دوستان..

تقدیم به دوستان مجازی الی...:

 

بیاین کلاغ بازی کنیم...!! 

 

کی پر؟؟!!

 

روزهای بی شما پر.. 

 

دوست داشتن غیر از شما پر... 

 

عشق غیر از شما پر... 

 

همه چی پر..!!! اما شما نپر!!

نظرات 83 + ارسال نظر
site01 1391,07,13 ساعت 17:57 http://www.site01.1com.ir

56503203254آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.1com.ir

لیلی 1391,07,13 ساعت 18:41 http://zar2.blogsky.com

سلام عروس خان دیگه تحویل نمی گیری
شیرینی هم که ندادی
گذاشتی و رفتی بی وفا

سلام عزیزم...
من؟؟؟نه بخدا...
آجی سرم شلوغه...
رو چشم شیرینی یادم نمیره...

به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
اونی که زود میرنجه
زود میره، زود هم برمیگرده.
اما اونی که دیر میرنجه
دیر میره، اما دیگه برنمیگرده . .

اوه!ببین کی اومده.چه عجب.خوش اومدی گلم.....
انگاری خیلی بهت خوش میگذره<نه؟؟

سلام مهدیه نازم...خوبی؟؟؟
بخدا سرم خیلی شلوغه..
هم جهیزیه..هم کار و هم رضای نازم...
به هیچیم نمی رسم...
خیلی شلخته شدم....

امید 1391,07,13 ساعت 19:03 http://www.forhope.blogfa.com


چه زیبا!
امید پر....

شاد می نویسید
همیشه شادباشید.

خدا نکنه دیووونه تو و دوستام همیشه باید باشین...
ممنون از تعریفت...

فاطولی 1391,07,13 ساعت 20:00

ای بابا بازم کامنت من بدون اسمم رسید؟
آخه یعنی همه ی کارا رو من و شماها براش انجام بدیم؟(اینجوری روش زیاد می شه) اما بهش گفتم که می تونه روی کمک من و دوستام حساب کنه.خدائیشم درستش همینه.وقتی خودش می خواد-پس باید خودش قدم اول رو برداره.

آره عزیزم خوب عشق متین بی دقتت کرده عزیزم...
حرفاتو قبول دارم بهش بگو رو منو حساب باز کنهو تا جایی که بتونم کمک می کنم...
فاطولی ناناز خودمی...
دوستت داریم منو رضا...

فاطولی 1391,07,13 ساعت 20:10

چه آپ قشنگی ایول.چشم ما نمی پریم

راستی من شاید بتونم بیام اما نمی تونم برقصم.البته منو ول کنن که تا صبح برات یه لنگی می رقصم اما بعید می دونم بذاره!!!!(یادمه قبلا در این مورد این موضوع ها توی نامه هایی که برای راحله می نوشتمُ خیلی حرف می زدم...) البته اینجور که من متوجه شدم-گیر دادنش کم شده و گیرهایی که اون روزا می داد رو الان نمی ده(کتی میگه اون موقع می ترسیده که من بپرم اما الان خیالش جمع شده)

مطمئن باش اجازه رقصیدنت هم ازش می گیریم...منو رضا رو تو حساب باز کردیم فاطولی خودم....
مگه میشه تو نرقصی؟؟؟؟؟اون موقع برام معنی نداره عزیزم...
چشاشو درمیاریم منو رضا...چی فکر کرده...
البته ب متینم حق میدم چون دوست نداشته فرشته ای مث تو رو از دست بده...
از راهیل خبر نداری؟؟؟؟خیلی دوست دارم باهاش دوست بشم....!!!!!!!!

بیـ وَفاییـ پَر
بیـ مَعرفَتیـ پَر
فَراموشیـ پَر
یـاد کردنـ فقط موقعـ‌آپـ پَر

سلام یاسی خوبی نانازم؟؟؟؟دلم برات تنگیده بود...کجایی دخمل خوف؟؟؟؟؟
یه عالمه بوووس تقدیم به تو...

باوووو برا ما که سنگ تموم گذاشتی!!!
خجالتمون نده
نه ما نمیپریم::

اگه یادت باشه الی برا همه سنگ تموم میزاره...
کجایی؟؟؟؟نبودت یه مدت؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی پ سلامت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام.
عزیزم کی پریده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که نپریدم.

سلام الی جووووونم...خوبی؟؟؟؟؟
مگه جرات داری بپری؟؟؟مگه دست خودته؟؟؟؟
عزیزی...

خوش حالم که دوباره برگشتی. خیلی وقت بود منتطرت بودم .معلومه که حسابی بهت خوش میگذره.
همیشه خوش باشی عزیزم

سلام بهنازی...خوبی؟؟؟دلم برات تنگیده بود....
ممنون عزیزم...یلدا و سروش چطورن؟؟؟؟؟؟ببوسشون از طرف من...
آره عزیزم...جای تو خالی..

sara 1391,07,14 ساعت 16:41 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

فداااااااااااااااااااااای الی جونم برم من...
سارا بی الی... پر
کجایی تووووو؟؟؟؟؟؟

سلام مهربون دختر...
خدا نکنه...مطمئن باش الی بی ساراهم پر پر....
بخدا همش سرکارم...

sara 1391,07,14 ساعت 16:41 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

الییییییی جوووووووونی قالب جدید مبارک

فدای تو مرررررسی....!!!

بسیار عالی

ممنون

مریم درویشی 1391,07,15 ساعت 00:08

سلام الی جونی تبریک میگم.

اوووووووو ببینین کی اومده...
سلام مریم جوووونم خوبی؟؟؟؟
تو کجا اینجا کجا!!!!!
اینورا؟؟؟راه گم کردی؟؟؟؟؟؟
فدات ممنون که افتخار دادی....

sepid mamanali 1391,07,15 ساعت 10:08

fadat eli joon, kheili mahi

سلام مامان سپیده میدونستی عروس شدم؟؟؟؟؟؟؟
گیلیلیلیلیلیلی

همه گویند دگر عشق همچو سراب است!

دگر عشق باقی نیست!

دگر عشق یاور تنهایی نیست!

همه گویند که در نسل جدید

عشقی نیست!

در دل نسل جدید نوری نیست!

من بگویم نه!!!

هنوز عشق پابرجاست

در دل نسل جدید عشق در عمق وجود است

عشق در دلها جاریست

آری شاید دگر سخن از عشق نیاید به میان

اما عشق شیرین در دل و جان باقیست

عشق در عمق وجود است

هنوز باقیست

باقی...

پوریا 1391,07,15 ساعت 16:24 http://farzandezamin.com

هممون یه روزی پر... !
بلاگتو چرا عوض کردی قالبشو؟ قبلی رو دوستتر داشتم...

سلام دادا جونم آخه اون موقع بچه بودم ولی الان خانم شده دیگه...
باشه بازم اونو میزارم...

سلام الی جونی
ایام به کام
مواظب بازی های دنیات باش

سلام شیوای خوبم...
فدای مهربونیات..
چشم...

پیروز پیروزی 1391,07,16 ساعت 11:11

سلام بابا یه خبری از خودت بده چرا شکلک میزاری؟؟؟؟؟بیام خفه ت کنم؟؟؟؟؟

فاطولی 1391,07,16 ساعت 13:31

نه عزیزم خیلی وقته از راحله خبر ندارم.حدود ۳ماهی میشه .مگه بهت جریان خداحافظیشو نگفتم؟
مطمئنم گفتم اما از بس عاشقی حرفای منو نمی شونی...یه گوشت دره و اون یکی دروازه

راستی سر یه موضوعی دلم برات کبابه... کتی بفهمه کله ات بر باد می ره(می دونی منظورم چیه که) کتی هم حساااااس

زودتر بیا فیسبوک دیگه الی...می دونی که من فقط همین چند ماهو فرصت دارم و بعدش نت تعطیل... پس بجنب زودتر بیا تا حالشو ببریم.

دختر خوبیه و خیلی دوست دارم باهاش در ارتباط باشم...کاش اون موقع که وبش برقرار بود شماره ش رو گیر می آوردم...
باور کن حواس برام نمونده آجی...
فاطولی خودمی یه موقع لو ندی؟؟؟؟الی گناه داره...تازه عروس شدمآ...دلت برام بسوزه و به کتی نگو....
باشه حتما میام...حتما...
بووووووسی بووووووسی

امیر 1391,07,16 ساعت 14:27 http://daftar-man.blogsky.com

می نویسم که تو بخوانى، اما حیف !
دیگران عاشقانه هاى مرا می خوانند و یاد عشق خودشان می افتند !
و تو… حتى نگاه هم نمی کنى …!

sara 1391,07,16 ساعت 15:11 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

الییییییییییی....
دلم خیلی از این دنیا و آدماش گرفته...کجایی آجی باهات درد دل کنم؟؟؟؟؟
به خدا بعضی اوقات دلم میخواد زار زار گریه کنم:((((((((((

چی شده سارای من؟؟؟؟؟
خدا بکشه هرکی رو که تور و اذیت می کنه...
با خودم بدرد دل...چی شده؟؟؟؟؟؟؟
عزیزمی..دلم گرفت بخدا....

اوه اوه چقدر عصبی هستی
همین جاها بودم شما نبودی!!!!
قالب وبم قشنگه؟؟؟
پست ها رو خوندی؟؟؟

اوه اوه خودت....
اصلا قالبت قشنگ نیست...اه اه...چقدم ضایع س...
نه نتونستم آخه قابل خوندننیست...

وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است


سلام ابجی خانوم
خوبین ایشالله
اقا رضاتونم خوبه
وقتی نبودی حالم بد شده بود
میدونی چرا
آخه کسی نبود با حاش دعوا کنم
راستی نگفتی چیکارا میکردی

سلام دادای خوب الی...
ممنون شما چطوری؟؟؟؟؟اصلا مکیدونی چیه؟؟؟؟؟
وجود الی انرژی بخشهو در صورت نبودنش دنیا برای دوستاش تیره و تار میشه...مگه نه؟؟؟؟؟
.
.
.
دیووووونه کسی نبود دعوا کنی؟؟؟؟
اسمت رفت تو لیستم...اه اه
والا همش سرکارم...
درحال خرید جهزیه م...
و...
تو چی؟؟؟

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات

به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن . . .

پس بگو به سلامتی الی....

سلام گلم.خوبم توخوبی؟؟؟؟قربونت بشم موفق باشی...............

در جلسه امتحانِ عشق
من مانده‌ام و یک برگۀ سفید!
یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی..
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی‌شود!
در این سکوت بغض‌آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی می‌کند!
و برگۀ سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش می‌کشد!
عشق تو نوشتنی نیست..
در برگه‌ام، کنار آن قطره، یک قلب می‌کشم!
وقت تمام است.
برگه‌ها بالا..

فدای تو مهلبون...

معلومه که شما نباشین ما بی انرژی هستیم
نه دیگه دنبال یکی میگشتم ولی پیدا نکردم
منم که
مشغول تحصیل هستم کمربندم نبستم

دیدی خودت شروع کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پ سلامت کو؟؟؟؟؟؟؟
اسمت رفته جزو لیستم...
نه تو رو خدا فکر کردی الی جایگزین داره؟؟؟؟؟؟؟
عمرا...
والا!!!
الی نازه..الی شیرین زبونه...الی مهربونه...الی همه چی تمومه...
بگو ماشالله...

رضا 1391,07,16 ساعت 19:13

من سرباز وظیفه رضا از وجود خود در این کره خاکی شما رو با خبر میسازم
خوب شد؟

من دنبال دادا رضامم که ادرس وبش رو گم کردم...
خیلی خوش اومدی...
چطور به وبم اومدی؟؟؟؟؟
دادا هرجا هستی خودت رو به الی بنمایان

سعید 1391,07,16 ساعت 20:25 http://zowragh.blogfa.com

سلام بر آبجی الییی جوووووونی داداش سعیدش
غصه هات پر
بد خواهات پر
گرفتاریات پر
مریضیات پر


چه طور موتوری عروس خانوم؟
تو این هوای دو نفره ی پاییز خیلی حال می ده آدم با عشقش قدم بزنه

به آقاتون سلام برسون

اوووووووووببینین کی اومده...سلام به روی ماه داداسعید الی....
غصه ها خودتم پر
بدخاهان خودتم پر
گرفتاریای خودتم پر
مریضیای خودتم پر...
.
.
.
خوب برادر عروس..شما چطوری؟ما رو نمیبینی خوشی؟
حتما سلامتو میرسونم مرسی...دمت جیز..!!!دماغووووووو

قالب خودت قشنگ نیست!!!
گفتم با فایر فاکس بیا میتونی بخونی!!

چشات قشنگ نمی بینن..
خب فایرفاکسم باز نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟

فَدایـ جُف چشاتـ اِلیـ جونـ

جیگری یاسی الی.....

دلتنگ که میشوی

دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمی نامهربان ؛

یک واژه ی کمی دور از انتظار !... !!

یک لحظه فاصله ،

میشکند بغضت را...

سعید 1391,07,17 ساعت 13:22 http://zowragh.blogfa.com

سلام آبجی الییی جووووونی دادا سعیدش
خوش به حالتون
با آقاتون تو این هوای دو نفره مخصوصا دم غروب
آآآآآآآآآخ که چه صفایی داره

دمت تک چرخ بی ترمز
من دماغووام ؟؟؟؟؟ من دماغوام ؟؟؟؟

همه با هم همصدا...:
اوه اوه لی لی للی اوه اوه لی لی للی...
سلام دادا سعیدم...ایشالله توام با خانمت در آینده زیر رنور آفتاب می سوزین..والا!!!
آره دماغووووووووووویی!!!!!!حرفیه؟نه راستنشو. بگو حرفیه؟
جرات داری حرف بزن!!!

سلام
ماشالله
خوفید
اسم کسایی که میره تو لیست سیاه رو چی کار میکنی

سلام...خودتم ماشالله...!!!!
منم خوبم ...تو چطور مطوری!!!!!!!!
هیچی میرن تو لیست بی تربیتا...سر دسته شون هم خودمم...هر روز هم به اعضای این لیست اضافه میشه...!!!!!

sara 1391,07,17 ساعت 19:17 http://nokhod-khorha.blogfa.com

الهی من فدای الیییییم بشم من.نگو عزیزم گناه داره
خدا منو بکشه که ناراحتت کردم

سلام خانم خوشگله...نه بابا من دیگه بیعار شدم...
خدا نکنه مهربون الی...
دوست دارمت شدید...
یه بوووووس بده!!....اوووووووم

رضا 1391,07,18 ساعت 13:45 http://shabkhon93.blogfa.com

سلام به الی باجی گلم .
خوبی؟ خوشی؟
ازت یه خواهش دارم . اونم اینکه اون وبلاگی که لینک کردی رو با این وبلاگ عوض کن
من اون وبلاگ رو حذف کردم . یکی دیگه رفته ساخته دوباره
نمیدونم کیه ...
فعلن

سلام دادای الی...
خوبی مهربون دادای دنیا؟؟؟!!!!
اوکی شد...با اسم ورق بازی..تغییر یافت..

سعید 1391,07,18 ساعت 21:43

سلام بر آبجی الییی جوووووونی دادا سعیدش

من دماغوام آره ؟
من دماغوام آره ؟
حیف حییییییییییییییییییف که آقا رضا داری
وگرنه مایع ظرفشویی میریختم تو چشات
دماغتم یه گاز محکم می گرفتم این جوری
من دماغوام آره؟

سلام بر داداش سعید الی..آره دماغویی..مگه دروغ میگم؟؟ههههههههه
من به پشتوانه رضا حرف میزنم چی فکر کردی؟؟؟!!!!
آره بچه ها دادا سعید الی دماغوئه....ههههه

سعید 1391,07,18 ساعت 21:44

بدخواه داشتی خبرم کن
اصلا عکس شده کاریت نباشه {آیکون داش آکل }

خجالتم نده دیگه داداشی...
چاکرخواتیم....

منم دوشت دالم....

این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکندد...............

فدای لطفت عزیزی برای قلب الی...

رضا 1391,07,19 ساعت 16:30 http://shabkhon93.blogfa.com

قالب جدید مبارک الی باجی .

ممنونن دادا..من با تو قهرم...چرا به الی نمی سری؟؟؟؟
نکنه باجی دیگه ای پیدا کردی؟؟؟؟؟
اه اه...دیگه منم دوست ندارمت...بد بد بد...

ممنونم الی جونم.
این عروسیت کیه؟دلم دیگه طاقت نداره!

بابا بعد محرم و صفره ایشالله...
دعوتی آ...

بهزاد 1391,07,19 ساعت 21:48 http://photominoo.blogfa.com

سلام وبلا گ جالبی داریسر زنی خوش حال میشم

سلام...خوش اومدی..ممنون..
اوکی حتما میام

دولاب 1391,07,20 ساعت 00:01 http://doolab.blogfa.com

یا الله سلام علیکم بر هر دوتاتون
.
دیدی تونستم خودمو بگیرم و ده روز وب نیام
دلت بسوزه که من نبودم
.
.
راسی یادم رفت بگم
من شنبه میرم سر کار جدیدم

سلام علیکم بر دادای مهربون دنیا و به قول خودت نفس بارون...
.
.
بفرما داخل انوما چادر سر کنن...
.
.
دلم نمی سوزه چون هرموقع که بخوام بهم اس میدی..هههههه
.
.
رفتی دادا؟؟؟؟لواشکام کوشن؟؟؟؟؟بدو من منتظرم دیگه

سلااااااام الییییییییییی جووووووونی
خوبی؟
بدو بیا وبم درباره ی هدر وبم نظر بده
راستی اسم لینکم رو از شکر با نمک به پِسَرَکی دَر رویای ماه تغییر بده!!!

سلام شکر...چرا تغییر اسم دادی برادر؟؟؟؟
باشه حتما...تغییر یافتی..!!!

سلام الی جووونی

خوبی؟

یه سربزن آبجی خوشحالمون کن

سلام عزیز..خوبم تو چطوری؟؟؟؟
الان میام...

فاطولی 1391,07,22 ساعت 15:02

الی جونم دل تو دلم نیست..چرا؟واسه عقد تو!!! تا حالا که همه چیز اوکی هست.بیصبرانه منتظرم...

پ سلامت کو؟؟؟؟؟؟؟
منم دل تو دلم نیست با اون شوهر خوشگلت پاشین بیاین بابا...
منو و رضا هم دل تو دلمون نیستبرای دیدنتون...
وای فاطولی اون لحظه ای که ببینمت یه گاز از لپت می گیرم دلم خنک شه...
راستی رضا دیشب با متین حرفید و از ش قول صد در صد رو گرفت...

فاطولی 1391,07,22 ساعت 15:04

وای الی اگه بدونی چه کامنتی گذاشتم توی وب امین...همچین با جفت پا پریدم توی شیکمش که دیگه فاطولی و کاکلی رو چشم بسته از هم تشخیص میده
الان چونئ می دونم وبت رو می خونهُاینو اینجا گذاشتم تا بیادو بخونه و حظ کنه

خوبش کردی....
امین خیلی بی معرفته..هههههههه

الی 1391,07,23 ساعت 11:12 http://www.zndgee.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟
عالی بود
آپم نمیای ببینی؟؟؟

sara 1391,07,23 ساعت 14:33 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااام الییی جووووونیییی.
آپم.الی یه وقت سرنزنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد