قـــــ مــــ ــــــــــــ ــــــار..

پشت میز قمار دلهره عجیبی داشتم

برگی حکم داشتم

و دیگر هرچه بود ضعیف بود و پایین

بازی شروع شد

حاکم او بود و من محکوم

همه برگهایم رفتند و سربرگ بیش نماند

برگی از جنس وفا رو کرد

من بالاتر آمدم

بازی در دست من افتاد

عشق آمدم با حکم عشوه و ناز برید

و حکم آمد از جنس چشم سیاهش

زندگی

حکم پایین من بود و

باختم...

نظرات 39 + ارسال نظر

ای کاش که هیچ وقت نبازی

ای کاش...

دو تا از دوست هاتون که توی پیوند های منن

دوستام لطف داررررن

زهرا سلیمانی 1391,04,22 ساعت 09:27

سلام الی جونم خوفی بلا؟دیدی بالاخره اومدم پیشت پس چی فک کردی ناهید عزیزمه قربونش توام عزیزمی. اما خوب اون شب تا مرز سکته منو بردی اون پیام چی بود دادی ساعت ۵ صبح دیدم چشام اندازه قورباغه باز شد مگه دستم بهت نرسه! ایشاا... هفته دیگه بهت سر میزنم دوباره فعلا بابای قند عسلم

سلااام زهرا جووونی جووونی خووودم...
وا چرا نیومده میزنی؟؟؟
بخدا من گناه دارم هرکی میاد با من بدرفتاری می کنه!!!آخه چراااا؟؟؟
آره آره ناهید جووونت فقط عزیزته منو که اجباری دوست داری..آآآره...
حالا دستت بهم برسههه مثلا می خوای چیکار کنی؟؟؟ههههه

سلام
قالب جدید مبارک
راستی یه خواهش :
میشه اسم وبلاگم رو که لینک کردی
به
تولد باران(میلاد)
تغییر بدی

سلام میلاددددی...
باشه چرا که نه!!
اووومی شد

گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ

آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد

سلام همنام

بله عزیزم ولی شما از کجا میدونی؟!!!

سلام ا ل ه ه نازم چ عجب اومدی و کلبه منو نورانی کردی نازنین
دیگه دیگه چی فکر ردی من میدونم تو از بچه های ماهانی...
چون خوووودمم ماهانی ام....
خوشحال می شم بازم بیای..

پری ناز 1391,04,23 ساعت 14:23

معلم میدانست فاصله ها چه به روزمان می آورند...

که به خط فاصله میگفت: خط _ تیره

سالهاست درب خانه من
از جنس شیشه شده
اگر دلتنگ من شدی
فقط با لهجه باران
در بزن !

سلامممممممممم الی جوووووووون![نیشخند] خوبیییییییییین؟؟
شما منو میشناسین الی خانوم؟؟ من آشنا هستماااااااااااااااا[نیشخند]

سلااام نمرسیییییییییییییی..
نه نمی شناسم می شه بفرمایین کی هستین؟؟؟؟

سلام

بخش جدیدی با نام (دل نوشته های دوستان) ایجاد کردم

تا مطالب خوبی که در نظراتم قرار می دی رو در آن قرار بدم

هر گونه انتقاد و پیشنهاد در مورد این بخش پذیرفته می شود

ممنون

اوووووکی داداش...

اگر یقین داری روزی پروانه میشوی ،

بگذار روزگـــار هر چه می خواهد پیـــــلهـ کند.
***********************************
سلام قالب جدید مبارک
راستی قالب مورد علاقت رو پیدا نکردی

سلااااام میلادی...
خوبی؟
نه هنوز تو سراغ ندارییی براااام؟؟

زهرا سلیمانی 1391,04,25 ساعت 09:48

وای الییییییی دیگه داری اعصابمو خط خطی میکنی با اون پیامات مشکوک میزنی بدجور

وا.....من؟
مشکوک؟
رابطه ای نمی بینم..
چت شده؟؟؟؟تب داری چرا؟؟؟؟؟
می خوای ببرمت دکتر برات آمپول بزنه؟؟؟
هههههههههههه
هههههههههه
ههههههه
هههه
هه
دوستت دالم نانای من...

سلام

چقدر اسمتون برام آشناست قبلا اینترنتی با هم دوست نبودیم؟
شاید از طریق وبلاگ خانوم تهرانی؟

بگذریم

ممنونم بهم سر زدید

این روزها عجیب دلتنگم
خدا نکند مانند من قسمت کسی شود
مرگی که اسم دیگر آن دل بریدن است

سلااام گلم...
نمیدونم کدوم تهرانی؟؟؟؟

وبتون قشنگه
ممنون از حضورتون

مرسی از حضورتتتتتتتت...

زهرا سلیمانی 1391,04,26 ساعت 10:50

سلام کلا سر تا پات مشکوکه الی جون باور نداری از ۱۱۸ بپرس

اووووووووووووووووووووووووووووو ببینم تو این جا چیکار می کنی نانا؟؟؟
ای خدا من کی از دست طعنه های مردم خلاص می شم..؟؟
اصلا بزار اعتراف کنم..آره ..آره من معتادم و به همین خاطر سرتاپام مشکوکه...
من معتاد محبتای زهرا جووونی خووودمممممم...
حالا دیگه آبرومون رفت خوشمت اووومد؟؟؟آره؟
الان میرم به مامانم می گم حالتو بگیره..
هههه

روی بعضی آدم ها زوم نکنید؛

زود بی کیفیتیشان را نشان می دهند ...!

وب قشنگی داری عزیزم
مرسی که بهم سر زدی
بازم میام

سلاااام صبای نازم...خوبی گلم؟؟؟؟
مرسی که اومدی باعث افتخاره نازگلمممم...
بوسی بوسی
بازم بیا خوشحال میشم..

sara 1391,04,26 ساعت 11:46 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلام عزیزم.ممنون که سرزدی.
زیبا بود.
وبلاگت خیلی قشنگه.خوشحال میشم بازم بهم سربزنی

سلاااام سارای عزیزم...خوبی نازگلم؟؟
باععث افتخاره نازنینم...
بازم بیا می بوسمت..
راستی با تبادل لینک موافی؟؟؟؟
خبر کن...
بوسی بوسی

سللللللللللللللللللام
دیدی اومدم؟ اونم فقط به خاطر توگلم دیدم کوچکولوی من قهر کرده گفتم بیام نازش را بکشم. اه اه چندشم شد اینقده بدم میاد نازبکشم که نگو اما چاره ای نیست
خب کوچکولوی من نمیدونستم که شعرم میگی همیشه غافلگیرم میکنی ناز نازم
از اینکه عسلی مثل تو را دارم خیلی خوشحالم
دوست دارم سفارشی
بوس ماچ گاز

سلامی آتی خووود خوووود خوووودم...بخدا نمیدونی چقده خوشحالم..نمی دونی
می میرم برات مامانی...من کوچولوئم؟؟؟؟ژس خوووودت چی؟نکنه حسابی فکر کردی من نی نی ام؟؟؟؟ناسلامتی۲۲سالمه..
گلکم خیلی دوستت دارم خیلی...
نازکشیدن من افتخار می خوادچی فکر کردی؟؟؟
هان؟
هاااان؟
خوب بگو دیگه؟
بوسی بوسی بازم بیا..

آمنه 1391,04,26 ساعت 13:34

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام الی خودم.چوری؟به وبت سر زدم که نگی بی وفاااااااایی!!!!!!!!!
مثل خودت عااااااالیه...

سلاااااااااام آآآآآآآآآآآآآآآآمنه من....خوبی نازنین دخمل؟؟؟؟؟
ملمون...کی گفته بی وفایی؟؟؟؟بگووومن برم و ....در بیاررررم..
تو آبجی عزیز خودددمی...بوسی بوسی ناناسم

sara 1391,04,26 ساعت 14:59 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلام عزیز دلم.
با افتخار لینکت کردم
منم می بوسمت.
بازم بهم سربزن.

سلاممم سارااا...چقدر زود!!!!
منم با افتخار لینکیدمت..
بوس بده
دست بده
وا...!!!!!

سلام
قالب جدید مبارک

ای بابا...دارم دیووونه می شم دیگه...دنبال یه قالب خوشمل می گردم...بچه ها کی سراغ داره؟؟؟؟؟؟

sara 1391,04,26 ساعت 15:16 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلااااام.
مرسی عزیزم.
بیا اینم بوس و دست!!!

sara 1391,04,26 ساعت 15:18 http://nokhod-khorha.blogfa.com/

راستیییییییییی.چه قالب نازی!!!
مبارکه

زهرا 1391,04,26 ساعت 19:23

وای الیییییی جونی معتاد بودیو من بیخبر بودم کاش باهات دوست نمیشدم
اما خودم ترکت میدم میارمت خونمون با طناب به تخت میبندمت محکم تا ترک کنی پیشنهاد خوبیه نه الییییی جونم؟
اما با اینکه معتاد شدی اونم معتاد زهرا جونت یه عالمه دوشت دارم


نامررررررد چرا ژخش می کنی من معتاااااااادم؟؟؟هاااان؟؟؟
دلت نمی سوزززززه؟
من گناه دارم..آآآآآ
زهرایی دلت میاد منو به تخت ببندی؟؟؟؟
خیلی سنگدلی!!!
یعنی چون من تو رو دوست دارم توام دوستم داری؟؟؟؟
بیچاره دل من...

سلاااام
باشه من دنبال قالب می گردم
راستی چه شرایطی داشته باشه
این رو هم بگم که کمی از کد نویسی سرم میشه
اگه خواستی یه قالب رو شخصی سازی کنی بهم بگو

میاااادی مررررسی...
باید چیکار کنم؟؟؟زیاد سردرنمیارم...
اگه کمکم کنی ازت ممنون می شم شدید تشدیددار...

سلام
قالبی که دوست داری چه جوری باشه
چه رنگی باشه
آیا خودت قالبی رو داری که بخوای عکسش یا نوشته هاش رو عوض کرد

آررره اونموقع باید چیکار کنم؟

می تونی بزاری روی وبلاگت

زهرا 1391,04,26 ساعت 20:29

آره همچین محکم میبندم نتونی تکون بخوری!
من همه جوره دوشت دالم چه معتاد باشی و چه نباشی عزیزی چیکار میشه کرد
راستی این شکلکای وبت اصن قشنگ نیس

ملسی نانا... تو خیلی خیلی بمن لطف داری از اوووون تشدید داراش...
می ماجمت...
بزار اونور بماچم...
بوووسی بوسی من...منم همه جوره قبولت دارم زهرای الی...
راستی تو چیکار با شکلکای وب من داررررری؟هان؟
یادم نمیاد نظر خواسته باشمممم...
اه...اه...
اینقدر از آدمای فضوووول بدم میاد که نگوووووو....

خب کجا هاش رو میخوای عوض کنی

هنوز قالبای مورد نظرم رو پیدا نکررردم...آدرسی رو سراغ نداررری؟

آخه دنبال چه جور قالبی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://night-skin.com/template/24/test.php
ببین این چطوره

چه خبر رفتی ؟؟؟؟

من دارم میرم
به اینا هم نگاهی بکن

http://www.theme-designer.com/de/template34.htm


***************************************
http://www.theme-designer.com/de/template48.htm

عکس این رو میتونم عوضش کنم یه دخترونش رو بزارم

********************************************
http://night-skin.com/template/01/test.php

فاطمه تبسمی 1391,04,27 ساعت 14:22

الی جونم سابولیکم
خوبی؟
وب قشنگی داریا البته تنت به تن من خورده خوش سلیقه شدی دیگه
خداییش از دوستی باهات خوشحالم.خیلی دوست داشتنی هستی مثل خودم شیطونی
البته من سر به راهم اما تو نا اهل!!!!!
به اندازه کافی با دیدن اسمم حال اومدی..دیگه بسه می ترسم زیادی رو دل کنی

سلااااااااااااااااااام فاطی خووودم بخدا خیلی خوشحالم کردی یعنی افتخار دادی....
دیگه دیگه مگه میشه من دوستی مث تو داشته باشم و خوش سلیقه نباشم؟؟؟
من نااااهلممممم؟ ای نامرد حالا بیا و از دوست تعریف کم آخرش میزنه تو سرت...
اه... اه...حال؟ تو ک حال ما رو گرفتی که...
خیلی دوست دارمت خیلییییییی..
فاطی خوووودمی..بوس بوس

امیر 1391,04,28 ساعت 09:37 http://nole.blogfa.com

سلام مرسی از حضورت من خیلی وقته این وبللاگمو بروز نکردم من ی وبلاگ دیگه دارم که این آدرسشه البته بعید میدونم موضوعش برات جذاب باشه

www.aravanerezai.blogfa.com

سلام گل پسر...
چرا وب باحالی بود....؟؟؟

صدای باد می آید

صدای باد می آید، ای هفت سالگی ...

شعر چه می‌فهمد
از آنچه میان من و توست...
سلام ا ل ه ه من خوبی؟
الی تحویل نمی گیری؟؟؟؟؟؟

سلام الهام جان
ممنون از محبت بی نهایتت...
تو به من لطف داری
ببخش دیر اومدم سفر بودم.
راستی تو فیس بوک عضو نیستی؟!!!

سلام زهرا(ناهید) جوووونم...خوبی؟
سفر خوش گذشت؟؟؟؟
نه بابا اینجا دیگه دل و دماغی برام نمونده شاید وب رو تعطیل کنممممم..
یعنی نیومده برررم...
این روزا حسابی از خووودم دلگیرم...
به زهرا جووونم سلام برسووون..
نه عضو نیستم آخه بابام اجازه نمیده..
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم..

سعید 1391,05,19 ساعت 08:43 http://zowragh.blogfa.com

بگیر فطره ام اما مخور برادر جان
که من در این رمضان قوت غالبم غم بود

پروانه ها چه زمان می خوانند

برنامه ی پروازهایی را که بر بال هایشان

نوشته شده ..؟

سعید 1391,05,19 ساعت 08:45 http://zowragh.blogfa.com

چه خوش آن قماربازی که بباخت هر چه بودش
و نماند هیچش الا هوس قمار دیگر

من چشمهایم
دستهایم
سلولهایم
دخیل
دخیل
می چرخم
آنقدر
که سر شیطان گیج می رود
می ترسم ضریح فراموشم کند
چقدر تکان می خورند
این رشته های کوتاه نیلوفر !
چقدر خوابم می آید گاهی
اما
می ترسم
نیلوفرها را
در خواب خیس مرداب
رها کند
" شیطان "
چشم هایم پر از آهوست
دلم یک صحرا
تبعید ، تقلا
مادرم در صدای ناله های گمشده است
و پدرم
التماس پنجره های بسته
و خواهرم ...

انگشتی در دهان
انگشتی در چشم
عرق می ریزد شیطان
ومن در انبوه دلهای عاشق
گرم
گرم تر
آسمان آسمان
کبوتر
پرواز
پرواز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد