بـــ ــــ ـــــــــــــ ـــــرو...

مـــ ــ ـــ ــطمئــ ــ ـــ ــ ـن بـــــــــاش بـــــــــــرو

ضربــــــــــــه ات کــــــــاری بــــــــ ـ ود

دل مـ  ـ ـ ن سـ ـ ـخت شـ ـ کـ ـ سـ ت

و چـ ـه زشـت به من و سادگی ام خــــ ـ ـ ندیدی

به من و عشقــــــ ـ ـی پاک که پــــ ـر از یـــــــ ـاد تو بــ ـود

وبه یک قلب یــــ ـ تیم که خیــــــــالم می گفت تا ابد مال تو بــــ ـود

تو بـــ ـ ـرو

بـــــ ـ ـرو تا راحت تر تــــــ ـکه های دل خـــ ـود را

آرام سر هم بند زنــــ ــ ـم

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام الهام عزیزم
خوبی؟
خیلی شاد شدم از اومدنت.. دلمو... وجودمو روشن کردی
وقتی هر زمان یکی از اونها که اسمون زندست تو دفتر دلم... بهم سر می زنه... تا اوج می رم و پر می کشم..
قربونت برم من...
دوست دارم...
لطف کردی بهم سر زدی...
خوشحالم لایق دونستی..
همیشه باش..
با افتخار لینکت کردم...
پستت رو دوست داشتم...
من و دل... بند زدیم..
من او را
او......

-

یلدای مهربانم...
با دیدن پیامت به اوج آسمان پر کشیدم...
باش... سایه ات برقرار ای قرار بی قرار من..
می بوسمت نازمن..

سلام الهام عزیزو مرسی که اومدی خانومی...
آره زهرا سلیمانی یکی از دوستای خوبمه.
ممنون بابت لینک

بوس بوس

سلاااام ناهیدم... خوبی فدات؟؟؟
مفتخرم گلم..
بازم به کلبه محقر من سر بزن

سلام و درو برشما و قلمتان
مانا باشید

سلام ببخشید شما
نشناختم

maedeh22 1391,04,20 ساعت 21:36 http://maedeh22.blogfa.com

سلام دوست خوبم میشه بدنم شما کی هستید؟

سلام الی عزیز
خیلی لطف داری گلم
ساخت وبلاگ جدیدت رو هم تبریک میگم خانومی
دوستت دارم

پرنده مهاجرم خوش اومدی به اینجا...
ممنون نازم..
افتخار دادی..
می بوسمت..
راستی چرا کم پیدایییی تو ماهان؟؟؟

سلام الناز خانوم
بله، یه زمانی من هم جزو دارودسته ماهانی بودم،
از کجا متوجه شدی؟

سلااااام ناناز...من الناز میستم الهاممم...از بروجرد...ماهان...یادت اووومد؟؟؟؟
گلکم منو دست کم گرفتی ها....

سلام
الهام خانوم
من شما رو لینک کردم
(به سفارش 2تا از دوست های ماهانیتون)

سلام میلاد خان...خوفی؟؟؟
به به..افتخار دادی....به سفارش کدوم دوستان؟؟؟

سلام عزیزم دلم
من کلن از قبل تو ماهان کم پیدا بودم !!!
قربونت برم گل خانوم، می بوسمت

سلاااام مهربون بانو...
چرا آخه فاطمه من؟؟؟؟
خب یه ذره بیشتر ژیدا شو مگه چی می شه؟؟؟؟؟هان؟؟؟

حوری ناز 1391,04,24 ساعت 20:21

سلام نازنینم
خوبی؟
مرسی که اومدی
مرسی از لطفت خانوم گلی
:-*

سلااام حوری خوشگلم چ عجب افتخار دادییییییی...
کجایی دخمل؟؟؟؟
تحویلمون نمی گیری؟؟؟؟
چی شده؟؟؟؟نکنه ما رو دوس ندارییی هاااان؟؟؟

نادر 1391,04,25 ساعت 01:05 http://nader1363.blogfa.com/

سلام... شوهر دوستتون (پری ناززززززز) هستم!!

سلااااام واقعاااااا؟؟؟؟
وای پررررررری کجاییییییی؟؟؟؟
بیا ببین شوهرجووونت اومده پیش من....
پرررری بخدا تقصیر من نبوده...
وای خدا العفو ......العفو خدا جووووونم...

اشکان 1391,04,25 ساعت 15:49 http://chik.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم.مطلبت زیبا بود.گرچه من معتقدم عشق زمینی یه جور ضعف،که فرصت سو استفاده از آدمو به دیگران میده.موفق و پیروز باشید.

اول این که اشکان جان بابت اومدنت به وبم ازت ممنونم...
دوم این که من هم به عشق زمینی و هم به عشق آسمانی معتقدم...البته هر کدام به جای خود..
همچنین عزیزم برات آرزوی موفقیت دارم..
بازم بهم سر بزن...
منتظرم آ...

تا می‌کشم خطوطِ تو را پاک می‌شوی
داری کمی فراتر از ادراک می‌شوی

هرلحظه از نگاهِ دلم می‌چکی ولی
با دستمالِ کاغذی‌ام پاک می‌شوی

این عابران که می‌گذرند از خیال من
مشکوک نیستند تو شکاک می‌شوی

تو زنده‌ای هنوز برایم گمان نکن
در گورِ خاطرات خوشم خاک می‌شوی

باید به شهرِ عشق تو با احتیاط رفت
وقتی که عاشقی چه خطرناک می‌شوی...

رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید، عکس تنهایی خود را در آب...
آب در حوض نبود
ماهیان می گفتند: هیچ تقصیر درختان نیست
ظهر دم کرده تابستان بود
پسر روشن آب، لب پاشویه نشست
و عقاب خورشید، آمد اورا به هوا برد که برد...

چه شعر قشنگی!!!!!!!!!!!!!

چشکات قشنگ می بینه پرنده جووووونم
بازم بیا بی معرقت خانوووووم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد