم که زمزمه های مهربانی را بشنوند...

به قلبهایمان هشدار دهیم که جز برای محبت وعشق نتپند

استلا 1391,06,06 ساعت 22:50 http://stela.blogsky.com

سلام وبلاگ نازی داری.باتبادل لینک موافقی؟

سلام عزیزم..
ممنون لطف داری..
چرا ک نه؟؟؟ولی با چه اسمی؟؟؟؟
منو با اسم وبم بلینک...

استلا 1391,06,07 ساعت 08:22 http://stela.blogsky.com

با اسم وبم بلینک

.... و در نتیجه استلا لینک شد...

لیلی 1391,06,07 ساعت 10:02 http://zar2.blogsky.com

سلام الی جون خوبی
ببخشید با با تاخیر شرمنده ولی آپ زیبایی بود مرسی
بای

سلام عزیز دل الی...
خوبم تو چطوررررررری؟؟
مرررسی..
بابای

پوریا 1391,06,07 ساعت 11:00 http://farzandezamin.com

تمام هست او بودم
بودم؟
...

فاطمه تبسمی(قاطولی) 1391,06,07 ساعت 11:23

قشنگ بو الی فاطی
راستی از این به بعد می تونی بمن بگی فاطولی

فاطووووولی...
فاطووووولی...
فاطووووولی...
می خوام تمرین کنم چیه؟؟؟؟
پ کجایی دختر؟؟؟؟

پری ناز 1391,06,07 ساعت 11:45

چیه؟؟؟چیه؟؟؟؟
دعوا داری؟؟؟؟
عززززززیززززززی
دوست دارمت پری الی...

عالے بود

ما کھ خوشمان آمد اے گل

بمان اے گل

دفعھ ے قبل اومدم

نمےشد نظرید گل من

فدای تو مهرررربونم....
خوش اوووومدی نانا...
منم خیلی خیلی روم تاثیر گذاشت...
مررررسی

رضا 1391,06,07 ساعت 12:59 http://sogand98.blogfa.com/

عجب بالا و پایین داره دنیا ...
عجب این روزگار دلسرده با ما ...
/// ///

عجیبآ غریبا...

رضا 1391,06,07 ساعت 13:03 http://sogand98.blogfa.com/

بخدا برات دعا میکنم ...
ایشالا همه چیز روبه راه میشه

بخدا منم برای تو دعا می کنم داداشم...
ایشالله ایشالله...

سلام بر الی نازم
خوبی عزیزم.
مرسی از اینکه بهم سر میزنی.
من تو فیسبوک با خیلی از بچه ها از جمله: پرسپولیسی متعصب, پریناز , مریم عسگری. شبنم دختر تنهای عشق. ندا تجویدی. صنم شیروانی. اعظم اکبری.دنیا کندری.یلدا جعفری. مینو اسدی.فاطمه عبادی.راضیه همراز. مریم قدرتی. نیلوفر انصاری. راحله عزت جلیل.اتوسا خزلی. سعیده خواهر پرسپولیس متعصب.
وای مردم
بصورت تلفنی هم .با ندا. حمیده. انیسا. زهزا سلیمانی. زهرا ستاره سرخ
و اینجام که در خدمت شما دوست ماهانی عزیز.
الی مردم تا نوشتم.
دیگه از این سوال ها نپرس
.

سلام بر مامان جووووونم...
شما خوب باشی دخترتون هم خوووووبه...
با فیس بوووک نمیرم آخه بابام اجازه نمیده...خووووش به حالت..
منم با پری نازم، فاطولی(تبسمی)،ملیکا، امین، زانیار، کتی، شهلا،مارال، ژینا، پروانه،زینب پیزارو، زینت، الکس سرخ(افسانه)،آمنه جعفری، احترام گرجی، آرزو جلیلی، اسما دهقان، بهاره بابایی،هاجر نادری، فاطی فضل الهی، ساحره عباسی، زهرا ستاره سرخ، مهناز امیدی، زهرا سلیمانی و ....در ارتباطم...
منم از نفس افتادم...
باشه باشه..قووووووووووووول میدم

الی ب این وبم هم سر بزن

اوووووووووومدم...

امیر 1391,06,07 ساعت 15:32 http://saray727.blogfa.com

سلام

لینک کردم

با اسم شب های دلتنگی

سلام مرسی..
... و شما نیز لینک وشدی..

یه مشکلاتی اومده سر راهم
ولی میخوام محکم وایسم جلوشون و نذارم بهم آسیب برسونن!!!
دعا کن زودتر رفع بشن!!

از خدا می خوام بهت کمک کنه تا زودتر پیروز میدون بشی...
توکل بر خدا...
منم برات دعا می کنم...

سلام آبجی
ببخشید نباید قبل از شما به دختر داییم سر بزنم
لطفا بعد از نظر دادن در وبلاگ مینا
بهم خبر بده من برم


همش مینویسی
بازم میلاد اومد

ای بابا...مگه مینا اینو تاییدش کرده؟؟؟؟
ای بابا..
بدبختی...
خدا بهم رحم کرده م بقیه رو تایید نکرده...
اصلا این دختر دایی شما با من لجه...میگی نه نیگا کن...
.
.
.
من تسلیمم...
چی میگی الان؟؟؟؟
از این به بعد نظرات رو با تیک خصوصی می زارم ک شما اطلاع پیدا نکنی...خوبه؟؟؟؟

giti 1391,06,07 ساعت 18:41 http://alonegirl-72.blogfa.com

روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ...

سلام خانومی..خیلی خوکشل بود..اولین بار بود که یه متن طولانی رو خوندم
میسی که اومدی پیشم

سلام فدای تو....
ممنون ک ب خاطر من متنو خوندی....
بووووسی بوووووسی

کلامی از شیخ بهایی:

آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست، زیرا:
اگر بسیار کار کند، میگویند احمق است !
اگر کم کار کند، میگویند تنبل است !
اگر بخشش کند، میگویند افراط میکند !
اگر جمع گرا باشد، میگویند بخیل است !
اگر ساکت و خاموش باشد، میگویند لال است !
اگر زبان آوری کند، میگویند وراج و پر گوست !
اگر روزه برآرد و شبها نماز بخواند، میگویند ریا کار است !
و اگر نکند، میگویند کافر است و بی دین !
لذا نباید بر حمد و ثنای مردم اعتنا کرد
و جز از خداوند نباید از کسی ترسید.
پس آنچه باشید که دوست دارید.
شاد باشید، مهم نیست این شادی چگونه قضاوت شود.

....به قول داداش رضا::::
نمی خوام چوب حراجی رو، به قلبم بزنم

نمی خوام گناه بی عشقی، بیفته گردنم

نمی خوام در به در پیچ خم این جاده شم

واسه آتیش همه، یه هیزم آماده شم

یا یه موجود کم و خالی پر افاده شم
وایسا دنیا، وایسا دنیا، من میخوام پیاده شم...
مرسی داداشی..گشنگ بودش..

سعید 1391,06,07 ساعت 20:13 http://zowragh.blogfa.com

ببخشین سلام آبجی
الی یکی از دوستای وبلاگیه که مدتیه به خاطر کنکور خیلی کم میاد نت

سلام بر داداش سعید الی...
ای بابا میام می کشمتآ....
یعنی دیگه آبجی الی بی آبجی الی؟؟

سلام گلم مشکی نیست سفیده3تاجاداره یکی واسه مودم یکی واسه تلفن یکی واسه مودم یکیم لین که نمیدونم چیه.
همونه؟

الان میام برات توضیح میدم...

وای چقدر زیبااااااااااااااااااااااا بود......................

و تا شقایق هست زندگی باید کرد...........
شقایق نشانه ی ایثار..........
خیلی زیبا بود..........

و سلام........................

سلاااام بر دریای خودم تنا...
ممنون ک اوووومدی...
کجایی دختر؟؟؟؟

سعید 1391,06,08 ساعت 10:48 http://zowragh.blogfa.com

سلام بر آبجی الی جووون سعید
قرار نشد حسادت کنی ها
بعدشم من که گفتم زمین خورده تم دیگه کشتن نداره که

من ک یادم نمیاد قراری با کسی گذاشته باشم...
اه اه..
اینقدر بدم میاااااد

پری ناز 1391,06,08 ساعت 11:09

چته؟؟؟
چی از جوووونم می خوای؟؟؟؟
ولمون کن ننه

سعید 1391,06,08 ساعت 11:41 http://zowragh.blogfa.com

سلام
حالا تو یادت رفت سلام کنی
باشه قرارم که نذاشتی حسادت نکن

سلام به داداش سعید الی...
دوس ندارم دو س ندارم

سعید 1391,06,08 ساعت 11:42 http://zowragh.blogfa.com

راستی از چی بدت میاد؟

... از کسی ک با الی لج کنه و حرفش رو گوش نکنه...
فهمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد