عــــ ــــــــــــ ــــبور...

رســـــ ــ یدنی در کــــ ار نـــــــــــــــ یست...

نـــــ ـه نــــــــیست!

همش عـ بـ وـ ره...

عــــــــــــبور

عــــــــــبو

عــــــب

عــــ

.


قـــــ مــــ ــــــــــــ ــــــار..

پشت میز قمار دلهره عجیبی داشتم

برگی حکم داشتم

و دیگر هرچه بود ضعیف بود و پایین

بازی شروع شد

حاکم او بود و من محکوم

همه برگهایم رفتند و سربرگ بیش نماند

برگی از جنس وفا رو کرد

من بالاتر آمدم

بازی در دست من افتاد

عشق آمدم با حکم عشوه و ناز برید

و حکم آمد از جنس چشم سیاهش

زندگی

حکم پایین من بود و

باختم...

بـــ ــــ ـــــــــــــ ـــــرو...

مـــ ــ ـــ ــطمئــ ــ ـــ ــ ـن بـــــــــاش بـــــــــــرو

ضربــــــــــــه ات کــــــــاری بــــــــ ـ ود

دل مـ  ـ ـ ن سـ ـ ـخت شـ ـ کـ ـ سـ ت

و چـ ـه زشـت به من و سادگی ام خــــ ـ ـ ندیدی

به من و عشقــــــ ـ ـی پاک که پــــ ـر از یـــــــ ـاد تو بــ ـود

وبه یک قلب یــــ ـ تیم که خیــــــــالم می گفت تا ابد مال تو بــــ ـود

تو بـــ ـ ـرو

بـــــ ـ ـرو تا راحت تر تــــــ ـکه های دل خـــ ـود را

آرام سر هم بند زنــــ ــ ـم